Marsa Alam za brzi odmor u društvu prijatelja nije prikladno

Bio sam u Egiptu dva puta, prvi put kad sam bio u Hurgadi i nisam bio razočaran, stvarno sam htio posjetiti Egipat, stvarno privučem njihov all inclusing sistem. Apsolutno ću se vratiti u Egipat više nego jednom, gradovi tamo postoje. U Hurgadu smo bili u septembru, ljudi su bili dovoljni, čak i reći da ne kaže, a u Marsu Alamu odlučio je letjeti do praznicima. Izbor je pao na ovaj grad jer sam se želio opustiti od ljudi, a posebno od Rusa, ronioci se obično odmaraju u takvim gradovima, a oni su prijateljski i mirni. Da bi se doživjeli sve radosti ol inclusive, obični ljudi lete u šarm ili hunghadu. Opustite se u Marsu Alam mnogo jeftinije nego u gore navedenim gradovima. Direktni let Moskva-Marsa Alam je 4,5 sata. Možete doći do grada i u suprotnom, Moskva-Hurgada ravni (3 sata), a zatim autobus 270 km (3 sata).

Marsa Alam za brzi odmor u društvu prijatelja nije prikladno 9196_1

Grad je mali, lokalni stanovništvo, kao u svim Egiptu, ili radi u turističkom poslu ili se bavi poljoprivredom.

Odmorili smo se u odmaralištu Hilton Marsa Alam Nubian. Hotel nije u gradu, već 30 km. Od njega.

Obično oni koji lete u Marsu-alamu ne leže na plaži sa koktelom, uglavnom se tamoju divovi, a jasno je, postoji nešto što je nešto vidjeti.

Marsa Alam za brzi odmor u društvu prijatelja nije prikladno 9196_2

Možete samo zaroniti s maskom, postoje sve vrste riba, čak i kornjača. Ali da ih vidim bolje ustaju rano ujutro i panje na plažu. Na plaži se nalazi i najam opreme, ne znam koliko košta, u postavljanju takvog pitanja, čak i bez najma bilo je moguće promatrati podvodni stanovnici.

Marsa Alam za brzi odmor u društvu prijatelja nije prikladno 9196_3

Na plaži svuda koralji, budite sigurni da idete u posebne cipele, šta god vam se činilo. More je čisto, može se smatrati zadručnim fotografijama, a napravljeno je 100 metara od obale i na ovom:

Marsa Alam za brzi odmor u društvu prijatelja nije prikladno 9196_4

Kao što smo rekli u hotelski vodič, more je tako čisto jer nije jedno rijeka u Crvenom moru, jer rijeke samo nose pesak, IL i prljavštinu, ali ne sviđaju se svi što je sa obalom je vrlo fino. Za normalan zaron, morate proći 200 sa obale. Tada možete vidjeti podvodni svijet - razne ribe, kornjače, morske pete. U Hurgadi je postojala obilazak podmornice s prozirnim dnom, ovdje u Marsu Alam, sve to možete vidjeti bez izleta, samo na plaži. Za sebe, zapaženo jedan minus - Luksor i Kairo su vrlo daleko, nema smisla ići tamo. Iako je moguće letjeti avionom. Općenito, Marsa-Alam je pogodan za obiteljski odmor, ronioce i samo lijene koji vole leći na plaži i piju na OL inkluzivnom sistemu.

U samom gradu smo bili prvog dana, izgleda kao geto, lokalni žive vrlo loše, nisam imao puno želja da hodam kroz ulice. Prirodno postoje suvenirni klupe, ali ovo je njihov pristup kupcima, trčati i vrištati kako bih nešto kupio .. da, čak mi trebam, neću kupiti iz principa. Ne volim da idem izvan hotela, osim izleta. Hurgada je nekako pažljiv i čistiji izgled. Na izletima nisu otišli, u svim gradovima Egipta nude isti - Jeep safari, uranjanje, pustinje. Luksor koji sam vidio, Kairo, nadam se da ću vidjeti safari na amaterskom, neću više ići, ali dovoljno sam zaronio sa glavom u hotelu. Ne mislim da ću se ponovo vratiti u Marsa Alam. I usput, po mom mišljenju, grad nije pogodan za rekreaciju sa djecom. A na plaži je opasno, a općenito dosadno, ni vodeni parkovi, bez zabavnih parkova. Obitelji sa malom djecom nisu baš ovdje.