Little Titreengel - Pulau Alam di Laut Hotel Turki

Anonim

Titreengel adalah salah satu daripada bandar-bandar yang muncul di peta secara eksklusif terima kasih kepada perniagaan resort. Hakim untuk diri sendiri - tidak ada rumah biasa tunggal untuk seluruh kampung, di mana orang yang tidak hidup dengan pelancongan akan hidup. Tetapi masih, di kampung ini sangat selesa, hijau, mudah bernafas dengan mudah kerana sebilangan besar atau pain, atau minum, saya mengelirukan mereka sepanjang masa)).

Saya beristirahat di kedua (dan seseorang akan berkata - di baris ketiga), pergi ke pantai semata-mata dengan berjalan kaki, walaupun hotel mempunyai apa yang dipanggil "pemindahan". Satu-satunya jalan Titreengel adalah pusat membeli-belah 24 jam yang sama dan hiburan utama pelancong, lebih banyak minat adalah pada waktu petang, dan pada siang hari ia menyenangkan untuk berjalan di sepanjang tasik, untuk menghormati mana kampung itu dinamakan.

Sekarang dan di pantai yang lain melekat di hotel tinggi, tetapi ketika saya berada di sana, tasik itu indah, dengan perspektif semula jadi, dengan hampir tidak dapat dilihat dari pokok-pokok dengan bumbung, bermain ikan dan kura-kura, berjalan di sana dan di sini melalui tambak. Saya berada di bulan Julai, di dunia, tetapi dari tasik selalu ada sedikit lebih sejuk daripada memukul di asfalt antara hotel. Komarov, dengan cara itu, bukan bahawa saya terkejut. Mungkin sangat panas untuk mereka, dan mungkin kerana pain. Pada waktu malam, orang ramai merangkak di "promenade" ini, ke mata air, duduk di sebuah kafe, berkeliaran di bazar. Secara umum, untuk rekreasi yang malas dan santai, tempatnya sempurna, dan rakan-rakan yang lebih aktif, di atas kapal layar di sungai Wept, kami pergi ke air terjun, kemudian di lawatan, selalu ada.

Little Titreengel - Pulau Alam di Laut Hotel Turki 14651_1

Little Titreengel - Pulau Alam di Laut Hotel Turki 14651_2

Pantai-pantai di Titreengele pada amatur - masukkan air di dalam pasir, dan segera bertemu dengan batu-batu besar, banyak kaki mengetuk darah. Ya, dan kedalaman bermula dengan cepat, anda perlu menonton dengan teliti untuk kanak-kanak. Dua kali dalam 2 minggu adalah keanehan - pada awal pagi, air itu sejuk, dan di kedalaman yang sangat panas. Atas sebab tertentu, saya memutuskan bahawa ia adalah gema beberapa gempa bumi, Turki masih merupakan rantau seismik.

Jika anda mahu, anda tidak boleh pergi ke mana-mana sahaja, jika anda malas, tetapi sangat dekat dengan sisi dan sanavgat. Seseorang yang lebih suka menaiki teksi untuk $ 10, dan saya mengembara untuk 2.5 liter di Manavgat di Migros, dan di sisi - di atas kapal layar dari paman comel dari Baba Boats. Saya menyukainya, walaupun yang lebih lama, tetapi saya melihat ke laut di sisi, dan berjalan di sekitar bandar tanpa mengikat ke lawatan, dan untuk program mandatori, Kuil Amphitheater Apollo-Port mempunyai masa yang cukup untuk pergi.