Kedalaman Rusia, dalam semua kemuliaannya!

Anonim

Dikunjungi di lokasi yang sangat baik, di tebing Ibu Volga.

Ia berlaku bahawa dalam percutian yang lama ditunggu-tunggu, pergi ke laut atau di pergunungan, saya tidak dapat (keadaannya dihalang.

Rakan-rakan menyeru beberapa hari untuk keluar dan berehat dari kesibukan dan bunyi bising bandar besar. Kami pergi ke perjalanan yang pendek, tetapi sangat menarik. Hari hari, tentu saja kami tidak kos, sebagai titik akhir Perjalanan kami adalah rantau Saratov, kampung Voskresensky mini-hotel "Wells" .. Dan ini lapan ratus kilometer ... Nah, jalan itu berada dalam sebuah syarikat yang baik, tidak bosan dengan kami, putih.

Kami tiba di tempat itu, dan saya terharu dan inxicane-dari keindahan alam, dari kebesaran ibu Volga, dari udara bersih dan expanses yang tidak berkesudahan.

Kami mengalu-alukan dan di rumah, tuan rumah Tatiana dengan pasangannya, mereka menunjukkan kepada kami sebuah bilik yang untuk beberapa hari akan menjadi rumah untuk kami: Bersihkan selesa dan selesa. Menengah makan malam yang sangat baik, dan ditinggalkan untuk berehat .

Keesokan harinya, saya bangun ceria dan beristirahat, walaupun pada hakikatnya masa pukul 8 pagi, yang menjadikan udara segar!

Kami berjaya bersarapan dengan lempeng ajaib, kami tidak ditolak pada waktu makan awal. Dan kami pergi ke lawatan, ke musim bunga ... Berjalan melalui hutan dan melampaui tanah liat putih penyembuhan, semua ini disertai dengan cerita yang menarik tentang kelebihan, dan di mana kami tiba!

Selepas sedikit beristirahat, dan dibahagikan-lelaki pergi intobid dari bot, dan kami menaiki bot, dan terbang di payung terjun selepas dia.

Tayangan Summer! Lelaki kami menangkap banyak ikan, yang pada waktu petang terutama untuk kami dikebumikan, menurut resipi khas pemilik "Winged! ..

Pada keesokan harinya, kami meninggalkan sesi foto di hutan untuk diri kita sendiri, dan menembak pistol pneumatik untuk lelaki.

Masih terbang di para dan mengeluarkan semua tindakan gila ini pada video !!

Secara umum, mereka juga beristirahat, kerana mereka tidak menolak di hotel yang paling retak, dengan bintang ke-5 pada tanda.

Pada masa yang sama, tidak banyak wang yang dibelanjakan wang.

Saya menasihati dan mengesyorkan semua orang untuk melawat mini "bersayap", ia adalah percutian dengan jiwa dan kehangatan!