Sekiranya saya pergi ke KOS?

Anonim

Rehat di pulau Kos, agak berbeza dari rekreasi di pulau-pulau lain, apatah lagi Continental Greece. Mari kita mulakan dengan hakikat bahawa terdapat lapangan terbang antarabangsa di pulau itu. Piagam penerbangan terbang ke Kos dari Moscow, St. Petersburg, Yekaterinburg, Samara dan Kazan. Utama Airlines Operasi Piagam Penerbangan ke Lapangan Terbang Kepulauan Kos: Aegean Airlines, Airlines Ural, Transaero, Sky Express, Tatarstan, Kuban Airlines. Tetapi ciri utama ialah penerbangan charter tidak dibuat mengikut jadual, tetapi sebagai arahan diisi. Piagam di kawasan yang lebih besar, selagi boleh diramal, di sini ia mungkin mempunyai masa untuk menyelesaikan masa baucar. Dan di sini anda boleh dan tidak mempunyai masa, tiada seorang pun aduan. Walaupun, saya tidak mendengar cerita yang dahsyat seperti itu. Saya dan isteri saya beristirahat pada awal September, ketika "musim yang tinggi" masih dalam ayunan penuh. Kami terbang ke syarikat penerbangan Aegean Airlines Airlines, dan kembali tanpa penangguhan penerbangan. Mungkin kita hanya bernasib baik. Strok seram bermula. Dari bulan Oktober dan Mei (kira-kira), anda hanya boleh meludah sambil menyambung penerbangan, dengan perubahan di salah satu lapangan terbang di benua Greece. Sekali, bagaimanapun, lama dahulu, dan bukan ke arah ini, saya menghadapi masalah ini, maka ia adalah mudah, tidak untuk mengelakkannya. Mengingati ini, cuba mengelakkan dok. Semasa berjaya.

Sekiranya saya pergi ke KOS? 3215_1

Lapangan Terbang "Hippocrat" terletak di Antimakhia. Dari ibukota pulau itu, kota Kos, kilometer dalam dua puluh. Bandar ini, pada dasarnya, seseorang yang boleh memakai status bandar dalam pemahaman kita. Penduduknya adalah kira-kira 15 ribu orang, dengan cabaran, ia banyak. Bagi kami, dan pulau itu sendiri, menurut piawaian Rusia, "tidak dapat dilihat pada peta." Ia adalah 45 kilometer panjang, lebar - dari 2 hingga 11 kilometer. Iaitu, tidak lama lagi langkah dalam masa dua jam, anda akan bergerak ke sebaliknya dari satu pantai. Dan penduduk pulau itu, sama dengan penduduk beberapa bangunan bertingkat tinggi Moscow - 30,000 orang. Di pulau itu, terdapat hampir tidak ada gunung, jadi bukit-bukit. Kebanggaan Kosteos adalah "gunung" diekos, ketinggian dari polkilometer. Dan juga, pulau itu dipanggil "pulau Hippocrat" atau "The Garden of the Sea Aegean". Kenapa taman itu dapat difahami, pulau itu semua di kehijauan, ladang zaitun, taman buah. Dan hanya, sayur-sayuran liar. Dan sama ada Hippocrat tinggal di sini, cerita itu diam, dan panduan mengangkat bahu. Di pulau itu banyak hotel mana-mana bintang. Siapa yang suka "tamadun", lebih baik tinggal di hotel meludah itu sendiri dan persekitarannya. Berikut adalah lebih mahal, tetapi juga lebih menarik. Orang muda, cukup, boleh mencari hiburan. Bar, kelab malam dan disko, tidak banyak seperti di Rhodes, tetapi juga, cukup cukup. Kami menetapkan, anda perlu mencari hiburan di hotel, atau berlari ke tembaga. Ia tidak sukar, dan tidak mahal, memandangkan dimensi pulau itu. Semua kampung, peneroka, panggilan, tangan tidak naik, dihubungkan dengan laluan bas. Harga Soalan - dari 1.5 hingga 3E. Ia adalah mungkin dan teksi. Mereka membayar di kaunter, "Petua" tidak diterima di sini, tidak perlu malu. Sekali lagi, diberikan jarak, jumlah astronomi, ia tidak "bau".

Sekiranya saya pergi ke KOS? 3215_2

Keselamatan pelancong di pulau itu, pada ketinggian. Saya tidak mendengar tentang kecurian di hotel, di hotel kami kakitangan kakitangan, kebanyakannya terdiri daripada tempatan. Di bandar polis dalam bentuk, hampir tidak akan bertemu. Sangat banyak pelancong dengan kanak-kanak, berabad-abad yang berbeza.

Pencinta seperti membeli-belah, anda perlu tahu bahawa orang Yunani mempunyai apa-apa seperti "Siesta" adalah rehat tengah hari, yang berlangsung dari 13 hingga 13 jam. Semua kedai diikuti. Dan dalam sesetengah dan pada umumnya, Siesta bermula pukul 13 pagi, terus sampai pagi, iaitu, pada jam 13 mereka hanya ditutup. Pengecualian adalah, hanya pasar raya besar yang bekerja pada jadual yang padat, tanpa sisi.

Jadi, berehatlah dengan meludah, tenang dan santai, seperti pulau itu sendiri. Ramai, yang melawat sini, menghentikan pilihan tempat baru, dan pergi ke sini berulang kali.