Dengan kanak-kanak di Evpatoria kali kedua

Anonim

Melangkah setahun yang lalu dengan kanak-kanak di Evpatoria dengan kereta api dari Cherepovets. Kereta api langsung Cherepovets-Simferopol mencapai kurang dari dua hari. Dengan seorang kanak-kanak bermain di jalan raya. Melihat kartun, di stesen-stesen datang untuk menghirup udara dan membeli jus. air. ais krim. Daughter memindahkan jalan raya dengan baik. Benar, ia bukan perjalanan pertama dengan kereta api. Keuntungan di Simferopol pada waktu petang. Mereka mengambil teksi dan dengan cepat sampai ke resort Evpatoria. Bilik itu ditempah dalam pencen Ikan Emas. Yang terletak di kawasan pantai berpasir keemasan dan 50 meter dari laut. Pada hari pertama kami memutuskan untuk berehat dan laut, berjalan, dijadualkan keesokan harinya.

Berhampiran rumah asrama kami terdapat kedai runcit di mana kami membeli semua yang anda perlukan, kami hanya mempunyai sarapan pagi. Juga 20 meter mempunyai kafe di mana kami makan malam dan makan malam. Semua lazat, memuaskan dan tidak pernah mengalami gangguan gastrik.

Dengan kanak-kanak di Evpatoria kali kedua 8520_1

Setiap hari. Bermula dari 9 pagi, kami pergi ke pantai, di mana mereka menghabiskan sebahagian besar masa. Cuaca adalah indah. Untuk percutian keseluruhan kami (dari 3 Julai hingga 15 Julai) tidak pernah ada hujan. Pada sebelah petang, ia panas, dan kami makan tengahari dan berehat di dalam bilik pada masa ini, dan selepas tiga mereka pergi ke laut lagi (manfaat 50 meter ke laut). Dan dimandikan, jam tenggelam sehingga 17-18. Selepas itu, makan malam dan pergi berjalan-jalan.

Kami pergi ke dolphinarium bandar. Kanak itu hanya gembira. Dolphins menunjukkan helah yang luar biasa dan hanya membuat mukjizat. Suami juga menelan dengan lumba-lumba untuk $ 20.

Juga melawat Taman Pusat Frunze (walaupun beberapa kali), di mana banyak tarikan untuk orang dewasa dan kanak-kanak, roda ferris yang besar. Anak perempuan itu tidak ditarik keluar dari "City of Fairy Tales", di mana segala macam buaian, router, latihan, kuda, dan pelbagai patung pahlawan yang hebat terletak.

Kami pergi ke stesen "Coastal" di taman air "Republik Bananova Aquarcos". di mana mereka tinggal hampir sepanjang hari. Kanak-kanak diluluskan secara percuma (70 cm semakin meningkat), dan suami saya dan saya membayar kira-kira 1000 rubel setiap orang. Di sini kami menyukai zon kanak-kanak yang besar, yang terdiri daripada 15 tarikan, dan suami saya dan saya melancarkan gegelung roller. Sangat suka di sana.

Dengan kanak-kanak di Evpatoria kali kedua 8520_2

Sama sekali, saya tidak mengharapkan bahawa anda menghabiskan percutian anda begitu hebat.