Inter-Water - kenangan mimpi buruk bercuti yang rosak

Anonim

Teman wanita saya memujuk bercuti di antara air, yang beristirahat di sini dengan anak perempuannya pada tahun 2009 dan gembira dengan harga yang berpatutan dengan keselesaan yang sesuai. Memandangkan persahabatan anak-anak kita, memutuskan bahawa defisit hiburan akan dikompensasi dengan mandi dan bermain di pantai. Kami membeli lawatan sepuluh hari dan ...

Kami tiba pada 5:30 pagi, diselesaikan, difailkan dan pergi mencari laut. Di hadapannya, adalah perlu untuk menghidupkan kaki selama 20 minit, dengan syarat kanak-kanak itu berada di tangan, dan semuanya adalah 30-40 minit ... sementara tidak ada tumbuh-tumbuhan di sepanjang jalan. Ia terutama tegang di sepanjang jalan kembali matahari semasa makan tengah hari. Secara umum, di pokok-pokok antara air tumbuh, nampaknya, hanya di sektor swasta, selalunya mereka tidak berada di wilayah hotel ...

Inter-Water - kenangan mimpi buruk bercuti yang rosak 4822_1

Apabila kami sampai ke pantai, ia adalah 9 jam, nampaknya tidak terlambat, tetapi tempat untuk menyebarkan tempat tidur, tidak ada lagi! Lingkaran itu merokok, minum bir, sesuatu seperti, dilabelkan pelancong. Sesetengah ketika kami menetap, tetapi mereka tidak berani berenang - bukan sahaja hakikat bahawa para pelancong dilemparkan terus di atas pasir rokok, grizzles dan asap, sehingga mereka melemparkan mereka di laut! Di samping itu, pelabuhan PGT dilihat dari pantai. Laut Hitam dan beberapa menara, jelas sesuatu yang berkembang di kawasan ini. Saya ragu bahawa sekurang-kurangnya salah satu objek ini tidak mempunyai kesan negatif terhadap kesucian air. Ya, dan bilangan bir yang digunakan oleh pelancong, dan ketiadaan tandas, juga, entah bagaimana tidak memberi inspirasi kepada keyakinan terhadap kesucian laut di tempat ini.

Inter-Water - kenangan mimpi buruk bercuti yang rosak 4822_2

Inter-Water - kenangan mimpi buruk bercuti yang rosak 4822_3

Keesokan harinya memutuskan untuk pergi mencari air bersih. Menurut seorang rakan, lima kilometer adalah teluk yang ditinggalkan di kalangan batu dengan air yang luar biasa bersih. Di mana ada! Selama bertahun-tahun, The Rock jatuh, dan keturunan ke air semata-mata tidak !!! Saya terpaksa berpuas hati dengan "anthill" yang berpasir di pagi hari, sejak selepas makan malam, laut ternyata biru di kuning, yang secara peribadi tidak menyebabkan keinginan untuk pergi ke sana ... Di samping itu, kecurian berkembang pesat Di pantai - Kecurian berkembang - menarik segala-galanya dari perkara-perkara yang berharga kepada bantal kembung.

Inter-Water - kenangan mimpi buruk bercuti yang rosak 4822_4

Dengan makanan di antara air, terdapat juga masalah yang jelas - nampaknya semua kafe dan restoran menetapkan tugas mereka - untuk meracuni anda untuk wang anda! Pernahkah anda melihat penkek dengan daging dengan menambah ... Macaroni? Dan saya tidak mahu memulangkan wang untuk makanan istimewa ini! Beli bayi segelas jus di kafe adalah cerita keseluruhan - jus dari pakej yang dicairkan dengan kos air 12 UAH (lebih mahal daripada pembungkusan liter). Secara umum, seluruh kampung, pada pendapat saya, hanya hidup dengan mengorbankan apa yang membuat lawatan, menjual produk asal yang meragukan pada harga kosmik. Selama 10 hari saya melihat di antara pelbagai jenis produk keracunan yang dibeli di kedai dan kafe. Memandangkan hampir semua tetamu di antara air yang dimiliki oleh penduduk Vinnitsa, ia mengingati bahawa mereka juga pemilik "institusi yang berniat jahat". Akibatnya, produk dibawa dari Vinnitsa, dan mempertimbangkan keterlaluan penempatan, jelas mengapa orang menyanyi ais krim, minuman dan champagne ...

Perbualan yang berasingan mengenai hiburan di antara air. Mereka hanya tidak! Di pantai terdapat trampolin kembung, slaid, dan sebagainya di kampung itu sendiri - tarikan pengantin, entah bagaimana dipasang. Nightmare terbesar dalam hidup saya yang saya alami, bergegas ke roda Ferris di antara air. Pembinaan ini semasa pergerakan itu bertanding dan membuat berayun dari sisi ke sisi, mengancam untuk runtuh. Sekarang saya tidak dapat melihat tarikan ini di mana-mana bandar!

Inter-Water - kenangan mimpi buruk bercuti yang rosak 4822_5

Untuk mengatasinya, raksasa ini dimasukkan dalam hanya lewat pada waktu petang, apabila kegelapan yang lengkap jatuh di kawasan sekitarnya. Pada masa yang sama, roda itu sendiri bersenang-senang, yang menarik pelanggan kepadanya, tetapi naik ke puncak, kekecewaan berlaku - tidak ada kampung atau teluk. Secara umum, negatif pepejal! Untuk mengatasinya, kanak-kanak angina kanak-kanak itu sakit, dan kemudian saya memahami lampiran farmasi bahawa penduduk antara air yang benar-benar sihat tidak pernah sakit. Farmasi menjual air kepada 10 UAH. seliter, gasket, bulu, pembalut, yodium dan tuala. Tiada apa-apa tentang ubat itu! Dalam perjalanan pulang, teman wanita saya memohon maaf kepada saya, dan saya tidak akan pergi ke neraka ini lebih banyak untuk PERCUMA!