Pelabuhan besi - pilihan sempurna untuk rekreasi bajet

Anonim

Tahun lepas bercuti, seperti biasa, saya memutuskan untuk melawat resort tepi pantai, tetapi anggaran itu terhad. Saya terpaksa melawat pelabuhan besi musim panas lepas, percutian yang sangat menarik dan tepu ternyata. Kami pergi dengan seorang gadis dalam tiket selama 10 hari, selebihnya ternyata benar-benar bajet dan dengan jejak yang berbeza, tetapi tentang segala-galanya dalam rangka.

Setelah memutuskan untuk berehat di laut. Gadis saya dan kami pergi ke syarikat perjalanan dan mereka ditawarkan kepada kami tidak mahal, saya juga akan mengatakan pilihan yang murah dan percutian di pelabuhan besi. Kami sendiri mempunyai kos hanya 2200 seorang dan ini sudah dengan yang mahal dan belakang, kebenaran tanpa makanan. Beristirahat berdasarkan wilayah tertutup dengan beberapa nombor di rumah, semata-mata, nyaman, semata-mata. Kami mempunyai bola mewah, dan mereka bersedia di sana di dapur. Ke pantai 3 minit berjalan kaki, jadi kami memberi jaminan kepada kami di agensi itu.

Pelabuhan besi - pilihan sempurna untuk rekreasi bajet 22930_1

Kami mengembara dari bandar tepat pada waktu petang dan sepatutnya berada di rancangan untuk tiba di pagi hari di laut. Jalan itu sukar dan walaupun bas itu sangat selesa, tetapi ia masih tidak mudah untuk tidur dan sepanjang malam kami praktikal tidak tertidur sekurang-kurangnya untuk masa yang lama.

Tiba ke pelabuhan besi Kami telah diselesaikan di dalam bilik "Lux", walaupun ternyata menjadi bilik kecil yang biasa dengan tandas dan TV, kebenaran lebih untuk jenis wang yang kami tidak kira. Wilayah asas itu bersih dan kemas, tempat untuk membuat makanan dan ruang makan itu sendiri diberikan. Ke laut benar-benar ternyata berjalan 3 minit, tentang segala-galanya seperti yang dijanjikan.

Pantai ini tidak begitu bersih, terutamanya memandangkan minggu sebelum kedatangan kami hujan, laut adalah sedikit kotor, dan di pantai terdapat banyak alga yang kerana sebab tertentu tidak tergesa-gesa untuk membersihkan. Ini semua membawa kepada sikap negatif terhadap pekerja tempatan. Walau bagaimanapun, seperti untuk laut itu sendiri, ia hangat. Kami bernasib baik dengan cuaca dan seluruh percutian diiringi oleh matahari dan tenang. Di pantai, seperti di mana-mana, menawarkan bir sejuk, jagung manis dan banyak lagi lazat dan tidak begitu berguna untuk kesihatan.

Bagi kampung itu sendiri, maka tidak ada apa-apa untuk melihat apa, selepas semua, terdapat teras rekreasi, hotel, restoran dan kelab terletak di sepanjang pantai. Beberapa jalan dan semua. Kami mendapati seluruh 2 ATM Privatbank untuk seluruh kampung, barisan untuk menghapuskan wang adalah kilometer. Maksimum di mana ia mungkin untuk pergi jadi ini adalah pasaran tempatan, yang berasal dari AS 15 minit berjalan kaki. Bagi harga, mereka sedikit di atas purata, tetapi cukup diterima.

Pelabuhan besi - pilihan sempurna untuk rekreasi bajet 22930_2

Apabila petang datang, maka kami pergi berjalan-jalan di sepanjang tambak, kerana semuanya lebih menarik di sini daripada petang. Kehidupan di kampung seolah-olah hidup, terdapat ramai orang, tarikan, cenderamata, kelab, bar dan lain-lain. Disco malam di pantai. Semuanya untuk berehat yang baik pada waktu malam. Ramai orang muda pergi di sepanjang pantai. Ia menyeronokkan dan menarik. Bagi harga di kelab malam. Untuk 50 Hryvnia anda boleh masuk ke mana-mana kelab, kerana semuanya hampir kosong, terdapat banyak di sana.

10 hari rehat terbang tanpa disedari, dan datang hari berlepas. Terdapat satu lagi minus besar, pengusiran kami pada pukul 11 ​​pagi, dan hanya untuk kembali hanya 15 hari dan kami terpaksa menunggu dengan perkara-perkara di ruang makan, kerana mereka menyelesaikan kumpulan berikut. Benar, ini sedikit minus kita tidak begitu rosak mood dan kita letih, tetapi penuh dengan emosi positif kembali.