Kenalan musim luruh yang menyenangkan dengan Sevastopol

Anonim

Saya akan bermula dengan fakta bahawa idea untuk melawat musim luruh Crimea timbul dengan saya untuk masa yang lama, selepas saya menemui artikel dengan gambar di Internet. Masa bercuti didekati, dan saya fikir, naik satu atau mencari syarikat. Dan untuk kali pertama dalam kehidupan, saya sedang mencari pengembara melalui Internet. Dan dijumpai, dengan cara itu.

Sedikit malu dengan hakikat bahawa dari bandar saya tidak ada penerbangan terus, dan saya terpaksa mengambil penerbangan dengan pemindahan. Harga penerbangan ke Simferopol sayang.

The Oktober Crimea bertemu dengan saya dengan cuaca musim gugur lembut yang indah.

Saya sampai ke Sevastopol dengan bas, kira-kira dua jam. By the way, stesen bas terletak berhampiran lapangan terbang.

Mereka berhenti di apartmen di pusat bandar, saudara-mara tinggal di sana, dan mereka memberikan kita perumahan.

Kami hanya mempunyai 5 hari percuma di pelupusan kami, dan kami memutuskan untuk menggunakannya kepada maksimum. Setakat yang mungkin untuk melawat lawatan, memeriksa bandar. Membeli buku panduan, menyusun pelan.

Cuaca berdiri sangat baik, tidak ada hujan, tiada hujan.

Kami memutuskan untuk memulakan dengan Sevastopol, dan pada hari-hari yang tinggal untuk menunggang di Semenanjung.

Akibatnya, mereka memulakan kenalan dengan bandar dari Schimov Square, pergi ke Park Victory, berjalan melalui boulevard sejarah, mereka juga melawat muzium-panorama "Pertahanan Sevastopol 1854-1855."

Mereka meneruskan perjalanan melalui Boulevard Primorsky, selepas itu mereka pergi ke perahu di Muzium Armada Laut Hitam.

Kenalan musim luruh yang menyenangkan dengan Sevastopol 26469_1

Kenalan musim luruh yang menyenangkan dengan Sevastopol 26469_2

Kenalan musim luruh yang menyenangkan dengan Sevastopol 26469_3

Keesokan harinya, pada waktu pagi kami pergi ke Sapunun-gunung.

Kenalan musim luruh yang menyenangkan dengan Sevastopol 26469_4

Selanjutnya, kami melawat Muzium "35 Bateri Pantai," saya sangat menyukai lawatan itu.

Hari yang berasingan diperuntukkan kepada Cherson dan Balaklava.

Sevastopol City adalah unik, banyak bendera Rusia masih bergegas, mereka di mana-mana di mana mungkin.

Orang ramai sangat menyenangkan, ramah. Dan mereka akan memberitahu, dan jalan akan ditunjukkan, dan memberi nasihat.

Malam-malam berjalan di sekitar pusat bandar, pelancong dengan cara ini masih banyak.

Kenalan musim luruh yang menyenangkan dengan Sevastopol 26469_5

Kenalan musim luruh yang menyenangkan dengan Sevastopol 26469_6

Hari-hari yang tinggal pergi ke Yalta. Dan sudah ada tarikan anda.

Ia ditinggalkan hampir dengan air mata, sesak dengan tanggapan dan emosi, kerana musim luruh Crimea menaklukkan saya. Saya akan kembali ke sana, tetapi pada musim panas dan dua minggu.