Cuti Belanjawan dengan kanak-kanak di Skadovsk!

Anonim

Skadovsk Kami tidak memilih untuk cuti musim panas. Kami, jadi untuk bercakap, melemparkan nasib. Suami saya mempunyai kempen selama seminggu, dan anak saya dan saya dengan cepat mempunyai peluang dan pergi bersama-sama. Tidak ada kesukaran untuk mendapatkan Skadovsk. Ia adalah mungkin untuk minibus ke stesen bas. Atau mana-mana kereta api ke Kherson, dan sudah ada tangan untuk tangan. Kami tiba pada waktu pagi dan segera mula mencari tempat di mana untuk tinggal. Saya tidak menempah apa-apa terlebih dahulu, kerana tidak ada hotel atau rumah tamu di sana. Pada jari-jari satu tangan ia mungkin dibaca. Ini terutamanya ditawarkan di sektor swasta. Kami juga mahu, sudah tentu lebih dekat ke laut dan pusat. Apabila mengejutkan kami, kami mendapati sebuah rumah di mana terdapat bilik-bilik yang sangat baik, dengan pembaikan euro dan hanya 50 UAH setiap orang setiap hari. Bagi kanak-kanak selama 3 tahun, wang yang cukup aneh tidak diambil. Kami memutuskan untuk makan sendiri, jadi tempat yang kami pilih dengan berasingan dapur. Mengisytiharkan perkara-perkara yang kami pergi untuk meneroka. Di tengah-tengah Skadovsk, terdapat dua pasar raya - ATB dan segar. Harga di mana berbeza pada masa-masa. ATB terletak di pusat Alea yang membawa ke pantai, jadi selalu ada beratur yang besar.

Cuti Belanjawan dengan kanak-kanak di Skadovsk! 23035_1

Pantai itu sendiri berpasir, tetapi banyak ubur-ubur di laut. Dan jumlah mereka bergantung kepada cuaca, tetapi supaya mereka tidak sama sekali, ini tidak berlaku. Laut itu sendiri adalah kecil, untuk kanak-kanak yang paling banyak. Tetapi orang dewasa perlu pergi untuk masa yang lama untuk berjalan ke kedalaman.

Cuti Belanjawan dengan kanak-kanak di Skadovsk! 23035_2

Hiburan tentu saja di pantai banyak. Dan bar untuk orang dewasa dan trampolin dan ayunan untuk kanak-kanak. Harga boleh diterima, tidak lebih tinggi daripada di Nikolaev asli mereka.

Keesokan harinya kami pergi ke Dolphinarium, yang belum dibuka di bandar yang tidak lama dahulu.

Cuti Belanjawan dengan kanak-kanak di Skadovsk! 23035_3

Dari pusat berjalan kira-kira setengah jam. Dan tidak ada pengangkutan di sana selain dari teksi. Terdapat banyak pelawat. Harga tiket dewasa dan kanak-kanak lebih tiga tahun adalah sama - 200 UAH. Tetapi ia berbaloi. Selepas pandangan setiap jam, anda mendapat laut emosi dan adrenalin. Untuk bayaran ada peluang untuk mengambil gambar dengan lumba-lumba dan menunggang melalui kolam.

Bagi golongan muda, terdapat kelab malam ozon, pintu masuk yang simbolik 30 UAH. Tetapi pergi ke sana kedua-dua penduduk tempatan dan pelancong. Oleh itu, kadang-kadang ada tempat tidak ada tempat untuk berbalik.

Secara umum, selebihnya diluluskan dengan bang. Jika anda pergi dengan baik untuk menghabiskan percutian anda dengan keluarga anda, maka ini adalah perkara yang sangat!