Prolaz oko grada Leo - Lyon je najbolji grad francuske zemlje!

Nije tajna da Francuzi, prema anketama, priznali Lyon - najbolji grad za život u Francuskoj. Prvo, ovde ima mnogo francuskog jezika. Drugo, treće je ugodna klima, u Pariz koji je lako doći za nekoliko sati.

Bio sam samo dan u Lyonu, ali želim se vratiti ovdje.

Razvijeni smo sa djevojkom za odmor za odmor u pola godine. Odmah je odletjela iz Minska na Lyon, kroz Varšavu, a ja sam odleteo iz Kijeva do Ženeve, a odatle autobusom do Lyona. Sutradan smo otišli na našu veliku francusku turneju. U Lyonu sam stvarno želio posjetiti. Vidio sam više puta na poslu, jer su naši zaposlenici otišli na biljku Berta, u blizini Lyona, a francuske kolege su ih angažirali u Lyon na izlete. Prekrasna katedrala Notre Dame de Fuviere, osvojila mi je svojom nestandardnom ljepotom, a njegov poseban šarm koji mu ne dopušta da zbuni sa drugim beleškama u Francuskoj. I naravno, naslijeđe sunca King, staru ulogu, grad koji je prepoznat povijesnoj baštini UNESCO-a, savršen je izgled moje vrste mirovanja. I stvarno sam želio pogledati grad, koji Francuzi smatraju najbolje.

Bilo je malo vremena, ali ja sam mnogo uspio. Grad je lako dostupan sa stanice do centra, čak i kasno u noć. Svi transportni šetnju poput sata. I ja kao pravi avanturist došao sam u grad polovinu sata O'Dentn i otišao da se odmah nastavi u svom stanu. On je još uvijek potraga, ali suo sam se. Štaviše, student koji je prešao u njegov stan nije znao mnogo, engleski i uopšte nije poznavao francuski jezik. Ali dobro smo, dogovorili. Ujutro sam ustao rano, u 5 i trčao sam da gledam grad. A notre vrijedi, definitivno se isplati penjati se ovom visinom. I bolje je to učiniti tačno u 5-6 ujutro, kad ni u crkvi, niti o promatranju gotovo nikoga! Hram u unutrašnjosti je vrlo lijepi, zidovi, freske, trezori, visoki plafoni. Jedan od najljepših hramova Francuske.

Prolaz oko grada Leo - Lyon je najbolji grad francuske zemlje! 32549_1

Prolaz oko grada Leo - Lyon je najbolji grad francuske zemlje! 32549_2

Možete doći do Notre na uspipra ili pješice. Tu će biti i šik pogled na cijeli grad. Ali nisam imao vremena za to. Usput, nedaleko od Notre postoje i ruševine rimskog amfiteatra. Takođe istorijsko mesto znaka. Ali nisam otišao tamo, bio sam više zainteresiran za područje Belkura, pogled na notre i statua kralja Sunca. U zracima zore sunca, područje izgleda vrlo lijepo. Štaviše, nalazi se u povijesnom centru.

Prolaz oko grada Leo - Lyon je najbolji grad francuske zemlje! 32549_3

I još jedno mjesto koje trebate posjetiti sve gurmane je tržište bazena. Ovdje se ovdje sakupljaju svi najbolji lokalni sirevi, ovdje pripremaju morske pete, a ovdje uvijek možete piti bocu vrlo stara francuskih vina. Da ne spominjem svježe pripremljene straže, salate, najsvježe pečenje. Mirisi su ovdje nemogući. Općenito, nemoguće je hodati prazan stomak) i opet, jul nije najčesnik mjesec za posjećivanje, kao avgust. Jako vruće.