Luxor - muzej na otvorenom!

Egipat je neverovatna zemlja sa neverovatnom pričom, zemlji velikih piramida i nezaboravnog Crvenog mora! Svi turisti vole ovaj raj afrički kutak.

Ali u životu malo drugačije. Bilo koji turist bira gdje drži odmor na osnovu životnih uvjeta, cijene i toplog mora. Ali znajući malo više o egipatskim piramidama i sama o podvodnoj ljepoti Crvenog mora, on leti ovdje. Dakle, bilo je sa mnom. Ali postojala je sedmica odmora i počeo sam razmišljati - šta sam vidio u Egiptu osim mora? Ništa! Da, i na umu je počeo pojavljivati ​​frazu svog kolege: "posjećujemo Egipat i ne posjetimo Luksor - ovo nije posjetiti Egipat!" Stoga sam odlučio posjetiti ovog drevnog egipatskog grada s vrlo udaljenom pričom.

Napomena za turiste: obilazak Luksora zauzima cijeli dan, odlazak oko 6 ujutro, dolazak natrag - u 20 sati. Put traje oko 4 sata u jednom pravcu (ovo je iz Hurgade). 9 dolara koštaju novca.

Put do Luksora bio je zanimljiv, dok prolazite kroz arapsku pustinju, među planinama, prekrasnim pejzažima, u ovom trenutku Vodič govori o programu izleta, o povijesnim činjenicama i drugim korisnim informacijama i drugim korisnim informacijama.

Luxor - muzej na otvorenom! 9841_1

Nismo imali vremena da se osvrnemo, kao što smo prvi zaustavili - počeli su sa hramom Karnak.

Luxor - muzej na otvorenom! 9841_2

Ovdje sam shvatio da sam u Egiptu! Bilo je impresivno! Veliki broj sfinksa, džinovskih stubova, obojenih zidova i stropova - sve je to bilo primorano zaroniti u te drevna vremena kada je faraona vladala.

Luxor - muzej na otvorenom! 9841_3

Luxor - muzej na otvorenom! 9841_4

Nadalje, ono što vrijedi obraćati pažnju, prošetala je jednom od najvećih rijeka na svijetu - kao nil, a u to vrijeme je postojao ručak.

Luxor - muzej na otvorenom! 9841_5

Zadovoljan sam se poprimio samom vrhu gradskih prekrasnih banaka i sunčati se na suncu.

Luxor - muzej na otvorenom! 9841_6

Zatim smo otišli u drugi dio grada, koji se naziva "gradom mrtvih", gdje su na putu napravili malo zaustavljanje, koji gledaju u kolos Memnona,

Luxor - muzej na otvorenom! 9841_7

A onda je otišao u hram kraljice Hatsepsa. Bio je još impresivniji od karnekian hrama! Nazvao sam ga "veličanstveno tišina!" Ovaj kamenijski hram nadmašio je sve postojeće slične drevne egipatske strukture - njegove veličine, arhitekturu i ukrase pogodili su sve turiste.

Luxor - muzej na otvorenom! 9841_8

Na kraju izleta zaustavili smo se posjetiti dolinu kraljeva, gdje su se spustili u grob u poznatim faraonima. Ovo je vrlo lijep vid, na zidovima, stropovi su bili višebojni znakovi, crteži, bio je osjećaj koji ste ušli u ta istorijska vremena!

Dalje, vrijeme je da se vratimo u hotel. Izlet je bio vrlo zanimljiv i nezaboravan! Jedini minus bila je vrlo visoka temperatura zraka i potpuni nedostatak vjetra, pa u potpunosti upiti za glavu i sunčane naočale!