Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun

Anonim

Saya kebetulan berehat di semua Sharm El-Sheikh yang terkenal. Ia adalah perjalanan pertama di luar negara saya, wang yang akan berlaku sepanjang tahun dan, tentu saja, jangkaan adalah laut. Saya akan melepaskan cerita mengenai penerbangan pertama dengan pesawat, saya akan bermula dengan kesan pertama dari Sharma.

Kami terbang ke sana pada bulan Februari, apabila terdapat frosts mewah di rumah. Keluar dari pesawat, merasakan haba yang luar biasa dan ragut di wajahnya, angin yang kuat meniup. Ada petang lewat, kami dibawa ke hotel, makan malam makan dan jejak yang berakhir pada hari ini.

Keesokan harinya, bangun dan sarapan pagi, kami pergi ke pantai. Hotel ini berada di barisan kedua dan ke pantai, ia perlu pergi selama 15 minit. Jalan raya itu menarik, kerana dalam perjalanan kemungkinan untuk melihat sekeping kehidupan penduduk setempat

Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun 12064_1

Monumen ikan yang menarik

Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun 12064_2

, sebilangan besar pokok sawit dan tergesa-gesa ke laut pelancong.

Saya ingin ambil perhatian bahawa pada bulan Februari di Sharm el-Sheikh sangat berangin dan oleh itu walaupun pada siang hari dengan haba 30 darjah, di pantai adalah sejuk.

Laut merah terkejut, warna biru perlahan dengan lancar beralih ke biru gelap.

Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun 12064_3

, laut hampir tiada ribut

Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun 12064_4

Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun 12064_5

Kelimpahan pelbagai ikan adalah mengagumkan. Selain itu, mereka semua cerah, berwarna-warni adalah syurga untuk menyelam. Tetapi ada juga detik-detik yang tidak menyenangkan di kerajaan ikan ini - ini adalah landak maritim. Anda perlu berhati-hati dan masukkan air hanya dalam kasut khas. Sejak secara tidak sengaja datang ke landak, anda boleh mendapat luka yang meradang.

Hiburan di Sharma tidak begitu banyak. Yang paling asas adalah menyelam. Kami telah diambil dari pantai dari pantai, mereka menjalankan pengarah, mereka memberikan peralatan dan semua orang mula menguasai dunia air. Bagi mereka yang menderita penyakit maritim, dan orang-orang seperti itu adalah 80 peratus, saya tidak menasihati anda untuk menutup kapal layar itu. Saya masukkan nombor ini dan hari ini saya teringat selama-lamanya. Saya belajar bahawa ribut itu bukan sahaja boleh laut, tetapi juga badan saya. Saya tidak menyelam dan oleh itu tetap hanya untuk mengagumi expanses sejauh mungkin.

Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun 12064_6

Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun 12064_7

Hiburan lain adalah bot menunggang dengan bahagian bawah telus. Sekali lagi untuk mempertimbangkan penduduk di jurang.

Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun 12064_8

Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun 12064_9

10 minit pertama menarik, sepanjang masa yang bosan dengan monotoni.

Berada di Mesir dan tidak melawat padang pasir ia kelihatan salah dan kami pergi menaiki Quadzchas dan unta di padang pasir. Gurun batu dan di dalamnya gelap gelap.

Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun 12064_10

Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun 12064_11

Camels sangat tinggi dan apabila anda menunggang, dia duduk di sisi ke sisi, nampaknya anda akan jatuh.

Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun 12064_12

Sharm el-Sheikh - Bunga Gurun 12064_13

Bedouins tinggal di padang pasir, mereka mendapat hidup dalam pelancong.

Di Sharm El-Sheikh, terdapat Central Street - Naama Bay, sejumlah besar hotel, restoran tertumpu di atasnya. Satu restoran menonjol, ia benar-benar dari ais. Saya pergi ke sana, memberikan pakaian yang hangat dan tuangkan minuman pemanasan alkohol.

Sharm adalah sebuah resort yang menarik, tetapi lebih baik terbang di sana, tidak di musim sejuk kita, kerana kejatuhan suhu yang tajam memberi kesan kepada kesejahteraan.