Ah, Odessa!

Jedan dan, jesen, sumorni dan, sjedeći u kancelariji, primio je poziv na konferenciju u Odesi. Radost nije došla, a odmah sam počeo da studiram vodič na povijesnim mjestima starog grada.

Vlak je stigao u stanicu gotovo u 5 ujutro, a ja sam još bio gotovo cijeli sat prije prvog tramvaja. Volim doći na nova mjesta u zoru, nema buke, grad spava.

Ah, Odessa! 3007_1

Prije svega, otišao sam u McDonalds, razveselio se snažnom kafom, dan obećanja da će biti bogata i zanimljiva! U takvim trenucima, kada postoji slobodno vrijeme za razmišljati, razmišljati, gledati ljude, koji u 5.30 ujutro, žuri negdje, znate koliko je zanimljivo otkrivanje novih gradova za sebe.

Ah, Odessa! 3007_2

Sa prvim tramvajem otišao sam u Arkady. Ovo je Meka ljetnog odmarališta Odessa, evo koncentriranih, noćnih klubova, barova, restorana, razne zabave, najljepše i čišće plaže. Sada, u rano jutro upoznao sam ljude koji vode zdrav životni stil, jer je možda bolji od jutarnjeg joga uz more. Tako sam upoznao zoru na pristaništu, među galebovima i mirno čistom moru.

Ah, Odessa! 3007_3

Ah, Odessa! 3007_4

Ah, Odessa! 3007_5

Prije ručka, bilo je vremena da se dobijem dovoljno vremena, a uspješno sam koristio ovaj trenutak. To se ne prenosi na plivanje u poslednjim brojevima septembra, mada je na Krimu još jedna uobičajena praksa.

Ah, Odessa! 3007_6

Uveče sam otišao na vodič za kartu ispisanu s interneta, prošećim kroz Odessa Quarters. Arhitektonske građevine starih kuća očaravaju, a stari avioni uz puteve daju im poseban šarm. Većina svega na početku načina na koji me je pogodio kulturni arapski centar, napravljen u stilu džamije. On je, naravno, ističe ravno na pozadini drugih zgrada, ali to je bio samo početak mog iznenađenja i obemnjenja.

Ah, Odessa! 3007_7

Ah, Odessa! 3007_8

Ah, Odessa! 3007_9

Ah, Odessa! 3007_10

Ah, Odessa! 3007_11

Sve ostatak vremena išao sam i bojao se preskočiti nešto, na svakom koraku, sa svakom novom kvartalu, bilo je svih novih i novih atrakcija. I evo me na čuvenoj Deribasovskoj - u srcu Odese. Ova ulica je pješaka, sa puno restorana i uličnih kafića, ovdje se drži propele Yumorina u kojoj sudjeluju razni timovi i poznati komičari.

Ah, Odessa! 3007_12

Ah, Odessa! 3007_13

Ah, Odessa! 3007_14

Ah, Odessa! 3007_15

Ako ste na Deribasovskoj, obavezno posjetite odlomak, a zatim idite u opersko pozorište, prošetajte Primorsko parkom i nađite se na stubištu Potemkin i spomenik Duke de Richelieu. I dalje je bilo potrebno pobjeći do morske stanice i pogledati stubište Potemkin iz dna gore. Zgrada je impresivna svojom velikom i suptilnoj arhitektonskim zgradama.

Ah, Odessa! 3007_16

Ah, Odessa! 3007_17

Ah, Odessa! 3007_18

Ah, Odessa! 3007_19

Sljedeće večeri proveo sam na turneju autobusa povijesnih znamenitosti, još jednom hodao oko opere, ovo je jedno od najljepših pozorišta u Europi. Prošlo je kroz Primorski bulevar, obratite pažnju na ono što je prekrasna i dobro održavana izgradnja ureda gradonačelnika!

Ah, Odessa! 3007_20

Ah, Odessa! 3007_21

Ah, Odessa! 3007_22

Ah, Odessa! 3007_23

Ah, Odessa! 3007_24

Ah, Odessa! 3007_25

Ah, Odessa! 3007_26

Jutro trećeg dana predao sam more. Budući da sam živio u hotelu na Arkadyju, do mora nije bilo više od 5 minuta. Vrlo je lijepo hodati oko neprikladnog nasipa s prekrasnim pletenim namještajem, popijte kotlove vina i otopite se u Besannziju.

Ah, Odessa! 3007_27

Ah, Odessa! 3007_28

Vlak je služio u večernjim satima, a još uvijek sam planirao da posjetim svima omiljeno tržište Privoza (nalazi se pored željezničke stanice). Ali njegova prilagođavanja naglo su započela tuširanje, bilo je 3 sata sjediti na stanici, a samo pet sati u večernjim satima stigao sam u bazar. Pa, nisam vidio posebnu boju, svi su išli, ladice su zatvorene, u nekim dva trgovačka. Kuhanje kući jeftino voće, otišao sam kući.

Ah, Odessa! 3007_29

A sada bih želio da mučim rezultat. Definitivno Odessa nije dovoljna 3 dana! Neki izleti koji su ponuđeni, imao bih samo za tjedan dana. Takođe se žalim zbog toga nije bilo vremena za pozorište. Svidjelo mi se da je jesen, hodanje po ulicama Odessa vrlo ugodno, a ne vruće, dok je more bilo prilično toplo, čisto, a plaže su apsolutno prazne. Odnosno, to je idealna opcija za odmor za vikend i plivanje u moru i upoznati se s povijesnim znamenitostima. Ostalo je jedna stvar nije jasna, svađe se nudi sav kućište, vrlo je daleko od mora, ponekad je potrebno ići na minibus. A hoteli u ljetnoj sezoni su vrlo skupi, ovo je jedini minus. Općenito, Odessa je vrlo zanimljiva i šarena, mora se doživjeti.