Bulan madu kami di Prague

Anonim

Ia begitu terjadi bahawa kita mempunyai perkahwinan di Prague, walaupun kita masih hidup di Vitebsk bersama-sama. Kami berjumpa selama lima tahun, tidak ada keinginan tertentu untuk mengatur perkahwinan yang indah di kampung halaman kami, dan ibu bapa menegaskan pendaftaran perkahwinan. Dan juga secara aktif mengenakan pandangannya mengenai seluruh organisasi perkahwinan. Oleh kerana kami begitu pergi ke Prague pada musim panas, mereka fikir, dan mengapa tidak menandatangani. Saya tidak akan menggambarkan perkahwinan itu sendiri, ini adalah cerita yang sama sekali berbeza, kami akan menerangkan percutian kami secara terperinci.

Kami memandu ke Prague selama 10 hari. Rakan terbaik kami tinggal di bandar yang indah ini, beliau menempah sebuah hotel yang kami pilih sendiri. Ia adalah sebuah hotel empat bintang yang baik, yang terletak di sebelah Stesen Bas Florence. Ia mudah untuk kami, kerana kami pergi ke Prague dengan bas. Kami sangat menyukai hotel: Bilik-bilik baru yang bergaya, sarapan yang berbeza-beza, lokasi yang selesa. Kami tiba lewat pada waktu petang, jadi kami berjaya bercakap dan pergi ke kafe di Gofman. Sejujurnya, saya tidak suka tempat ini. Dan lutut yang terkenal juga tidak membuat kesan khas kepada saya.

Keesokan harinya kami bangun awal, dan pergi ke pusat. Kami mempunyai sarapan pagi di McDonalds di Waclawak. Kemudian mereka berjalan di dataran republik, memeriksa pemandangan. Saya sangat menyukai jambatan Karlov, menara serbuk, dan jalan-jalan berhampiran Rocky Rocky. Sesuatu yang ajaib di tempat-tempat ini. Dinyalakan di restoran Cina. Pada waktu petang kami pergi ke musim panas. Produk Bucked di Albert dan menghabiskan malam yang sejuk. Pada waktu malam kita melihat air pancut menyanyi. Seluruh hari berikutnya didedikasikan untuk Grad Prague. Kebanyakannya menyukai Zlata Street. Hari ketiga di Republik Czech yang dibelanjakan di zoo. Kali pertama saya tidak merasa kasihan kepada haiwan yang tinggal di tawanan. Ia adalah hari pra-perkahwinan. Pada waktu petang, kami mempunyai perhimpunan dengan rakan-rakan di salah satu bar Czech. Saya merindui hari berikutnya, kerana ia adalah seumur hidup yang telah diletakkan dalam satu hari. Pada hari kedua selepas perkahwinan, kami berjalan melalui vyšehovka, makan, minum, berjalan lagi. Masa yang tidak dapat dilupakan. Jadi lulus lima hari. Kemudian kawan-kawan keluar, dan kami tinggal bersama. Ia adalah percutian percutian di salah satu bandar terbaik di Eropah. Kami sangat disayangi oleh negara Mala dan dinding Lennon. Tempat-tempat ini mempunyai beberapa jenis suasana khas.

Untuk tiga hari terakhir kami memberikan belanja. Banyak belanja yang dibuat di Paladium dan Fashion Arena. Suami terutama menyukai kedai Sportishimo. Dia mempunyai atlet yang gemar.

Ia adalah penginapan yang tidak dapat dilupakan. Kami memutuskan bahawa kami pasti akan kembali ke Prague, tetapi sekarang pada musim sejuk, sebelum Krismas.