Među vodene - noćna sećanja o razmaženom odmoru

Moja djevojka je ubedila na odmoru u međuobuci, koja je ovdje počivala sa svojom kćerkom 2009. godine i bila je zadovoljna pristupačnim cijenama s pravilnim udobnostima. S obzirom na prijateljstvo naše djece, odlučila da će se zabavni deficit nadoknaditi kupanje i igranje na plaži. Kupili smo desetodnevnu turneju i otišli ...

Stigli smo u 5:30, smjestili se, podneli i otišli na potragu za morem. Pred njim, trebalo je da se stopalo uključi 20 minuta, pod uslovom da je dijete u ruci, a sve je 30-40 minuta ... dok nema vegetacije uz cestu. Posebno je napregnut natrag na suncu na ručku. Općenito, u međuvladinim stablima se čini, samo u privatnom sektoru, najčešće nisu ni na teritoriji hotela ...

Među vodene - noćna sećanja o razmaženom odmoru 4822_1

Kad smo došli na plažu, to je bilo 9 sati, čini se da nije prekasno, ali mjesta za širenje prekrivača, više nije bilo! Krug je pušio, pijući pivo, nešto poput, označene praznike. Neki dok smo se smjestili, ali nisu se usudili plivati ​​- ne samo činjenicu da su odmor bacali direktno na pijesak cigarete, grizla i dima, pa su ih bacili u more! Pored toga, luka PGT-a pogleda se sa plaže. Crno more i neki toranj, očito nešto u razvoju u ovom području. Sumnjam da barem jedan od tih predmeta nije imao negativan utjecaj na čistoću vode. Da, i broj piva koji konzumiraju odmori i odsustvo toaleta, nekako, nekako nije snažno nadahnuo povjerenje čistoće mora na ovom mjestu.

Među vodene - noćna sećanja o razmaženom odmoru 4822_2

Među vodene - noćna sećanja o razmaženom odmoru 4822_3

Sutradan je odlučio potražiti čistu vodu. Prema riječima prijatelja, pet kilometara bile su napuštene uvale među stijenama sa nevjerojatno čistom vodom. Gde tamo! Tijekom godina je pala stijena, a silazak do vode jednostavno nije !!! Morao sam biti zadovoljan prljavim pješčanim "mravitstvom" ujutro, jer se more izvadilo iz plave u žutom, što lično nije izazvalo želju da tamo ide tamo ... Pored toga, krađa je cvjeta Na plaži - krađa je cvjetajući - povlačenjem sve od vrijednih stvari na naduvavanje jastuka.

Među vodene - noćna sećanja o razmaženom odmoru 4822_4

Uz obroke u međuvladi, postoje i očigledni problemi - čini se da su svi kafići i restorani postavljaju zadatak - otroviti vas za svoj novac! Jeste li ikad vidjeli palačinke sa mesom sa dodavanjem ... makaroni? I nisam htio vratiti novac za ovu deliciju! Kupite bebu čaša soka u kafiću cijela je priča - sok iz paketa razblažen vodom košta 12 UAH (skuplje od litarskog ambalaže). Općenito, cijelo selo, po mom mišljenju, živi samo na štetu onoga što posjete čini proizvode sumnjivog porijekla na kosmičkim cijenama. 10 dana sam vidio među ostalima višestrukim slučajevima trovanja proizvoda kupljenim u trgovinama i kafićima. S obzirom na to da gotovo svi gostovani dvorišti u međuvladinom mjestu koji su pripadali stanovnicima Vinnitsa, čini se da su i oni vlasnici "zlonamjernih institucija". Shodno tome, proizvodi se odvijaju od Vinnitsa i s obzirom na udaljenost naselja, jasno je zašto ljudi pjevaju sladoled, pića i šampanjac ...

Odvojeni razgovor o zabavi u međuvladi. Oni su jednostavno ne! Na plaži su trampolini na naduvavanje, tobogani itd. U samom selu - mladenke, nekako se sastavi. Najveća noćna mora u mom životu doživio sam, žuri na Ferris kolu u međuvladinoj vodi. Ova konstrukcija tokom pokreta škripala se i ljuljala se sa strane na stranu, prijetila da će se raspadati. Sada ne mogu ni pogledati ovu atrakciju u bilo kojem od gradova!

Među vodene - noćna sećanja o razmaženom odmoru 4822_5

Da biste sve sve iskoristili, ovo čudovište je bilo uključeno samo u večernjim satima, kada je pala potpuna tama u okolini. Istovremeno, sama kotač se zabavljao, koji su mu privukli kupce, ali raste na vrhu, dogodilo se razočaranje - ne postoji selo ili uvale. Općenito, čvrst negativan! Da se na svemu, djetetovu djecu Angine razbolilo se, a onda sam shvatio da su apoteke za farmacije da stanovnici među vodenih zvanično zdravih ljudi nikada nisu bolesni. Ljekarna je prodala vodu do 10 ua. po litri, brtve, vune, zavoji, joda i salveta. Nije bilo ničega leka! Na putu kući, djevojka koju sam se izvinio, a ja nikad više neću otići u ovaj pakao još besplatno!