Sungai Valley yang tidak dapat dilupakan AI

Anonim

Augustus mengejutkan panas. Perjalanan itu tidak dapat dilupakan. Kami pergi ke Ai River Valley dengan kereta. Dirancang selama beberapa hari, tetapi perjalanan itu merentang selama seminggu, ia juga sedikit. Tempat ini terletak berhampiran dengan bandar Satka, lebih mudah untuk menavigasi nama Curgazak Gua. Mereka yang suka berehat di pergunungan adalah tempat yang sempurna. Sungai Ah adalah gunung, tetapi sungai yang sangat panas dengan banyak ikan yang pelbagai: merokok, kuda, chub, wira. Pengenalan dengan tempat ini berlaku lebih dekat pada waktu petang, kami hanya dapat meletakkan khemah dengan rakan, saya menangkap beberapa ikan, telinga yang lazat dimasak: kebanyakannya dari Hersh, di sini saya melihat mereka buat kali pertama. Kegembiraan perut lapar mereka ternyata trofi yang lazat. Mengejek dengan air sungai berbaring. Pada waktu malam, agak menakutkan di sini, selepas malam pertama, saya fikir untuk masa yang lama kami tidak tertunda di sini: Saya tidak mempunyai masa untuk tidur, seperti sejenis haiwan yang cukup besar, saya pergi dan mengukir herba, jadi kami Tidak tahu - siapa itu.

Sungai Valley yang tidak dapat dilupakan AI 26800_1

Keesokan harinya, pelancong terletak berhampiran kita, ia menjadi tidak begitu menakutkan. Hari berlalu tanpa disedari: Kami pergi untuk mengkaji kawasan sekitarnya, mendapati sebuah gua Curgazak yang sangat berdekatan, ia adalah besar, sejuk dan dibandingkan dengan kawasan sekitarnya menyerupai peti sejuk besar. Di mesinnya, pintu masuk tergelincir lumut berbulu, begitu segar dan hijau yang saya mahu memakannya. Di dalam gua terdapat keturunan dalam gerakan yang lebih mendalam, tangga tali masuk ke dalam gelap, ditutup dengan kerak ais - kita tidak mengambil risiko untuk turun ke sana.

Sungai Valley yang tidak dapat dilupakan AI 26800_2

Jadi, dari hari ke hari, berjalan di lembah sungai terus. Pagi di pergunungan bermula dengan udara segar, pipi cahaya kabut dengan embun kristal yang diganti bermain di bawah sinar matahari. Kemudian berjalan kaki, mendaki di pergunungan, memancing, berperahu, berenang di sungai. Sungai ini mempunyai aliran yang agak pesat, tetapi ia tidak begitu mendalam, yang memungkinkan untuk merasakan aliran aliran tanpa rasa takut yang mereka boleh bawa. Dalam hujan, jalan itu disekat di sini, dan pada hari-hari itu ia tidak di rumah dan tidak sampai ke sini (satu malam adalah hujan). Sebelum meninggalkan, kami naik ke tebing yang tinggi, menawarkan pemandangan sungai yang indah dan kawasan terdekat. Menjelang akhir perjalanan, saya merasakan aborigine tempatan saya, sangat bagus apabila anda mudah hidup di lapangan.

Sungai Valley yang tidak dapat dilupakan AI 26800_3

Untuk hujung minggu, penduduk tempatan datang untuk berehat di sini, tempat ini tidak memintas laluan pelancong dan nelayan, jadi, pemangsa jahat memintas tempat ini. Saya harus mengatakan bahawa terdapat kem khemah berdekatan .... berkhemah. Semua orang yang ingin berehat di sini adalah lebih kurang bertamadun, boleh berhenti di sana.