Krit - naš rajski kutak

Otok Kreta je luksuzno mjesto, samo sjajan raj, nikada nije vjerovao da takva ljepota zaista postoji. Uvek sam mislio da je to samo Photoshop za privlačenje turista. Fotografija iz ovog odmora slična je razglednicama. Azurna obala, zlatni pijesak, dlanovi i bijeli čamci .... Grčka, zaljubila sam se u tebe zbog života. Mali ugodni bungalovi, ukrašeni cvijećem u kojima želite ostati zauvijek. Prijateljski osmijesi mještana. I uopšte, grčki pozitivni i vještina zabavljaju se. Uživajte u životu i ne razmišljajte o problemima. Na Kritu je jednostavno nemoguće hodati intenzivno, sama priroda vas opušta.

Ne zaboravite, naravno, da je Krita poznata i njegov kulturni značaj. Ludo sam htio posjetiti Zeusovu pećinu, a također smo odlučili posjetiti mal.

Zeus Cave nas je sreli s strmim usponom, ponudili su nam se da se jašem makeom, ali tretiram ove životinje pomalo nevjerojatno, a mi je bilo žao novca. Ali uspon je vrijedio ono što smo vidjeli unutra. Općenito, volim mitologiju, pa sam bio ludo zainteresiran da posjetim mesto gde se, prema legendi, rodilo i provele prve godine života Zeusa. Ali najživniji utisak na mene je postao pogled koji se otvara sa ovom pećinom na dolini Lasiti. Nevjerovatna ljepota!

Svidjela mi se malitelja za mene malo manje, ali drago mi je što sam i ja posjetio. Ruševine starog grada i palače ... Po mom mišljenju su fascinantno, fotografije.

Krit - naš rajski kutak 9464_1

Ali uprkos bogatoj kulturi, osvojila mi je Krit njegove morske obale.

Sada se žalim što je tako malo putovao na kulturnim mjestima ostrva, ali u to vrijeme sam htio samo ne spavati na suncu, sunčati se i plivati, barem utopiti mozak. Povratak od ostalih, obećao sam sebi da ću definitivno otići tamo, a ovaj put ispunjavam kulturni program u cijelosti.

Krit - naš rajski kutak 9464_2

Ne zaboravite da su ljeti na Kritu vrlo jaki vjetrovi, kada smo se odmorili, tek su počeli, ali uspjeli su donijeti određene neugodnosti. Dakle, morate biti spremni. Toplinu sam prebacio dovoljno lako, možda opet zbog činjenice da je proveo puno vremena na plaži. Uvečer smo pokušali ili da uđemo u neku vrstu grada (najčešće Agios) ili samo sudjelujemo u sljedećem zabavnom programu hotela, a nekoliko puta smo samo otišli na obalu da pratimo zalasci sunca i upoznali zore. Odmorili smo se sa svojim mladićem, a 2 tjedna na Kritu jednostavno su bile neprekidne dvije sedmice romansa ... Da još nisu ljudi okolo, ozbiljno bih vjerovao da smo u raju.