Prvoklasni odmor u Lazarevskom, koji se žele ponavljati.

U 2017. godini, ljeto u našim ivicama u centru Rusije u junu došlo je dugo, a mi smo bili 3 prijatelja - oduzeli su odmor i otišli u zagrevanje u Lazarevskoyeu. U prvim danima odmora ovdje je bilo prilično toplo - +24, ali ne vruće, ljiljana kiša, ali tada je zrak dobio zrak do +30. Nismo se uklopili unaprijed, željeli smo lutati oko sela, pronaći odgovarajuću opciju. Ali kad su rano ujutro otišli u Lazarevski iz vlaka, bacali su kišu, hodajući u seoske želje nestale. Provođenje stanice susreli su se za trgovca i pronašli su odgovarajuću verziju "ekonomičnosti" -class za 1100 rubalja dnevno. Gostinjska kuća koja je odabrala nalazila se u središnjem dijelu sela, mnoga zabava nisu bila daleko, a more je bilo potrebno da hoda 10 minuta. Kasnije, hodanje Lazarevskog, na zapadu sam shvatio na zapadu Naselje, ali na plažama su šljunak mali jug nalazi se dalje od zabave, ovdje je tiho, pa se postavljalo naše u sredinu da bi bilo uspješno za nas. Još uvijek postoji mali dio sela na planini, tamo je i stanovanje, ali tada do mora ići dugo, a vi ćete morati prevladati strmi rast. U Lazarevsku smo se aktivno zabavljali. Većina im je impresionirala kampanju do dupinarijskog "zvijezda".

Prvoklasni odmor u Lazarevskom, koji se žele ponavljati. 26791_1

Ovdje sam prvi put u životu preuzeo ronjenje s dupinima, nakon što sam prešao detaljnu uputu. Preuzelo je zaronu od 20 minuta, vrijedilo je skupo - 5.500 rubalja, ali vrijedilo je. Tada je naša vesela kompanija posjetila zanimljivu ideju, gdje, pored istih dupina, Morzha, Belukha, Marine Lav. Također smo ulazili u jedan od vodenih parkova Lazarevski "Nautilus", naravno, bio je, naravno, sjajni, ali na reduci sam morao braniti liniju. Jednog dana smo bili posvećeni kampanji na južnoj klisuri, ulaz u koji se nalazi u selu.

Prvoklasni odmor u Lazarevskom, koji se žele ponavljati. 26791_2

Ovdje smo vidjeli niz slikovitih slapova, posebno voljenih "tehničara suza", Dolmen "Glory", lunarni kamen. Morali smo da se dignemo nekoliko kilometara u planinama, a zatim doseći do "mrtve" šume, nije bilo samo po sebi i preselili smo se na povratak. Večeri koje smo proveli zabavljajući, jahati atrakcije, posjetili su kafić, prešli u ovo doba dana u diskoteci. Bilo je jako cool voziti se na Ferris kolu u otvorenoj kabini, divi se večernjim svjetlosnim osvjetljenjem. Još u Lazarevskom je mnogo zanimljivih predmeta, oceaniaarijuma, egzotarija, ali nismo ni imali vremena da odemo tamo. Ovdje postoje mnogi programi izleta. Naša kompanija odabrala je klizanje za pepeo i slapove. Ovo putovanje na vrući dan, kada se prskanje vode osvježi tijelo, vodio nas da oduševimo.

Prvoklasni odmor u Lazarevskom, koji se žele ponavljati. 26791_3

Ovo je još uvijek dodano kupanje u vodopadu i degustaciju lokalnog meda i sireva. Sve plaže u Lazarevijskom šljunčanu, odabrali smo središnji pod nazivom "Azure".

Prvoklasni odmor u Lazarevskom, koji se žele ponavljati. 26791_4

Na kojem možete unajmiti ležaljku za dnevno dnevno, postoje besplatni toaleti i svlačionici. Ovde, verovatno, najviše vodene zabave. Vozimo se svima, ali najuzbudljiviji je bio let na padobranu. Trajao je sve nezaboravne 6 minuta, a koštao je 2.500 rubalja po osobi. Radije imamo doručak i obroku u kafiću u kojem su posjetitelji više, vjerujući da je ovdje ukusniji. Porcija kaše u većini kafića mogao bi se uzeti preko 40 rubalja, a najskuplji supruga košta 80 rubalja, krompir sa kockom koji smo kupili rublje za 135. večeru, u pravilu, pripremili se od proizvoda kupljenih u "magneti" ili naručeni kebabi. U Lazarevskom je koštao 100 rubalja. Odmor je završio, a sjećam se nostalgijom o tim zabavnim vrućim danima provedenim u ovom odmaralištu. U narednom ljetu sigurno ću se vratiti u Lazarevskoe sa prijateljima.