Hujung minggu yang tidak dapat dilupakan di Sevastopol

Anonim

Saya kebetulan melawat Sevastopol pada awal Oktober. Saya pergi ke sana dengan suasana pesing, yang mewakili angin ribut, dumbfare, dan semua yang berkaitan dengannya. Saya terkejut, Sevastopol bertemu dengan kami (saya dan suami) cuaca cerah yang hangat. Sudah tentu tidak musim panas, tetapi cuaca menyenangkan.

Kami menghabiskan 2 hari tepu di bandar ini. Selepas mengkaji pemeriksaan pertama monumen dan peringatan perang patriotik yang hebat, dan terdapat banyak perjalanan maritim di atas perahu di sini. Hari kedua yang dibelanjakan untuk lawatan memeriksa gua, air terjun dan tarikan lain di pergunungan.

Kami menembak pangsapuri, baik, dengan perabot yang baik dan semua yang anda perlukan untuk 2 ribu rubel. Sarapan pagi disediakan untuk diri mereka sendiri, makan malam di kafe, makan tengah hari kempen lawatan. Pada hari pertama, kami mengarahkan lawatan bas selama 4 jam dengan lawatan, muzium, panorama pertempuran Sevastopol. Dan satu lagi berjalan kaki setengah hari di atas bot pada teluk ke-4. Semasa berjalan, disayangi oleh kapal-kapal Tentera Laut Rusia. Pada harga, kos lawatan adalah murah, tetapi untuk tiket masuk yang anda perlukan untuk membayar secara berasingan.

Hujung minggu yang tidak dapat dilupakan di Sevastopol 24274_1

Hujung minggu yang tidak dapat dilupakan di Sevastopol 24274_2

Hujung minggu yang tidak dapat dilupakan di Sevastopol 24274_3

Saya mahu memberitahu tentang hari kedua kami. Untuk lawatan dengan bas yang mudah dengan panduan, kami membayar 1500 seorang, tetapi kami terpaksa membayar tiga gua secara berasingan. Untuk masuk ke setiap 300 rubel setiap orang. Secara umum, kami menghabiskan jumlah yang baik termasuk makan tengah hari di sebuah kafe dengan hidangan Timur, atau agak Crimean-Tatar. Tetapi pandangan hebat dari gua, air terjun, kampung Viking semua kos pasukan kami dan wang ini. Ketiga gua melanda kami dengan lajur mereka, air terjun beku, angka yang aneh. Dan semua ini diciptakan oleh air dari batu. Sangat bagus.

Kami meninggalkan Sevastopol pada jam 8.30 pagi, dan kembali ke pukul 8 petang. Sebagai tambahan kepada gua-gua, succtuations pagan kelihatan dan ada rasa wain percuma. Dihantar oleh keindahan gunung Crimea.

Nasihat saya: Jika anda memesan lawatan seperti itu, kemudian berpakaian hangat dan dilihat. Gua-gua sangat sejuk. Dan semestinya selesa kasut tertutup. Anda perlu ingat bahawa pintu masuk tidak termasuk dalam semua objek dalam kos lawatan.