Perth: odmarali se sa likom

U najpapadnijoj kapitalu Australije došao je na posao. Ostalo nije smetalo, sve dok nisam primio pismo iz vinara za djevojke, koji sam dugo poželio pogledati strane vinograde. I tu i slučaj: šef je pao bolestan. Općenito, pojavile su se tri dana. Djevojka je maltretirala noću, ali još uvijek smo odlučili da idemo u restoran. Na ulicama, nepotrebno, sve institucije poznate su mi zatvorene. Zašto onda sve ove primamljive ljepote?

Perth: odmarali se sa likom 8749_1

Jedva sam pronašao čist restoran. Tamo smo objasnili da se mještani smatraju nepristojnim tako kasnim (odmah nakon 10!) Večera izvan kuće. I neprofitaljivo je raditi samo za naborane turiste. Ok, uzeo je meni, studij. 3 minute su odabrali "noć" posudu za mene: piletina pečena u kremastom sosu, sat vremena - za prijatelja. Ona je prodavnica laktamije, za takav, konobar nam je rekao, nije ovdje. Jedva smo pronašli salatu sa bitkom i elven hljebom. Srećom, popodne, vegetarijanska jela su besplatna, pa čak i lijepo služe.

Perth: odmarali se sa likom 8749_2

Rano ujutro sljedećeg dana otišao je u vinograde. Budući da lokalni vodiči pokazuju vinograde samo sa stazom osuđenika, prema čemu smo bili lijeni za lutajući, otišli. Za mene, posebno ništa posebno. Konvencionalno grožđe koje uzgajaju naše Sevastopolske biljke. Ali djevojka je bila beskrajno oduševljena nježom i ljepotom svojih sorti. Udario me je samo prisustvo automata za prikupljanje bobica, nevjerojatna tačnost formiranja redaka. Kao da su vanzemaljci, a ne ljudi.

Perth: odmarali se sa likom 8749_3

Volio je djelima australijskog vina sablja, pili vino i puknuli su sirovim sa nacionalnim svježim kolačima u jednoj od vinskih barova Swan Valley-a, odmarali se i - do plaže. Htio sam razgovarati bez stranih ušiju (dovoljno ovdje, žude se da razgovaraju), zato su odabrali mirnu plažu ". Preferira se hodati s porodicama lokalnim ljubiteljima plivanja i sunčanja. Uvjeti za surfanje, ronjenje Ne, ali postoji parking, igrališta, roštilj. Pokušali smo pronaći najzaptkriveniji ugao i naišao na takav "odmor".

Perth: odmarali se sa likom 8749_4

Posljednji dan proveo je mirno, dijelom na kopnu, malo u moru. Ujutro, jahanje bicikli, odvezli su se u luku Fumantle, sjeo na trajekt, stigao do otoka Rottttesh. Oni su nosili, kao i u djetinjstvu, na tragovima posebno napravljene za takve lude bicikliste. Popodne su hodali poznatim parkom kraljeva, dok ni noge nisu osvrnule okolo. Vidjeli su jedan od mekih i lepršavih travnjaka, pao je i ležao nekoliko sati. Uveče su našli snagu da okupe košaru za piknik i odlaze u plažu Mullalo, odakle najprikladnije ploviti na kajaku (obojica smo avidne kobilice). Nisam se želio vratiti radnim danom ...