Cuti yang indah di Crimea

Anonim

Pada akhir bulan Jun, mereka berkumpul dengan suaminya untuk berehat di laut. Memilih Crimea, sejak tahun ini harga ada anggaran, dan bagi kita ekonomi sangat sesuai. Suami adalah kekasih untuk menyelam dengan tiub dan oleh itu kami pergi ke kampung Laut Hitam. Ia adalah yang paling mudah untuk di sini dengan melatih ke Evpatoria, dan stesen bas Evpatoria pergi ke kampung Chernomorsky. Bas penerbangan pertama mengambil pukul 6:00 pagi dan terakhir pada jam 21:00, selang pergerakan adalah sehingga 1 jam. Laut Hitam adalah sebuah kampung jenis bandar yang terletak di bahagian barat Crimea di Semenanjung Tarkhankut. Laut Hitam adalah sebuah kampung yang sangat indah dengan pantai berpasir yang tidak berkesudahan dan pantai berbatu yang indah.

Cuti yang indah di Crimea 10551_1

Kami tinggal di sektor swasta dalam apa yang dipanggil mini-pencen "Tamara". Bilik yang disewa ekonomi dengan pancuran mandian musim panas, dapur berkongsi dan tandas. Pantai berpasir berjarak 100 meter jauhnya, dan Pantai Central berjarak 15 minit berjalan kaki. Kami kebanyakannya beristirahat di Pantai Tengah, ia terletak di pusat Bay Sempit terdapat pasir putih dan air bersih. Terdapat semua jenis hiburan air di pantai. Di sini juga banyak pantai liar, di mana kami pergi untuk menyelam. Air di laut sangat hangat dan telus dan pandangan di bawah air hanya hebat. Terdapat banyak kedai di kampung, dua pasar, restoran, bar, kafe. Kebanyakan kafe dan restoran terletak di Taman Central dan tambak. Mereka makan di kafe "egomania" mereka mempunyai okroshka yang sangat lazat dan coklat panas. Sebaik sahaja kami pergi makan malam ke dalam kelab "Laguna" terdapat masakan Eropah, muzik yang menyenangkan dan boleh menari.

Alam di kampung ini indah Kami berjalan banyak di taman, di tepi pantai, Lasili di atas batu, menaiki basikal akuatik, pergi ke laut berjalan di atas kapal layar. Suami mengembara dalam lawatan ke atas batu di SUV. Saya takut pergi, ada keturunan yang sangat sejuk. Rizab sejarah dan arkeologi Kalos Limin, terdapat penggalian di sana. Berada di Muzium Sejarah dan Kebudayaan Laut Hitam. Terdapat pameran yang terdapat semasa penggalian di rizab. Kami juga melawat Vorontsov Park, yang terletak di wilayah kem kanak-kanak "Chernomorets". Walnut dan Oak Majestic berkembang di taman ini, diletakkan dua abad yang lalu. Cuaca yang indah, dan kami berehat.