Ramai matahari, angin dan laut - cuti yang tidak dapat dilupakan di Berdyansk

Anonim

Secara jujur, pada mulanya, berehat di Berdyansk bertindak balas ragu-ragu: Nah, adakah benar bahawa khas itu boleh diharapkan dari resort ini? Dan sekarang saya mesti mengaku bahawa saya tersilap. Dan bagaimanakah salah! Tanpa keterlaluan, saya boleh mengatakan bahawa rehat di Berdyanse dengan anak-anak, dan saya mempunyai mereka dua (anak lelaki, tiga tahun dan empat belas tahun) adalah apa yang anda perlukan.

Dan sekarang semuanya adalah teratur. Mari kita pergi ke Berdyansk pada awal bulan Ogos pada kadar apa yang akan tidak lagi terlalu panas dan tersilap. Beberapa hari pertama adalah haba yang mustahil, jadi kami pergi ke laut sehingga sebelas dan selepas empat. Tetapi fakta ini tidak mengganggu kita sama sekali, kerana ia adalah tanpa laut daripada mengambil diri mereka sendiri.

Untuk memulakan, kami memutuskan untuk melawat taman air Berdyansk dan tidak kalah: banyak slaid, terdapat zon kanak-kanak di mana mereka memercikkan dengan yang lebih muda, dan orang dewasa, di mana anak sulung pergi. Saya mempunyai teraan kedua - kegembiraan! Pada akhirnya, mereka tinggal di sana bukannya empat jam, seperti yang mereka harapkan, hampir dua kali paling lama. Di wilayah taman air, anda boleh berehat di bawah naungan pokok, dan mempunyai snek: pizza, makanan segera, gula-gula dan banyak lagi. Secara umum, kesan yang paling positif dari lawatan tersebut.

Saya sangat suka berjalan-jalan biasa di bandar dan persiaran. Di zon persiaran pusat hanya sejumlah besar pelbagai jenis kafe, restoran, kedai kebab, Chebury, Pizzeria dengan penjual yang mesra. Anda juga boleh mengambil kereta kitaran daripada kami dengan kanak-kanak dan mengambil kesempatan. Seterusnya, ia menjadi program petang mandatori. Di samping itu, program ini termasuk taman hiburan, di mana anak muda yang dicincang kereta elektrik. Pastikan anda menasihati anda untuk menunggang roda Ferris, yang menawarkan pemandangan bandar dan laut yang menakjubkan.

Ramai matahari, angin dan laut - cuti yang tidak dapat dilupakan di Berdyansk 26446_1

Sebenarnya mengenai laut. Pada mulanya, kami pergi bersama kanak-kanak di pantai ketiga, yang dipanggil "pulau kebahagiaan": Mini-hotel kami berada di sana. Pantai ini cukup lama, dilengkapi dengan kabin. Laut dalam kesederhanaan bersih, hampir tidak ada gelombang, pantai shell kecil. Daripada minus - ramai orang, walaupun di bahagian itu, di mana kita berhenti: tidak di tengah, dan lebih dekat dengan pintu keluar dari pantai, di batu besar. Secara umum, kesannya adalah positif. Ia benar, satu "tetapi": Anak sulung secara harfiah bergelut oleh gelombang besar, dan di sini mereka tidak dan tidak boleh.

Ramai matahari, angin dan laut - cuti yang tidak dapat dilupakan di Berdyansk 26446_2

Dalam hal ini, ia telah memutuskan untuk pergi ke Berdyanskaya kosh: untuk memulakan dengan jiran. Mari kita pergi untuk teksi, walaupun anda boleh kedua-dua bas (pergi setiap 10-15 minit), tetapi saya mahu dengan cepat dan selesa, semua penghawa dingin yang sama dan udara tidak disediakan di dalam bas. Dan apa yang saya mahu katakan: Di sinilah laut sebenar! Gelombang besar hanya melompat keluar dan membuangnya, untuk mengekalkan kaki hanya mustahil. Benar, terdapat juga keburukan: angin yang sangat kuat, agak sejuk, selepas beberapa jam saya terpaksa sedikit seperti. Dan ketiadaan lengkap sekurang-kurangnya beberapa infrastruktur, dalam apa jua keadaan di mana kita berhenti tidak ada ketetapan. Jadi dengan bijak membuat croissants dan pizza sangat banyak.

Selepas braids jiran diluluskan ke jauh. Bertentangan dengan jangkaan gelombang adalah perintah magnitud kurang. Benar-benar pantai liar dan cormorants yang kami berjaya memberi makan roti itu. Secara umum, kesatuan lengkap dengan alam semula jadi.

Anda masih boleh memberitahu banyak perkara, tetapi lebih baik untuk datang dan melihat segala-galanya sendiri. Saya pasti, Berdyansk tidak akan mengecewakan anda.

Sebagai kesimpulan, saya ingin mengatakan: Mereka yang masih ragu-ragu pergi ke Berdyansky Resort atau tidak, saya akan menjawab: Sudah tentu pergi! Mungkin masa lapang belia akan kelihatan membosankan, walaupun terdapat disko, dan kelab malam, dan pawagam dan banyak lagi. Tetapi untuk percutian bajet dengan kanak-kanak, inilah yang anda pasti akan lakukan.