Berdyansk resort kegemaran sejak zaman kanak-kanak

Anonim

Ibu bapa saya untuk pemulihan dibawa ke Soviet Berdyansk, sekarang saya datang ke pantai yang biasa di bandar kecil ini dengan anak-anak anda. Anda boleh mendapatkan dengan kereta api, bas dan kereta. Kami pergi ke kereta, walaupun kami berjalan di sekitar bandar kebanyakannya dengan berjalan kaki. Di sini di tengah hampir semua infrastruktur hiburan untuk rehat malam. Pada sebelah petang, anda boleh melawat taman air yang gila, dolphinarium dan zoo ceria. Kami tidak pernah melihat zoo seperti itu tidak pernah - haiwan penuh dan rapi, wilayah peringkat Eropah. Laut tidak mendalam di bahagian tengah dan mendalam di mata. Terdapat pantai yang dilengkapi dengan baik, dengan payung kayu dan reed, busa disko dan menunjukkan program dalam siang dan malam. Sangat suka membeli Azov Tentera dan Bull, di sini pengunjung membelinya dengan pakej dan beg. Seperti tidak lagi membeli di mana-mana sahaja. Kami membawa akrab sebagai cenderahati (mereka berkata demikian, tidak memerlukan magnet - membawa lembu dan tarantka). Berdyansk adalah sebuah kampung resort yang mantap, pelbagai hotel, rumah mampu dimiliki swasta dan hotel mewah. Anda boleh menetap dari 200 UAH sehari dan sehingga 3000 UAH setiap bilik setiap hari. ELITE STTTIT di bahagian utama, lobi atau daun untuk rekreasi lebih mudah dan lebih murah. Pusat bandar juga menawarkan penginapan, tetapi pusat pada waktu petang adalah disko pepejal dan pada waktu pagi lagu-lagu pelancong mabuk. Tiada pantai di pusat pintar. Laut pada bulan Jun sudah hangat, anda boleh berenang dan berjemur. Kanak-kanak kecil kebanyakan ibu bapa menjalankan lobi atau daun - di sini ia tidak relatif mendalam. Pada waktu petang, Berdyansk di tengah adalah gabungan banyak lampu, cenderahati dan sifat bergelora, pelancong yang menenangkan di restoran dan kafe. Banyak kafe mempunyai tapak musim panas. Berjalan di waktu petang dengan kanak-kanak setiap hari. Kanak-kanak menaiki tarikan di Taman Bulan, kami makan kebab yang lazat. Apabila saya mahu makan malam yang menghadap ke laut dan keselesaan, mereka memilih sebuah kafe dari pusat. Bagi pencinta malam hiburan, Berdyansk menawarkan kelab malam dan Aquapati di taman air, perkataan itu mempunyai sesuatu untuk menduduki.