Berehat di Israel, penginapan di Ashdod

Anonim

Kami terbang dengan suaminya ke Israel, mengembara banyak bandar (saya akan menulis tentangnya di bawah), tetapi berhenti di bandar Ashdod melawat kakak saya. Penerbangan Vladivostok-Moscow-Tel Aviv (Bengorion). Kos tiket ke Moscow adalah 12,000 setiap orang (terbang 8 jam). Dari Moscow ke Tel Aviv untuk dua $ 550 (terbang 4 jam). Tiket telah diarahkan selama sebulan, jadi lebih murah. Visa ke Israel tidak lagi diperlukan. Tetapi perkara utama adalah untuk mengambil tiket segera ke belakang dan sebagainya, terdapat kawalan yang sangat keras. Kami terbang selama 14 hari.

Kami mengarahkan semua lawatan di Internet. Mereka cuba mengambil kupon - ada juga di sana :) Jika anda membayar untuk kad kredit tertentu, maka terdapat diskaun tambahan pada hiburan. Atau satu + satu (i.e. satu tiket sebagai hadiah).

Berada di Zoo Safari - 30 km dari Ashdod. Kami pergi dengan kereta kakak selama kira-kira 40 minit. Kos 640 Rubles setiap orang (1 ruble = 10 syikal). Haiwan adalah pelbagai, taman itu berjalan sepanjang hari, kami membuat laut. Malah ada panda. Ikuti gembira.

Taman Amusement Superland 30 minit jauhnya di Rishon Lezion. Kos 109 syikal setiap orang. (Tetapi akan diperintahkan melalui internet untuk 98 syikal). Sangat banyak tarikan kanak-kanak. Giliran besar di slaid Amerika, saya hamil kemudian hanya suami saya naik. Dia kagum.

Dengan kumpulan Excursion, kami meneruskan lawatan ke utara negara ini. Berada di bandar Haifa, Nazareth dan di Taman Bahai. Kami meninggalkan pada 7 pagi dan kembali pukul 5 petang - bas mengambil dan mendarat berhenti di rumah. Saya sangat menyukai lawatan itu, menarik untuk memberitahu, mereka pergi ke semua tempat bersejarah, Taman Bahai bergaya, perlu pergi ke sana. Sayang sekali mereka memberi sedikit masa dalam foto itu, tidak ada masa yang cukup untuk berbalik. Kos setiap orang 155 syikal.

Berada di Laut Mati, juga dengan kereta - 2 jam memandu dari Ashdod. Suhu udara di darjah 15 adalah lebih tinggi daripada di bandar, maka ada kira-kira 40. Di laut, orang hanya masuk, dan air menolaknya. Jika anda berjabat pada hari sebelumnya, ia akan mencubit seluruh badan. Selepas Laut Mati, saya mempunyai ketuat di tangan saya. Dengan laut, banyak hotel, orang menunggang penyakit kulit. Ramai orang dengan psoriasis bertemu di sana. Dari laut yang anda pergi dan segera berjalan di bawah pancuran di pantai - ada banyak dari mereka di sana, basuh garam. Dalam tujuan perubatan saya menyukainya, suami saya gembira, tetapi konsistensi laut itu sendiri adalah jahat, seperti mukus. Kepala kepala juga cedera, Laut Mati berada di bawah paras laut 400 meter (saya tidak ingat betul-betul digit teladan), iaitu. Tekanan rendah .. jalan itu berat dan tidak menyenangkan. Di sekitar batu dan atau jiwa.

Kami pergi ke langkah saya di Yerusalem - satu jam memandu, tempat letak kereta 40 syikal. Untuk berjalan banyak, untuk masa yang lama, sangat letih, tetapi mereka pergi mengelilingi semua tempat suci, saya kagum dengan tembok menangis dan Bait Suci Globa Tuhan.

Suhu udara di Ashdod berkisar antara 25 30 darjah. Sudahkah kita mandi di laut berhampiran - 30 minit berjalan kaki dari rumah.

Saya ditinggalkan di bawah kesan Israel dan kembali ke sana. Pokok Palm, Laut, Greens, Sun. Lebih baik mana-mana resort. Sikap orang ramai sangat ramah bahawa anda ingin berteman dengan semua orang. Semua orang di bawah pengawasan negara. Saya tidak bertemu dengan mana-mana nenek dalam sapu tangan. Semua moden dalam T-shirt dan breeches. Orang kurang upaya secara bebas bergerak di sekitar bandar di kerusi roda elektronik. Semua trotoar dengan kursus khas untuk orang kurang upaya. Lif walaupun di bangunan rendah. (Kami tinggal di sebuah bangunan 4 tingkat). Pemandu semua tenang, semua orang mematuhi peraturan, kereta itu berhenti 10 meter dari persimpangan pejalan kaki, seseorang tidak dapat melihat jalan raya. Berjalan pada waktu malam dengan tenang dan bagus.