Di Adler, tiada taman yang kurang cantik ...

Anonim

Di Sochi, kami lebih daripada sekali, bagaimanapun, pada musim panas 2018, kami memutuskan untuk melawat Laut Hitam, hanya selepas melawat Adler. Setelah mengumpul bagasi, pergi di jalan raya. Pada bulan Julai, cuaca hanya cantik untuk makanan laut, matahari sudah cukup, suhu, bahkan terlalu tinggi. Di Adler, juga taman-taman yang indah, tumbuh-tumbuhan ini mengagumkan, nampaknya mustahil untuk memaksakan. Di samping itu, terdapat banyak hiburan di sini, anda hanya boleh bersara dan menikmati alam semula jadi, tetapi mungkin untuk menyertai dan bersenang-senang, cadangan untuk setiap selera.

Di Adler, tiada taman yang kurang cantik ... 27677_1

Suami pertama kali menarik saya terrarium, saya bukan peminat yang hebat dari alam hidup ini, tetapi saya bersetuju untuk melihat. Saya lebih kagum dengan menyanyi Fountains, ini adalah tontonan. Di dalam zoo, disertai dengan panduan, untuk menyeronokkan dan menonton penduduk, lawatan lebih tinggi 1200 rubel untuk dua. Anda tidak sepatutnya mengambil apa-apa yang berlebihan dalam perjalanan, adalah penting untuk mengambil lebih banyak wang untuk mempunyai peluang untuk melawat tempat yang berbeza, merasakan masakan negara dan membawa hadiah. Hotel di mana kami menetap cukup baik, pantai bersih. Pasar Adler dipenuhi dengan cadangan, pilihannya hebat, perkara utama adalah tidak melepaskan peluang untuk perlahan-lahan meneroka semua kehalusan, dengan betul memilih barang. Cenderahati yang kita ambil kecil dari 25 rubel hingga 400 rubel. Pedagang di sini lucu boleh membuat kita mengambil apa yang saya tidak merancang. Membeli buah-buahan tempatan, aroma khas, mungkin sifat dan matahari menjejaskan rasa. Kami makan di kafe, kos makan tengahari menyumbang 600 rubles setiap orang, sarapan pagi adalah 450-500 rubel. Pada waktu petang berada di restoran yang murah. Makan malam kos 2650 Rubles, dengan mengambil kira wain. Mengekalkan di mana-mana dengan cepat, menyediakan hidangan kebangsaan yang lazat, terutama menyukai. Kami pergi ke kuil Taman Tempat Live, Cantik dan Berbahagialah, adalah berbaloi untuk berada di tempat-tempat seperti itu, untuk apa jua resort yang telah anda beristan. Membenamkan ke laut, menikmati angin baldu, menuju ke rumah, tidak ada keinginan untuk pergi, kami menghabiskan terlalu sedikit masa di sini. Saya ingin menjadi musim panas di pantai, tetapi atau dana atau masa lapang di atasnya.