Berehat di Thailand seluruh keluarga.

Anonim

Thailand adalah negara kebebasan kemanusiaan dan hubungan bebas, walaupun nama negara ini berasal dari perkataan "Thai", yang bermaksud kebebasan. Ia berada di tempat yang cerah yang indah yang kami memutuskan untuk pergi ke seluruh keluarga.

Kesan pertama negara ini indah, Thailand adalah sama dengan kerajaan yang hebat dengan terumbu karang, tumbuh-tumbuhan eksotik dan kuil-kuil Buddha. Untuk menjunam sepenuhnya ke dalam dongeng, kami memutuskan untuk pergi ke urutan tempatan, jadi para pelancong. Dan kami tidak salah, urut Thai benar-benar melegakan dan memberi rasa ringan, keletihan berlaku selepas 5 minit pertama urut, yang mana anda ingin tahu setiap penjuru negara ini.

Berehat di Thailand seluruh keluarga. 8156_1

Melangkah ke negara lain, terdapat ketakutan terhadap perubahan iklim, terdapat sedikit masa bercuti dan tidak mahu membelanjakannya. Tetapi ia tidak gagal, aklimatisasi berbeza dengan negara-negara lain tidak, iklim tropika memberi selesa untuk berehat di pantai tempatan dan bersiar-siar di sekitar jalan-jalan malam. Udara segar dan ringan kerana air seterusnya.

Oleh kerana pesawat kami tiba pada waktu petang, selepas urut, kami hampir segera pergi ke hotel untuk dengan tenang dengan tenang sebelum hari yang akan datang. Terdapat hampir soalan untuk bagaimana untuk dilakukan di Thailand, negara itu bangga bukan sahaja oleh matahari yang indah, tetapi juga dalam kehidupan malam yang unik. Cuti pantai yang menawan, di mana kami menuju pertama. Pasir di pantai adalah indah yang indah dan putih-putih, melalui air Anda dapat melihat pelbagai ikan berwarna-warni, yang seolah-olah tidak takut kepada pelancong sama sekali. Berhampiran kawasan rekreasi, banyak hotel dan kedai yang berbeza yang berfungsi sebagai tambah besar.

Berehat di Thailand seluruh keluarga. 8156_2

Kehidupan malam Thailand meninggalkan kesan yang baik dan jelas tentang dirinya sendiri. Eksotik Asia membolehkan anda bersenang-senang. Bagi pelancong muda dan bertenaga, zon resort seperti Pattaya sangat sesuai, mereka berbeza dari kehidupan malam yang lain dan malam-malam berambut perang, di mana orang tahu bagaimana bersenang-senang, dan tidur sehingga pagi.

Terkejut kepelbagaian orang di negara ini, tidak hanya orang Thai, tetapi orang Melayu, orang Cina, Khmer dan juga puak Yao dan Mao. Saya fikir kita tidak bertemu dengan semua orang dan tidak tahu banyak. Thailand, banyak yang berbeza dari tanah air kita, mungkin, ia berkaitan dengan monarki perlembagaan, kerana orang tempatan memberitahu kami, raja masih memerintah di negara mereka, Thailand menghormati beliau, jadi kami cuba menghormati semua imejnya di negara ini.

Berehat di Thailand seluruh keluarga. 8156_3

Dengan memahami bahasa orang tempatan, tidak ada masalah, pengetahuan bahasa Inggeris telah banyak menyelamatkan kita, kerana bahasa ini ia menjadi salah satu yang paling biasa dan ia dapat dengan mudah dapat berkomunikasi dengan ramai orang tempat berbeza. Ia kurang berkemungkinan untuk bertemu dengan orang-orang yang bercakap mengenai bahasa Jepun dan Cina.

Dan akhirnya, ciri-ciri kebangsaan terkejut, bagi mereka yang ingin melawat negara ini, ia akan berguna untuk mengetahui bahawa mustahil untuk menyerang kepala kanak-kanak kecil di jalan. Jika anda suka duduk di kaki pose di kaki, tonton kaki tidak melihat ke arah orang dan patung Buddha.

Secara umum, berehat di Thailand adalah menyenangkan. Ini adalah salah satu daripada beberapa negara di mana anda mahu kembali. Banyak wang dalam perjalanan tidak meninggalkan, tetapi emosi adalah unik.