Tidak membosankan berehat di Lazarevsky!

Anonim

Saya mahu berkongsi percutian di Laut Hitam. Kami pergi ke sana dengan saya, ketika itu, suami masa depan. Memilih kampung Lazarevskoye, Daerah Sochi. Kami tiba dengan kereta api di 04.00 pagi waktu tempatan. Oleh kerana kami tidak menempah bilik terlebih dahulu, bagasi melepasi petak bagasi, dan pergi mencari perumahan. Kampung itu sendiri tidak besar, kami dengan cepat dengan cepat melangkauinya. Betul-betul di beberapa rumah digantung plat dengan tulisan "sewa". Mencari perumahan dengan cepat, kami menetap. Setelah menerima jiwa dan memintas kami pergi mencari tempat kami makan, kerana di mana kami tinggal di sana tidak ada sarapan pagi. Di mana kami juga mendapati dengan cepat, terdapat satu set ruang makan yang besar di dalam bulatan, terdapat sebuah kafe di pantai.

Lazarevskoye ternyata menjadi sebuah kampung yang selesa yang terletak di kawasan pergunungan di pinggir laut. Jika seseorang berkumpul di sana, maka jangan ambil dengan kasut anda di tumit, di sini mereka tidak betul-betul apa. Walaupun ia agak bukan sebuah kampung besar, hiburan di sini banyak. Terdapat sebuah taman yang baik di kampung, yang pergi terus ke laut, di taman terdapat pelbagai jenis bunga dan pokok palma. Juga di taman terdapat semua jenis tarikan. Pelbagai kafe, bar, di mana anda tidak boleh hanya makan, tetapi juga melihat persembahan, melihat. Bagi kanak-kanak terdapat juga Animator yang bekerja. Pantai di Lazarevsky hanya kerikil, yang pastinya tidak selesa. Di tepi pantai, anda boleh menaiki pisang, bun, payung terjun, ski air. Di kampung terdapat dua taman air, dolphinarium, akuarium, pawagam.

Bagi lawatan, mereka ditawarkan oleh ramai di sini, ini adalah menunggang jip, air terjun, tasik, rasa wain, anda boleh menyewa basikal atau motosikal. Terdapat perjalanan panjang seperti di Abkhazia. Perjalanan itu menduduki tempat purata tiga hari, ia boleh menjadi siksaan sebenar di jalan raya kerana haba.

Kami membawa jig kami di jip. Lawatan kami termasuk lawatan ke dua air terjun, rasa wain dan makan malam. Pada masa yang tertentu, pemandu membawa kami, kami pergi ke serpentin gunung, kadang-kadang berhenti untuk difoto. Pada mulanya kami melawat kilang anggur itu. Selepas kita bernasib baik di atas air terjun yang dipanggil "suka bermain", tempat yang sangat indah. Air di dalamnya sejuk, gunung, di sekitar, pokok-pokok tumbuh di lereng gunung. Air terjun kedua dipanggil "Blue Lagoon", turun dari pergunungan dan di kaki membentuk kolam semulajadi. Air di kolam renang biru, bersih, menyegarkan. Kami baru pulang pada waktu petang di bawah tanggapan.

Kami juga pergi ke cuti ini di Sochi. Dapatkan kereta api. Saya sukakannya. Oleh kerana ia tidak panas, ada sedikit orang. Mereka memandu hanya dalam masa 40 minit. Mari kita pergi berjalan-jalan di Sochi. Bandar yang sangat indah, besar, pokok palma, bunga, banyak taman tumbuh di mana-mana. Kami berada di pantai, terdapat riviera akvarark. Juga tidak berdekatan adalah pelabuhan, dengan kapal-kapal yang didiami, dengan saiz yang berbeza. Kembali Kami memutuskan untuk datang dengan bas. Mereka terselamat dari sembilan bulatan neraka, kerana, tidak seperti kereta api, bas itu memandu tiga dengan satu jam kecil, kerana "palam" di jalan raya, tidak ada penghawa dingin di dalam bas.

Secara umum, saya sangat suka berehat di Lazarevsky, laut hiburan, sebuah kampung yang selesa, lemas di kehijauan. Sebilangan besar pelancong, jadi ia tidak akan membosankan.