Frumos și teribil Amsterdam.

Acest turist trebuie vizitat Amsterdam. Acesta este un oraș care poate fi ridicat la prima vedere sau se îndrăgostește de restul vieții tale.

Am sosit în acest oraș în ziua celebrării Zilei împăratului, oamenii de pe stradă nu au fost turnați, așa că am decis să merg la o excursie la Chansa Chansa.

Frumos și teribil Amsterdam. 20872_1

Acest sat nu este departe de Amsterdam, pe drumul spre fereastra de autobuz, puteți admira frumoase pășuni verzi strălucitoare și turmele de oi. După ce am ajuns în sat, nu am primit impresii mult vii, există o mulțime de chinezi care urcă peste tot, iar ghidul a căzut nu foarte bun. M-am uitat la modul în care sunt făcute "clipuri", pantofi tradiționali purtați aici mai devreme, o vedere foarte interesantă.

Frumos și teribil Amsterdam. 20872_2

Se uită în jur, sa uitat la fabricile, a ascultat cum a fost făcută brânza olandeză și sa întors în oraș. Pentru a nu pierde timpul, a condus într-un hotel mic și a stabilit. Deoarece a fost o vacanță, atunci toate hotelurile și pensiunile din oraș au fost aglomerate, deci a fost necesar să se stabilească la 15 minute de mers cu mașina de Amsterdam. Hotelul este teribil (acesta este primul minus, pentru care îl puteți ura pe Amsterdam) O mulțime de tauri din țigări și chiar seringi se află pe balcon ... la urma urmei, Amsterdam este un oraș de libertate ... există a O mulțime de lucruri permise! Singurul lucru care este mulțumit este vederea minunată de la fereastra camerei mele. Chiar înainte de ochii mei, un peisaj frumos a fost deschis pe un dig mic, cu sute de iahturi. Mergând în jurul străzilor, m-am uitat la viața locuitorilor locali, m-am uitat în fața ferestrelor (cele mai multe dintre ele nu au perdele pe ferestre) și toată lumea încearcă să stabilească toate cele mai bune pe ferestre. M-am uitat la o mică prezentare pe turnul clopotnic al unei mici biserici, la fiecare oră sunetele muzicii și există o mică acțiune teatrală a personajelor de păpuși. Aceasta este prima zi de întâlnire cu Amsterdam sa încheiat.

Frumos și teribil Amsterdam. 20872_3

A doua zi, am plecat încă să inspectez orașul. Amsterdam este un oraș de sute de poduri și mii de canale. Cea mai mare parte a sushi este construită artificial, iar serviciile speciale locale monitorizează constant nivelul apei în canale și le întăresc. Care este începutul cunoștinței? Desigur, cu o plimbare pe o mică barcă de turism. Pentru mai mult de o oră am înotat canalele, am privit arhitectura orașului de apă. Am văzut casele plutitoare, înainte de a fi cea mai ieftină cazare, iar acum nu toată lumea își poate permite să trăiască în astfel de case. După o plimbare, m-am dus la centrul orașului. M-am uitat la frumoasele zone de doamne unde se află uriașă roată Ferris, lângă Palatul Regal, un hipermarket mare și faimosul muzeu de ceară de ceară, Madame Tussao, în care aveam și eu.

Frumos și teribil Amsterdam. 20872_4

Piața de flori, un loc minunat, aici puteți cumpăra semințe de diferite culori și, desigur, bulbii de lalele olandeze. Înălțând pe tramvaiul local, am ajuns pe piața muzeelor, aici într-o zonă mică există multe muzee diferite, un muzeu de diamante și diamante, ReyxMouse, Muzeul Van Gogh, există, de asemenea, un mic rezervor mic și Amsterdam, care colectează o cantitate imensă de turiști care doresc să facă fotografii pe fundal.

Frumos și teribil Amsterdam. 20872_5

Muzeul de figuri de ceară, nu am cumpărat bilete la biroul muzeului, dar puțin într-un mic magazin, unde puteți cumpăra bilete la orice muzeu din Amsterdam și chiar cu o reducere. Muzeul Madame Tussao este unul dintre cele mai scumpe muzee Amsterdam, dar nu mai puțin frumos. Există o mare colecție de cifre de celebritate, precum și există un loc în care vă puteți familiariza în detaliu cu etapele de a face cifre de date. Acesta este un loc de muncă foarte dureros, doar pentru a face un cap, specialiștii fac mai mult de 100 de măsurători diferite.

Frumos și teribil Amsterdam. 20872_6

Frumos și teribil Amsterdam. 20872_7

Muzeul Namo foarte frumos și informativ, lovind aici, transferați la o altă realitate. Pentru copiii mici aici sunt doar un depozit de cunoștințe. Totul este popular și descris.

Seara, punctul obligatoriu al programului meu a fost de a vizita celebrul sfert din luminile roșii. Deoarece este neobișnuit să mergeți în jurul străzilor înguste și să privim în ferestrele în care femeile lucrează pentru un comportament ușor, dar este absolut legal. Cineva vorbește la telefon, cineva citește o carte, iar cineva flirtează cu oameni care trec de oameni ... un sentiment în două sensuri. Aici am văzut și un monument la o prostituată. În fiecare colț, diferite magazine de adulți, muzeul erotic, teatrele XXX și o mulțime de COFweesopov, unde este absolut posibil să încercați medicamente permise. Mirosul lui Marijuana se plimbă în jurul vostru peste tot, am crezut că acest miros mă urmărește.

Frumos și teribil Amsterdam. 20872_8

Acesta este modul în care Amsterdam a apărut pentru mine, ziua este îngrijită, ospitalieră și saturată cu diferite muzee cognitive, iar seara este depravată și eliberată ... iubesc sau urăsc cazul tuturor!