Jangan Lihat Hindu Hindu

Anonim

Berapa banyak yang saya baca maklum balas sebelum pergi ke Goa (mengapa semua orang bercakap dengan Goa?), Dan kebanyakannya, mereka semua telah turun kepada fakta bahawa terdapat sangat sedikit perjalanan yang berpuas hati di sana. Mengenai Dirt hanya berkata malas. Sudah tentu ia agak menakutkan untuk terbang di dunia yang sama sekali berbeza, tetapi saya gembira kerana saya tidak takut.

Jadi - bulan Februari, di Moscow untuk slush dan kotoran, dan kami mendarat di pangkalan ketenteraan kecil di negeri India yang kecil. Penerbangan itu adalah mimpi buruk, tetapi ini adalah kesalahan senegara, dan bukan orang India. Satu jam setengah di jalan raya, yang, seperti yang kita lihat, tidak lebih dari 40 minit dan akhirnya kita berada di Calangut anda. Sebuah kampung yang panjang, lancar mengalir di tempat lain, dan tiada rumah atau petunjuk, jadi kami segera memberi amaran bahawa anda perlu membawa peta dengan anda, dengan hotel yang ditandakan di atasnya. "Pantai Gloria" 3 *, baris kedua, ke laut sebanyak 600 meter, yang pertama kali seolah-olah tidak berkesudahan. Laut memandang sup berlumpur hijau, darjah dipanaskan hingga 30. Secara umum, hari pertama berlalu dalam usaha untuk memahami mengapa kami disenaraikan sama sekali))).

Jangan Lihat Hindu Hindu 14374_1

Positif mula muncul selepas kita sedikit diisi dan pada waktu petang merangkak ke jalan utama. Laut restoran kecil di sepanjang jalan, anda mahu pergi ke kanan, anda mahu ke kiri, segera bergegas ke mata di Rusia "Kami mempunyai borsch!" Mereka mengambil tempat ini untuk nota untuk masa depan, walaupun secara peribadi saya cukup selama 2 minggu masakan India, tetapi suami saya meminta hari ke-10 untuk meminta sesuatu yang lebih terima. Saya tidak faham mereka yang mengadu tentang masakan India, saya gembira dengan udang, dan dari ayam, dan dari stik jerung. Semua yang segar, dibawa dengan cepat, dan di semua restoran di mana kami makan malam. Dan makan malam harian berada di pantai. Tuan rumah bar pantai adalah seorang wanita yang indah berumur 50 tahun, apabila kita diberitahu pada malam sebelum berlepas kepadanya bahawa kita meninggalkan esok, dia menyediakan ayam yang sangat baik sebagai hadiah.

Jangan Lihat Hindu Hindu 14374_2

Lawatan Kami mempunyai standard, ia tidak masuk akal tentang mereka terutama: Old Goa, Plantation, India Night, pesta di pantai dan perjalanan ke pasar malam. Saya sangat menyukai pasaran, saya tidak tahu apa yang sangat dahsyat? Gajah Sandal Bucked, mendengar muzik, minum segelas portwine dan dibiarkan berpuas hati dengan kehidupan. Kami tidak merokok dan biasanya tidak minum, jadi pranks yang berbeza hanya tertarik untuk "melihat".

Secara umum, kenangan saya dari Goa adalah yang paling hangat. Orang ramai ada yang comel dan sangat bersih, walaupun kemiskinan. Jika mereka tersenyum, dan tidak melihat mereka dari atas, sebagai gred ketiga, mereka akan menjawab kebaikan yang paling tulus.