Malta tri dana

Moj suprug i njen suprug imali su prilično duge novogodišnje praznike, koji su nam donijeli samo jednu misao - šta da radimo kod kuće? I čim smo dobili potpuno jeftine karte na Maltu po prilično prikladnim datumima za nas, više ih ne mislimo. Malo ostrvo je apsolutno šarmantno, o čemu gotovo da nema informacija, ali još uvijek smo imali jedan i pol mjeseca koji su pred nama. Pa smo odlučili da idemo.

Imali smo prilično kasni dolazak na Maltu - u 23:30, a posljednji autobus iz zračne luke je 15:00. Hotel u principu ponudio nam je transfer za 25 eura, ali računali smo da je bilo skupo za 10 km puta. Stoga nisu naredili i odlučili, u slučaju kojih uzimamo taksi. Preletjeli smo aviokompanije Ryanair, a mi smo predali časopise u kojima smo otkrili transfer i do aerodroma. Bilo je vrlo zgodno, jer smo uspjeli kupiti kartu prijenosa u avion i bilo je mnogo jeftinije.

Hotel je bio unaprijed rezervenran na odbojnju. Skromno je, ali savršeno je smješten za izlete oko otoka. Sve je u blizini - autobusne stanice i pare na Valletti. Da, takav pogled sa balkona, koji bi se mogao oprostiti svim nedostacima ovog hotela. Vidjelo se na baziliku Majke Carmela, koja je znak Malte, gotovo kao na dlan direktno s našeg balkona.

Malta tri dana 32026_1

Ujutro, čim smo doručkovali, odmah su žurili da se sastanu sa Vallettom. Super je da je vez blizu, kupio karte i sjedio na trajektu. Iz trajekta, Fort Manoel bio je vidljiv, koji je zasvaljen u igri prijestolja. Da, vrlo smo sretni sa vremenom - nebo je plavo, more, jarko sunce! Prelepo. Valletta je tvrđava, ima zidnu moć koja je postavljena iz zlatnog krečnjaka, štitnika, kamenih bastiona, defanzivnog jarke i tako dalje. Uske ulice grada su okomito jedni prema drugima, a sa bilo kojim od njih je gotovo uvijek vidio more. I primijetili smo uglove mnogih ukrasa zgrada iz skulptura svetaca. I koji su zamršeni balkoni i novogodišnji ukrasi svuda! Dakle, grad u večernjim satima skreće jednostavno na fenomenalno, na način na koji je Valletta najmanji prijestolnik u Europi.

Katedrala Svetog Jovana, koja je glavni hram redoslijeda bolničara. Vani je vrlo skromno, ali iznutra zapanjujuće luksuzno. Kad idete tamo, sjaj baroknog doba jednostavno se nekako srušio na vas - svaka kovrsija se smatra ovdje i nalaze se na tom mjestu gdje vam treba. Luksuzni mramorni pod s prekrasnim mozaikom, mramornim nadgrobnim spomenicima i vitezom malteške redoslijede sahranjuju se pod svakom od njih. Na štednjaku nužno grb i opis njegovog života i njegove nagrade, te tako oko 380 grobova vitezova. Uz katedralu se nalazi 8 bogatih uređenih kapela, jer u svakodnevnom životu reda gostobnica bilo je 8 jezika.

Malta tri dana 32026_2

Nakon toga još smo se malo šetali oko grada i otišli do autobusne stanice da odemo u Mdin. Mala je, ugodna, zlatna sa uskim zakrivljenim ulicama, između bizarnih lampiona sa žutim zidovima, postoji plavo nebo, možete vidjeti teška vrata s prekrasnim ručkama, za koje želite da držite. Ova drevna prijestonica Malta ispunjen je već više od 4.000 godina, a nalazi se na vrhu visoko brda u gotovo centru otoka. Od obale udaljenost do Mdine je nešto kilometri, pa je sagrađena na takav način da možete isključiti bilo koga sa iznenadnim napadom iz mora.

Na svim stranama, grad je okružen neupadljivim zidom, glavne su kapije jedna od glavnih atrakcija grada. Uzgred, oni su takođe trepli u igri prijestolja. Sami Maltese smatraju MDINA grad tišine, jer je to pješačka zona. Ovdje je vrlo tiho, a rado smo prolazili oko uskih ulica, posjetili platforme gledanja u Trgu Bastion i grickalice, a također pili kafu u jednom od kafića.

Nakon MDINA otišli smo do popusta, hodali smo, kupili nekoliko slatkiša, a zatim otišli na najbližu autobusnu stanicu da bismo došli do dingley-a i tamo pogledati na zalasku sunca. Međutim, autobus nas nije uspio, jer je kasnio gotovo sat vremena, a nismo više pobjegli, ma koliko su se trudili, ali sunce je već bilo skriveno. Dakle, nismo imali vremena da upoznamo zalazak sunca. Dingleske litice gotovo su s valjnim liticama visine oko 250 m, a iz njihovih visina otvoreni su zaista sjajni pogledi. Ovo je odlično mjesto za šetnju ili samo sjediti na klupi. Tada je došlo do povratka našem hotelu.

Malta tri dana 32026_3

Drugog dana, prvi smo se opet sjelili na trajekt i otišli u Vallettu, napokon imamo vremena za gledanje pištolja u Barack Gardens. Usput, prijavite se tamo, bio slobodan i ovaj put smo tačno uspjeli sranje. Međutim, čuje se samo jedan snimak, uvijek naplaćuju dvije puške za svaki slučaj, ne znate koji se iznenada događa.

Dalje smo sjeli u autobusu i otišli u grad Marsaiskala. Vrlo je mali i tišini, smješten na obali uske i duge uvale, sva njegova infrastruktura praktično se nalazi uz šetnicu. Grad uopšte nije zaista smatrao, jer nam je cilj bio soli, a odmah smo otišli na nasip odjednom. Naišli smo na odmor za odmor u kupaćim kupaćima, ali nismo primijetili plivanje.

Nakon 20 minuta stigli smo do željezne zone, na kojem se nalazi prva grupa sa slanih kupelji. Naša želja je bila sve izgubiti i plivati, jer je bilo jako vruće. Salt kupke su takve vlažne udubljenja pravo u obalnim stijenama, a morska voda stiže tamo za vrijeme oluje. Zatim, kad isparava na sunce, sol ostaje u produbljivanju. Nešto slično je na otoku Tasosu u Grčkoj, ali postoji kupka od bijelog mramora, a ovdje su zlatna žuta. Ali obišli smo okolo i izgledali su kao gola stopala ravno na tamne glatke stijene - bilo je tako cool! Vratili smo se u autobusnu stanicu bosonogi. Nakon 20 minuta, već smo bili Marsachlock.

Malta tri dana 32026_4

Oni su malo hodali duž nasipa, a udovica se zaljubila u svijetle obojene brodove sa visokim terenskim machinama - ovo je malteška marka. Oni nalikuju venecijanskim gondolama. I evo ih često koriste kao uvodni taksi. Zatim su pucali i prošli duž nasipa, prošli su kroz centar i vratili se u Vallettu. Bila je nevjerojatno nevjerojatna u večernjim satima - puno ljudi je šetalo središnjoj ulici, blistala svjetla i igrala muziku.

Ujutro smo ustali, osjećajući da je ovo naš posljednji dan na Malti. Prije svega, odlučili smo doručkovati negdje sa prekrasnim pogledom koji smo zapravo uspjeli. Zatim smo krenuli prema tržnom centru da bismo kupili lokalni sir, pa i na putu skočili na most ljubavi. Općenito, tako dan ili bolje rečeno, prošli smo po gradu, a onda smo već imali povratak na aerodrom.

Budući da nismo kupili kartu za povratni prijevoz, a zatim udaljenost od oko 10 km odvezla je dok stoji u bitkama u cijelom satu. Došao je na sve prestaje i sva moguća mjesta. Na aerodromu je vrijeme bilo savršeno na našem odlasku - popio lokalno vino u kafiću i otišlo u avion. Tako je malo ostrvo ostalo u našoj duši ogromnu želju da se vratimo ovdje nazad. Možda ćemo jednog dana moći implementirati.