Amsterdam yang cantik dan dahsyat.

Anonim

Pelancong ini mesti dikunjungi Amsterdam. Ini adalah sebuah bandar yang boleh dibangkitkan pada pandangan pertama atau jatuh cinta dengan sepanjang hayat anda.

Saya tiba di kota ini pada hari perayaan Hari Raja, orang-orang di jalan tidak dicurahkan, jadi saya memutuskan untuk pergi ke lawatan ke Chansa Chansa.

Amsterdam yang cantik dan dahsyat. 20872_1

Kampung ini tidak jauh dari Amsterdam, dalam perjalanan ke sana ke tingkap bas yang anda boleh mengagumi padang rumput hijau yang indah dan kawanan domba. Setelah tiba di kampung, saya tidak mendapat banyak kesan yang jelas, terdapat banyak orang Cina yang mendaki di mana-mana, dan panduan yang ditangkap tidak begitu baik. Saya melihat bagaimana "klip" dibuat, kasut tradisional yang dipakai di sini sebelum ini, penglihatan yang sangat menarik.

Amsterdam yang cantik dan dahsyat. 20872_2

Dia melihat sekeliling, melihat kilang-kilang, mendengar bagaimana keju Belanda dibuat dan kembali ke bandar. Agar tidak membuang masa, memandu ke sebuah hotel kecil dan diselesaikan. Oleh kerana terdapat percutian, maka semua hotel dan asrama di bandar itu penuh sesak, jadi ia perlu untuk menyelesaikan perjalanan selama 15 minit dari Amsterdam. Hotel ini dahsyat (ini adalah tolak pertama, yang mana anda boleh membenci Amsterdam) banyak lembu dari rokok dan juga jarum suntik berbaring di balkoni ... Lagipun, Amsterdam adalah sebuah bandar kebebasan ... ada a Banyak perkara yang dibenarkan !!! Satu-satunya perkara yang gembira adalah pemandangan indah dari tingkap bilik saya. Betul sebelum mata saya, landskap yang indah dibuka di dermaga kecil dengan beratus-ratus kapal layar. Berjalan di sekitar jalan-jalan, saya melihat kehidupan penduduk setempat, melihat di depan tingkap (kebanyakannya tidak mempunyai langsir di tingkap) dan semua orang cuba untuk menetapkan semua yang terbaik di tingkap. Saya melihat persembahan kecil di menara loceng sebuah gereja kecil, setiap jam bunyi muzik dan ada tindakan teater kecil aksara boneka. Ini adalah hari pertama yang bertarikh dengan Amsterdam berakhir.

Amsterdam yang cantik dan dahsyat. 20872_3

Keesokan harinya, saya masih pergi untuk memeriksa bandar. Amsterdam adalah bandar beratus-ratus jambatan dan beribu-ribu saluran. Kebanyakan sushi dibina secara buatan, dan perkhidmatan khas tempatan sentiasa memantau paras air di dalam terusan dan menguatkannya. Apakah permulaan kenalan? Sudah tentu, berjalan-jalan di atas bot pelancong kecil. Selama lebih dari satu jam saya berenang di kanal, melihat seni bina bandar dari air. Saya melihat rumah terapung, sebelum ia adalah penginapan yang termurah, dan kini tidak semua orang mampu untuk tinggal di rumah tersebut. Selepas berjalan kaki, saya pergi ke pusat bandar. Saya melihat kawasan wanita yang cantik di mana roda Ferris yang besar terletak, berhampiran Royal Palace, sebuah pasar raya besar dan muzium terkenal angka Madame Tussao, di mana saya juga akan mendapat.

Amsterdam yang cantik dan dahsyat. 20872_4

Pasaran bunga, tempat yang bagus, di sini anda boleh membeli benih warna yang berbeza dan, tentu saja, mentol tulip Belanda. Raming di trem tempatan, saya mendapat di dataran muzium, di sini di kawasan kecil terdapat banyak muzium yang berbeza, sebuah muzium berlian dan berlian, Reyxmouse, Muzium Van Gogh, terdapat juga sebuah takungan kecil yang cantik dan surat terkenal dunia Amsterdam, yang mengumpul sejumlah besar pelancong yang ingin mengambil gambar di latar belakang mereka.

Amsterdam yang cantik dan dahsyat. 20872_5

Muzium Angka Lilin, saya tidak membeli tiket di pejabat Muzium, tetapi sedikit di sebuah kedai kecil, di mana anda boleh membeli tiket ke mana-mana Muzium Amsterdam, dan juga dengan diskaun. Muzium Madame Tussao adalah salah satu muzium yang paling mahal Amsterdam, tetapi tidak kurang cantik. Terdapat koleksi besar-besaran tokoh selebriti, serta terdapat tempat di mana anda boleh berkenalan dengan terperinci dengan peringkat membuat angka data. Ini adalah pekerjaan yang sangat teliti, hanya untuk membuat kepala, pakar membuat lebih daripada 100 pengukuran yang berbeza.

Amsterdam yang cantik dan dahsyat. 20872_6

Amsterdam yang cantik dan dahsyat. 20872_7

Muzium Namo yang sangat cantik dan bermaklumat, yang memukul di sini, anda memindahkan ke realiti lain. Bagi kanak-kanak kecil di sini hanya sebuah gudang pengetahuan. Segala-galanya popular dan diterangkan.

Pada waktu petang, titik mandatori program saya adalah untuk melawat suku terkenal lampu merah. Oleh kerana ia adalah luar biasa untuk mengelilingi jalan-jalan sempit dan melihat di tingkap di mana wanita bekerja untuk tingkah laku mudah, tetapi semuanya benar-benar sah. Seseorang bercakap di telefon, seseorang membaca buku, dan seseorang menggoda dengan orang yang lewat oleh orang ... perasaan dua hala. Di sini saya juga melihat monumen untuk pelacur. Di setiap sudut, pelbagai kedai dewasa, muzium erotik, teater XXX dan banyak cofweesopov, di mana ia benar-benar mungkin untuk mencuba ubat-ubatan yang dibenarkan. Bau ganja melayang di sekeliling anda di mana-mana, saya masih fikir bau ini mengejar saya.

Amsterdam yang cantik dan dahsyat. 20872_8

Ini adalah bagaimana Amsterdam muncul untuk saya, hari itu kemas, ramah dan tepu dengan pelbagai muzium kognitif, dan pada waktu petang yang jahat dan dibebaskan ... sayang dia atau benci kes semua orang!