Barselona - dva dana sa Gaudom

Barselona je sjajan grad, sa toliko mjesta na koja želim vidjeti da mi je problem vlastitih ruta oko grada postao relevantan za mene odavno prije putovanja. Na svim muzejima koje sam želio posjetiti, vrijeme je bilo u potpunosti, a arhitektonska remek-djela Gaudija, katedrale, ulice, na kojima sam želio lutati, disati u zraku grada, da osjetim njegovu atmosferu - Da biste napravili listu, a zatim, razmišljajući o svim detaljima, odlučite šta da provedete svoja dva dana da provedete svoja dva dana. Ali, nije sve tako jednostavno u Barseloni.

Lud, genijalan, nadrealni Antonio Gaudi. Bio je to njegov rad koji sam želio prvo vidjeti. Jedna od vodiča odabrala je vašu rutu "Gaudi kućama". Početna - Casa Batllo.

Barselona - dva dana sa Gaudom 4149_1

Trošak - 18 eura, postoji dobar ruski audio vodič. Više kod kuće, pročitajte recenzije o ogromnim rečima u blagajni Batlo, a nisam htio provoditi vrijeme u ovom trenutku, bilo je malo na deset sati ujutro, bilo je nekoliko ljudi, ulaznice je bilo kupljeno za deset minuta. Za to vrijeme bilo je moguće brzo uzeti u obzir fasadu.

Barselona - dva dana sa Gaudom 4149_2

U svijetloj, jutarnjem suncu, činilo se da je zid svjetlucao sa svim bojama mora, uprkos svijetlim bojama, a tirkizni mozaik, kuća vani, nazvao je neki ozbiljan dojam, pomalo zastrašujući. Zbog ogromnog prozora na drugom katu, zgrada, ponekad se naziva "zijevanjem kuće", čini se - čini se - čini se - čini se. Sve ove kosti, lukovi ispod balkona, iz nekog razloga podsećaju na bolne zglobove, možda zato što je pročitao da je arhitekta patila od reumatske bolesti.

Barselona - dva dana sa Gaudom 4149_3

Unutar neobičnog, čudne, ništa oštro, ali najjači dojam proizvodi plavi popločani dio dvorišta u sredini, sa liftom i staklenim stropom i krovom sa cijevima - skulpture.

Barselona - dva dana sa Gaudom 4149_4

Nisam žalio što sam stigao, ali ispostavilo se previse utisaka, pregledajući u sljedećoj godini Gaudi - Casal Mila, više nije imao snage i želju.

Barselona - dva dana sa Gaudom 4149_5

Savjetujem svima koji žele posjetiti dva od ovih izleta, a ne da to rade u jednom danu, nakon kuće Bala, čak ni fasada Mila kuće nije bila baš zanimljiva, nije baš zanimljiva. I vjerovatno, ulaznice treba naručiti ili kupiti unaprijed, jer kad sam stigao u kuću Mila, na blagajni je bio impresivan red. Ovo je još jedan razlog zašto sam odlučio da ne idem tamo. Iako želim reći da je samog bulevara Garcia i, nalazi se pored Aven dijagonale, nije mnogo manje zanimljivo od Gaudi-a. Šetnja po gradu je solidno zadovoljstvo ako bi bilo moguće da se ne umorim, hodao bih dan baš tako. Danas sam lutao nad gotičkim četvrtinom, planirani muzej istorije Katalonije, nestao sam sam - večera je počela.

Uzimajući u obzir sve vaše greške, ulaznica za Sagrada Familia naređena putem interneta, na službenoj web stranici, korist koja u gradu nalazi se puno kafića sa "Wi-Fi besplatnom" marginom, gdje su konobari na zahtjev lozinka ili je već u tanjuru na vašem stolu. Cijena karte s audiogidom iznosi 19,3 eura. Šta se može reći o katedrali? Može biti markice - monumentalno, ambiciozni, fantastičan, slažem se sa svim tim epitetima. Ali, sve ove riječi, u stvari opisuju riječi Sagrada - nemoguće je.

Barselona - dva dana sa Gaudom 4149_6

Svaki detalj unutrašnjeg i vanjskog cilja zahtijeva zaseban izvještaj. Ako stojite pod fasadom i podignete glavu, onda se čini da katedrala pada pravo na vas, osjećaj je užasan, čak sam imao i goosebumps. Sada je posao u toku, prezime Sagrada je završena. Mogu reći da će dizalice koje stoje vani dodaju nadrealizam u cjelokupnu sliku.

Barselona - dva dana sa Gaudom 4149_7

Unutar sam proveo više od četiri sata, pored ukupnog interijera, divio se sposobnosti Gaudija da igra unutrašnju prirodnu rasvjetu, stvarajući višebojni prostor, ovo je karakteristična karakteristika njegovih radova - za stvaranje vitražnih staklenih prozora, promjena Svjetlo i boje u sobama, ovisno o doba dana i vremena.

Sljedeći - Guell Park, njemu iz Sagrada Familia, može se doći metroom, prenosom na dijagonalne stanice, na vlak zelene grane L3. Ulaz je besplatan. Na početku - medenjačke kuće, s lijeve strane - uprava parka, u pravu - vodič. Obavezno obratite pažnju na kovanu ogradu - tanki, prekrasan rad. Nadalje, stubište sa "zmijskim" fontanama i "gušterom", koji su porasli u panoramsku dvoru sa stupovima i prekrasnim akustikom, a odatle - do glavnog trga okružuje se oko oboda. U popodnevnim satima, mnogi turisti, na čuvenoj vijugavom klupu Buzz, mnogih zauzeta mesta, i htio sam pronaći riječ "Marija" obrnuti naopako na njoj, negdje u južnom dijelu. Nisam ga našao, ali su bili prilično smatrali uzorcima od malo keramike. Pokušao sam i prikladno, reći da je Gaudi zamolio da se radnicima skine i sjednu na nedjeljenim betonom, tako da im je bilo zgodno za postizanje "anatomskog" efekta, ali čini mi se da se čini da je "anatomski" efekt, ali čini mi se da se čini da je "anatomski" efekat, ali čini mi se da je to kao verzija prava 2, Na kojem je bila postavljena glina, u obliku sjedeće osobe, a iz vodene su već proizvedene betonske praznine za klupu. Ostala područja parka vode u zatvorenim prugama. Park je podijeljen na brdu, koji se prije toga zvao ćelav planina, već je iz imena jasno da teren nije zamislio ništa atraktivno, ali sada je ovdje zaista divan, zeleni vrt. Među sve ove smeđe veličanstvenosti, čak sam pronašao ruzmarin i Chabret. Mnoge amper i kovrčave biljke, među njima - moju omiljene potpise, oprosti što nisam nacrtao. Kuća - Muzej Gaudija, smješten na teritoriji, vidio je samo napolju, on, naravno, nije tako fenomenalan i neobičan, poput Batla i Mile kod kuće, ali želim živjeti na takav način. Živeo bih, tako mali dvorac, elegantan, u nacionalnom stilu. Kuća je sagrađena kao demonstracija, kako bi privukla investitore u izgradnju parka, arhitekta se ovdje preselio da živi kasnije. Na ovome, izlet je morao biti završen, zbog, ne u vremenu dolaska zalaska sunca. Vrijeme je za povratak u hotel.

Dani u Barseloni se jako brzo završavaju. Iznosim rezultate: većina činjenice koju sam planirao - nisam imao vremena. Skoro da nisam vidio grad, nije bio na nasipu, na planini Tibidabo, ne može doći do muzeja Dali na Sl, i otići manje od dva sata od Barcelone, a ja sam želio vrlo ", poželio sam" Muzej istorije Katalonije i tržište bankarstva, a kupovina se nije dogodilo, čak su i suveniri kupili žurbu prije odlaska. Zaključak: Doći ću ponovo u Barcelonu, budite sigurni. Volio sam ovaj grad svim srcem i dušom, želim se vratiti ovdje. Postoji takav znak: u Guell Parku morate sjediti na klupi i napraviti želju - sigurno će se ostvariti. Pogodi šta sam sjebao?