Yalta grad sreće i ljubavi

Naša je porodica zaljubljena u Yaltu i neka je ne rugaju za luksuz, plaže su zauzele ljeti, komad mog srca uvijek je na Krimu, naime u Yalti. Već 8 godina, sigurno ćemo posjetiti ovaj grad ako se odmaramo u Krimu.

Yalta grad sreće i ljubavi 2809_1

Istovremeno smo otišli u Yalta u maju, ovaj odmor ima puno koristi, jeftinog smještaja, kristalno čist proljetni morski zrak, u planinama još uvijek postoji neka vrsta snijega, a na ivicama su primroze i edelweices u ivice. Što se mene tiče, ovo je idealno vrijeme za posjet parkovima, botaničkim vrtom, šetnje morskom prevozom, a samo dimenzionalna šetnja poznatim šetalištem Yalta.

Yalta grad sreće i ljubavi 2809_2

Jednom smo imali vrlo uspješno stanovanje na području Massanddrovskih plaža i 3 godine došlo je u maju do našeg poznatog, već smo imali tradiciju da proslavimo svoje strelice i sjedimo u dvorištu privatne kuće u duboku noć , među palmama, čempresima i zvucima Cycada. Yalta za mene postala je tako domaća i bliska za mi što smo počeli doći, kako ići kući, gdje ugodno i ugodno. Takođe, tradicija je bila poseta brdu Darssan na koju se možete popeti na gradskog žičara, to je ludo romantično. Svaki put kad sam stigao u Yalta, ne umanjujemo se ni na znamenitostima znamenitosti koji se mogu reći u koraku pristupačnosti, a odličan transportni omjer čini ovaj grad idealnim odredištem implementacije.

Yalta grad sreće i ljubavi 2809_3

Ljeti smo se odmarali u kolovozu, a dogodilo se i da je nekada imao dobrog vlasnika u privatnoj vikendici, ponovo došao do njega, vrlo ugodno mjesto u području Spartak. 15 minuta hoda kroz prekrasan park, u kojem mnogi umjetnici idu, sjenovita uličica daju dobru sjenu u najnevjerovatnijim vremenu, a njihove oči rasipaju se iz mnogih suvenirnica i slika. Također iz Spartacusa, autobusi se vozi gotovo svim smjerovima Simferopol željeznički kolodvor, Gurzuf, Alupka, Gaspra, općenito, problemi koje mogu ići negdje šetati kroz znamenitosti neće biti teško. Na putu od mora uvijek smo otišli u bolve i stekli dobru pitku vodu, kao i na tržištu s velikim izborom dobre svježe hrane i voća.

Yalta grad sreće i ljubavi 2809_4

Prije vašeg putovanja, uvijek planiram planu, pišem obavezne posjete. Zbog toga, svaki od 12 dana izgledamo ovako: u 7 ujutro smo već na moru, u 11 sati idemo prema kući, šetamo parkom, kupujemo voće za ručak i nešto iz potrebnih proizvoda, Večera i odmor. Netko spava, a neko čita o zanimljivim mjestima, tako da su tada njihovi najmiliji i voljeli da imaju mini turneju.

Yalta grad sreće i ljubavi 2809_5

Nakon 15.00, idemo u autobus i idemo na jednu od planiranih mjesta u svojim danima. Bila je to Alupka, Gaspra, Livadia, Gurzuf, Botanički vrt, Ai-Petri, sunčani trag, Massandra je još uvijek mogla nešto propustiti, općenito , Program je zasićen. Ali mogu reći s povjerenjem da nakon večere na plaži ne postoji ništa što treba učiniti, jer je voda nevažeća i vrlo, puno ljudi, svi pomorski tretmani su bolji ujutro. Naravno, tako odmoravanje, dijete se ne muči, ali Yalta nije dječje odmaralište. Došao sam kući u večernjim satima, nekoliko puta smo hodali bučno šetalište, ne sviđa nam se, ostatak večeri provedeni su u dvorištu naše kućice, okusili vino i uživali u zvucima Cikada.

Sviđa nam se Yalta u bilo kojem trenutku, ali još uvijek duša i tijelo ovdje bit će moguće da se odmori samo u proljeće, u ljeto je ludi tempo.

Za one koji i dalje misle da je Yalta ludo drago odmaralište, mogu samouvjereno reći da je Yalta drugačija. Postoje šik i siromaštvo, prekrasne vile i razređeni dimnjak, uvijek smo našli smještaj na našem budžetu čak i usred sezone - sredine avgusta, glavne stvari koja je bila želja i malo vremena u potrazi.