Pattaya, pengembaraan yang tidak dapat dilupakan

Anonim

Mengenai Thailand, suami saya dan saya sudah tahu banyak, terima kasih kepada rakan-rakan kami yang melawat di sana. Oleh itu, memilih di mana hendak berehat sekali lagi, kami tidak berfikir bahawa kami berhenti di Pattaya dan tidak menyesal sama sekali bahawa kami memilih tempat ini. Menyukai segala-galanya. Negara, tersenyum Thailand, suasana perayaan dan tentu saja, lawatan.

Kami berhenti di hotel Komelot bertaraf tiga bintang, yang terletak berhampiran dengan jalan yang terkenal "Jalan Volkin". Keesokan harinya selepas menetap di hotel, kami pergi ke yang pertama perjalanan kami ke Pulau Kelapa selama dua hari. Pada mulanya kami memandu di dalam bas, dan kemudian di atas bot bergegas melintasi lautan antara pulau kecil yang indah. Setelah berhenti dan dipinjamkan dengan topeng, lihat ikan. Kelapa itu hanya syurga. Pokok palma, pasir putih, air azure, banglo yang selesa, kerusi berjemur, makan tengah hari yang lazat dengan udang kerajaan yang besar, bolehkah anda bermimpi tentang lebih banyak lagi. Pada waktu petang kami diatur disko ceria, di mana kami menghangatkan wiski dengan Coca-Koloi, menari Inelen pada tarian. Dua hari kami mandi, tenggelam, berjalan di sekitar pulau itu dan menikmati alam sekitar kami, sama seperti iklan coklat "Bounti".

Lawatan seterusnya berlaku di sungai "Kwai", yang menyukai tidak kurang dari yang pertama. Di sini peristiwa-peristiwa yang dibangunkan lebih dinamik. Dalam perjalanan, kami memandu untuk menunggang gajah, ke kilang jati, ke ladang untuk pengeluaran produk kelapa, yang dimandikan di sumber Rodon, melawat pasaran terapung, di mana mereka berada di bawah pancuran yang kuat, yang hanya ditipu. Di sungai "Kwai" kita tinggal di banglo terapung. Pada hari pertama kami mempunyai aloi di sungai dalam jaket kembung, di mana kami berseronok sebagai kanak-kanak.

Dua kali kami melawat Bangkok. Pada mulanya kami pergi untuk menonton istana kerajaan, yang melanda kami dengan budaya kuno dan keindahan yang mempesonakan. Kami juga telah dikemukakan ke tingkat 86 dari pencakar langit. Kali kedua kami pergi ke taman hiburan dengan taman air, di mana dari jiwa melancarkan pelbagai tarikan, dengan slaid air dan juga dimandikan dalam lembangan tiruan yang besar, lebih seperti tasik.

Kami juga melawat Taman Nong Nuchi dan menyaksikan prestasi terkenal Alcazar Show-Transvestites. Sudah tentu, setiap petang kami berjalan di sepanjang tambak, di mana semua pusat membeli-belah yang terkenal dan jalan terkenal "Jalan Volkin" terletak, di mana terdapat kehidupan malam yang ribut.

Pattaya adalah percutian yang tidak dapat dilupakan, percutian, kebebasan, pengembaraan, di mana saya terlupa segala-galanya di dunia dan gembira kerana tidak pernah. Pastikan anda kembali ke sana lagi.