Bandar Chersonissos adalah resort paling muda di Greece di Pulau Crete.

Anonim

Akhir musim panas adalah salah satu bulan yang paling berjaya untuk melawat resort Solar Greece. Suasana cuti belia dengan banyak bar, kelab dan restoran di pantai yang dihantar kepada kami dengan rakan ke bandar Chersonissos yang indah, sebuah bandar peranginan di pusat Pulau Yunani terbesar Crete. Oleh kerana ia terletak agak dekat dengan ibu kota O. Krit - bandar-bandar Heraklion, di mana kita tiba, kemudian dalam kira-kira setengah jam kita sudah berada di ambang hotel kita, jalan jangka pendek dari lapangan terbang itu, dari Kursus, ditambah lokasi destinasi percutian kami. Perkara pertama yang bergegas ke mata semasa stesen bas di sekitar bandar adalah jalan sempit, di kedua-dua belah kedai cenderamata, bar dan kedai dengan perhiasan tempatan. Di bandar Chersonissos, hanya terdapat dua jalan utama yang berjalan di sepanjang pantai selari antara satu sama lain. Pada baris pertama, di sepanjang pantai, bar dan restoran benar-benar bertaburan, dan pada yang kedua, sedikit jauh lebih jauh ke dalam Bandar - pantai kedua yang dipanggil, di sepanjang kedai dan kedai-kedai dan hotel yang lebih murah. Kami sangat menyukai struktur mudah di bandar ini, kerana mustahil untuk tersesat di sana.

Kontinjen pelancong di resort terutamanya terdiri daripada gadis-gadis muda dan lelaki, berehat tanpa ibu bapa, umur dari 16 hingga 30 tahun. Kami didengar dalam pelbagai bahasa asing, tetapi paling kerap dalam bahasa Jerman dan Inggeris. Pada hari pertama, apabila teman wanita dan saya pergi berjalan di sepanjang pantai, kami mempunyai sedikit takut dari suasana malam tempatan. Hakikatnya adalah bahawa jalan itu sepenuhnya ditutup dengan kelab malam percuma, dan pekerja-pekerja kelab-kelab ini, yang dipanggil awan, sangat mengganggu, hampir bawah tanah yang gemetar ke kelab-kelab ini dan cuba mengambil koktel percuma. Kami masih mempunyai masa untuk menghilang dari kelab-kelab liar kelab, yang kepentingannya hanya membawa lebih ramai orang di pertubuhan kami supaya pelancong meninggalkan lebih banyak wang di bar mereka. Kelab-kelab seolah-olah kita sama sekali sama, kecil, dengan sekumpulan orang, terdapat pengap dan mahal. Warga asing seperti gila bir gila (Jerman) dan Tequila (British), dan kami, orang-orang Rusia yang miskin berada di saku dari satu atau dua koktel pada waktu petang, kebaikan bartender Yunani yang baik sepanjang masa yang dirawat dengan kami dengan Rosters dan koktel untuk menari di bar mereka dan menarik pelawat lelaki. Kehidupan malam di Chersonissos bermula dengan kedatangan kegelapan, dan berakhir dengan gimpses pertama di dunia, sehingga pagi, mabuk orang muda berjalan melalui jalan-jalan, menyanyikan lagu-lagu dan ketawa dengan kuat. Pada sebelah petang, ia lebih tenang - terdapat kebanyakan orang yang lebih tua di jalan-jalan, dan menghabiskan masa mereka di pantai yang lengkap. Harus diingat bahawa pantai bandar bebas yang tidak disukai di Chersonissos, dan anda boleh mendapati diri anda merasakan sesiapa - dengan pasir, runtuhan atau semua bersama-sama. Bar dan restoran di mana ia juga tidak disukai untuk makan dengan ketat di resort kami, masing-masing mempunyai sarapan pagi yang kompleks, makan tengah hari, makan malam, makanan ilahi para dewa, orang Yunani. Masak yang elegan, makanan yang lazat yang saya tidak makan apa-apa lagi. "Basuh Wizard pada hidangan orang lain, makanan laut, pizza, tampal, baking, daging panggang! Dan apa yang mereka ada ais krim !! Semua produk benar-benar semula jadi, ditanam dan dihasilkan di Crete. Dengan alkohol, tidak ada masalah, di mana-mana bar atau kedai anda boleh mendapati diri anda merasakan apa-apa minuman. Kedai-kedai cenderamata dan perhiasan, kedai-kedai dengan pakaian dan kasut hampir tidak berlaku dari kedai-kedai. Tidak ada masalah dengan menghapuskan wang dari kad sama ada, ATM berdiri di setiap sudut di sepanjang jalan tengah.

Secara umum, bandar Chersonissos adalah resort yang sempurna bagi mereka yang suka menerima semua keseronokan dari kehidupan - berjalan di sepanjang laut, menari dan berkenalan dengan kelab, minum, makan dan bergulung di pantai. Di bandar ini, terdapat segala-galanya untuk rekreasi belia, perkara utama adalah untuk mendapatkan wang, oleh fakta bahawa keseronokan di resort bandar-bandar Eropah sangat mahal.