Bodrum - modernost s otu aromom

Moj odmor u turskom gradu Bodrumu bio je pun iznenađenja. Pa, prvo sam se vozio ovdje na poslu, ali ne odmaram se. Drugo, nikad ne bih pomislio da su Orijent i najnovija dostignuća turističkog poslovanja bili potpuno skladno. Treće, zanimljivo je vidjeti što će se moje putovanje završiti ako se jednom okupim na odmoru?

Bodrum je prije svega tržišta i trgovina - mislio sam da skupljam kofer na poslovnom putovanju. Nakon prvog dana rada imali smo sreću u restoran, gdje sam iznenađen, vidio sam ne samo kebab, prženu ribu, već i naše knedle! Savjetovali su mi da isprobam njihovu lokalnu kasenu sa dugom i složenim imenom. Ali kompozit je naučio ukus: luk, patlidžan, mrkva, špinat, paradajz i puno akutnog sira i češnjaka! Porcija je bila tako impresivne veličine za koje sam mislio da je to tako za cijeli stol. Sav ovaj ukus su se posipali lokalnim začinima s nevjerojatnom aromom.

Bodrum - modernost s otu aromom 8710_1

I sutradan sam čekao pravo iznenađenje: izlet u lokalni aqua park. Nikad nisam vidio tako ogroman greben! S ponosom sam rekao da se njihov čudo gradi drugo u Evropi ne samo u veličini, već i po broju ovih slajdova - oni su već 24 !! Pa, ovo je uistinu grad u gradu. Postoji mjesto za najmanju (postoji poseban bazen, gdje su vode samo gležanj roditeljima). Runde i male kuće, a slajdovi postavljeni su pravo u bazenu. A za nas, za odrasle postoji nezamisliv broj prevlaka: u rasponu od tobogana, cijevi, mnogih bazena i završetka restorana, pabovima i bistro! Nisam razumio ko viče glasnije ovdje: djeca ili njihovi roditelji koji također ne propuštaju priliku da se sjećaju djetinjstva i "ugodno" u univerzalnoj atmosferi zabave.

Bodrum - modernost s otu aromom 8710_2

Bodrum - modernost s otu aromom 8710_3

Ovde sam uspeo da shvatim da Turci nisu samo roba zna kako se prodati - naučili su da prodaju i usluge. Ovdje u ovom Aqua-Parku možete doći ciljano - nećete izgubiti. Toliko sam mislio da je za jedan grad previše sjedišta rekreacije :) postoje i plaže s razmjenom za hodanje, sa bodovima za iznajmljivanje katamarana, motornim brodovima, ronilačkom opremom i samo zlatnim pijeskom i čistom moru. I uveče možete posjetiti jedan od dva noćna diskoteka, gdje čujete toliko ruskih govora koji možete zaboraviti da ste u inostranstvu. Mislim da će u Bodrumu svaku starosnu kategoriju pronaći način da se opustite i zabavite se od duše!