Milan satu hari

Anonim

Sejak zaman kanak-kanak, pasukan bola sepak Milan "Milan" telah menjadi insan. Paolo Maldini, Alessandro Kostakurt, Franco Bareni, Filippo Indzagge dan pemain lain mengagumkan saya lama dahulu. Dan kerana pasukan ini berpusat di bandar yang sama, dia mula bersimpati dengan absen.

Tetapi seperti biasa, saya berlaku, perjalanan itu ternyata spontan dan saya diperuntukkan hanya satu jam 4. Untuk perjalanan yang lebih murah, penerbangan dari Moscow adalah kepada Rimini, dan dari sana, kereta api itu dibakar untuk saya 2 jam ke Milan.

Milan satu hari 18794_1

Dengan kelajuan itu tidak bijak))

Saya tiba di Milan jam tangan pukul 6 petang, dan meninggalkan beg di ruang penyimpanan stesen keretapi, terus pergi ke Duomo. Katedral Malam Shikaren !!! Dan perabot dan hiasan tahun yang baru, mencipta suasana yang menakjubkan. Mengenai katedral, anda boleh menggunakan banyak epithets dan tidak diragukan lagi patut, tetapi mungkin ini satu-satunya perkara yang saya suka di Milan.

Milan satu hari 18794_2

Setelah menghabiskan masa kira-kira 30 minit untuk memeriksa katedral dan kawasan bersebelahan, memanjatnya dari semua pihak, saya menuju berjalan kaki dari Naobum. Cuaca tidak membantu saya, ia tidak selesa. Sudah tentu, mereka adalah -4 pada bulan Disember, bulan itu lebih baik daripada kami -20, tetapi atas sebab tertentu saya berharap untuk cuaca yang lebih panas) Itulah yang saya suka di semua bandaraya Eropah adalah bagaimana mereka menghiasi bandar-bandar untuk Krismas. Segala-galanya bersinar dan berkilau, rakyat mempunyai suasana pra-bercuti dan positif, dongeng !!!

Saya bukan pihak berkuasa terakhir, dan sudah tentu 4-5 jam di bandar ini sangat kecil, tetapi sebagai tambahan kepada Domoo, bandar ini tidak teringat. Ya, terdapat satu lagi patung yang menarik, bukan di semua kandungan konservatif

Milan satu hari 18794_3

dan pizzeria keluarga yang sangat baik, dengan wain buatan sendiri yang sangat baik, pizza yang sangat lazat dan plat yang menarik di dinding

Milan satu hari 18794_4

Pada plat, ia dapat difahami bahawa trattoria ini telah wujud 25 tahun))

Oleh itu, semua yang saya dapat lihat dalam beberapa jam dan pergi ke Lapangan Terbang Bergamo, dari mana pesawat itu berlepas ke Paris.

Setakat ini, saya menyesal bahawa saya tidak dapat melawat San Siro yang hebat, dan sememangnya lebih baik dan, setelah menghabiskan lebih banyak masa, memeriksa Milan. Tetapi dalam masa terdekat saya tidak pergi ke sana secara khusus. Oleh itu, ia tetap menunggu untuk perjalanan spontan dan tidak dirancang untuk memperuntukkan beberapa hari ke Milan dan menulis laporan untuk beberapa halaman lagi =)