Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina

Stanuti u Australiji 2 tjedna, pogledajte Cairns, Sydney i Melbourne, a ne posjetiti sjevernog dijela zemlje u Darwinu - to je samo bogohuljenje! Pa šta je u decembru, i da se tokom monsunskog izleta planira u monsunski izlet, glavna stvar je da su svi planovi postali stvarnost, pa?!

Cairns Darwin. Naknade. Kako doći? Prvi utisak grada

Posjećivši Sydney i Melbourne u izmjerenom neovisnom putovanju, duša "zanemarila" ekstremnu. Ali s dvosjetom od 2__h godine, nije dobro ako su roditelji adekvatni, ali, kolega koji je upravljao svim ušima o Nišetskim parkovima Litchfield i Kakadu, a u skoku s krokodilima, ljubazno sugerirajući malo za nekoliko dana da žive u svojoj porodici (odmah ću rezervirati momke za rusko govoreći iz Kijeva, živjeti u Carnsu godinu dana već godinu dana, zato nije bilo zastrašujuće za njegov sin, posebno tamo, ali nije imao samo prijatelje, ali takođe svijet kućnih ljubimaca). Dakle, dogovorili smo se i da bismo uštedjeli vrijeme, odlučili smo da donesemo avion. Možete li na automobilu, ali tada na putu skoro 32 sata, zrak je skuplji na 100 dolara, ali let traje 8 sati 10 minuta s promjenom u Brisbaneu. U cijeni - 958 y. e. za dva na jedan način. Uzeli smo na oba kraja, odletjeli su među sedmice u privrednoj klasi (s prekrasnom hranom na brodu), u cijeni je koštao 1828 y. e.).

Na aerodromu je iz Darwina udaljen 13 km, upoznali su nas Aleksandar vodič, koji je bio angažovan u našem naselju u hotel i 2_h dnevnu ekstremnu turneju.

Prije naselja u hotelu, vozili smo se kroz Darwin sa razgledanjem izleta, koji nije bio uključen u cijenu, ali je bio poklon za još jedan par novopeda - turisti iz regije Moskovske regije)

Grad je ugodan, topao, sunčan i vrlo zelen. Lokalno iznenadilo njihovu jednostavnost i odzivnost. Veliki užitak iz plaža (ima ih mnogo) - besplatno, čist, snježno bijeli pijesak ili žućkasto, tirkizno more, ugodne staze uz prateću palme uz uličicu, na plažama, na plažama su guste vegetacije ili penjačke stijene. Vrlo neobičan i na svoj način, lijepo)

Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina 26297_2

Naseljavanje u hotel. Izlet u nacionalne parkove Litchfield i Cockada

U početku su se složili s Vodičem za odlazak u 6 ujutro, a zbog padajućih kiša, putovanje je trebalo prenijeti u 4 ujutro. Iskreno, mislio sam da ostanem u hotelu i pošaljem muža, a zatim gledam video, ali nakon što sam pročitao o aboridžinima u kakatoniju i slušao priče o prijateljima, odlučio sam krenuti) na način na koji je to moguće da povuče i slušaju osnovne informacije o pravilima ponašanja u parkovima. U ovoj situaciji jako savjetujem rastu širih ušiju i slušam, tako da niste očekivali nepotrebnu na tom mjestu.

Dakle, imamo cilj u Litchfield Parku. Recite da sam se probudio i otišao sa otvorenim ustima kao u Sydneyu, ne kažem ništa)

Dakle, ako je u Sydneyju dok se muž nije popeo na most na osiguranje, zatvorio sam usta, onda mi nije zatvorio usta ovdje) 3 ogromne slapove (Vanga, Firenca i Tolmer)

Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina 26297_3

Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina 26297_4

Vani-ove isparljive lisice žive u blizini vodopada, vrište tako glasno i tako strašno

Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina 26297_5

Ogroman samo član 3,5 metra visok u sredini parka

Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina 26297_6

A tu su i takve fraktere koji su pričvršćeni na drveće

Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina 26297_7

A prijedlog vodiča kupuje se pod hladnim tokom vode s neprozirnim dnom - wow, kažem vam! Ne za nervni turiste)

Ali, popeo sam se, čak i muž nije očekivao takvu hrabrost od mene), buzz!

Pripremajući se, mijenjamo se, dignemo se u minivan (bilo je 3 porodične parove na momcima (neki momci iz Moskovske regije koji su leteli iz kaira sa nama), drugi Nijemci (nisu znali engleski) i nisu znali engleski jezik, a nisu znali Njemački na njemačkom jeziku). Na putu zaustavljen u lokalnom kafiću. Ovdje je bilo moguće jesti i ostati gladan, objesili smo sa suprugom za 38 godina. E.

Neću reći da je usluga 5+, na slabih trieuchka, posuđe nisu loše, ali malo. Momci iz Moskovske regije takođe su ostali gladni, a ne sanjali ne o parkovima, već o kući i hrani)

Budući da je padala kiša i bukvalno za sat vremena blokirala je cesta, prema čemu smo se vozili u parku, morali smo ići okolo i izgubiti puno vremena, pa je obilazak parka Kakada smanjen, ali imali smo dovoljno !

Šume, močvare, livade, čiste litice koje okružuju nacionalni park, ogromna količina vegetacije, pa čak i više divlje životinje, s kojima su se uspjeli susresti ne samo na safariju u parku, već i za povratak u hotel.

Najživniji dojmovi koji su pogodili dubine duše

Kiša je prošla i toplina je opet došla, nije bilo smeća iz hladnoće. Naš vodič je ponudio dvije mogućnosti - preuzmite helikopter (cijena 250 god. E.) i leteći park ili naručite safari. Tako da sam to takođe htio. U stvari, zanimljivo je razmotriti cijeli park na vrhu, a Safari pruža mogućnost razmatranja ptica, papagaja, svinja, insekata, biljaka i ribe. Stoga smo pali i pregledali maksimum.

Impresionirani "rendgenski" crteži u pećinama

Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina 26297_8

"Nažalost" izgledaju aboridžine (zamislili su ih pogrešno)

Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina 26297_9

Do sada, kontrast slapova, čiste stijene i ogromne zelene šume s rijetkom vegetacijom pojavljuju se u memoriji.

Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina 26297_10

Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina 26297_11

Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina 26297_12

Zaljubio se u ugalj, lezivo spava na drvetu

Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina 26297_13

i Kengureyushki hoda po putevima

Najekstremnije, najudanijeg najdražeg i najskupljeg putovanja do Darwina 26297_14

Iz parka se vratio u hotel prilično mračno, zvijeri su počele ići na put, koji su sjedili u grmlju tokom dana. Skoro sam ubio kenguru i pticu, a ptica se srušila u vjetrobransko staklo, nisam ga mogla čudesno slomiti i nikoga nije povrijeđen.

Zaboravio sam reći, cena karte za parkiranje 35 godina. e.

Hotel. Sunset sastanak na žutoj rijeci s krokodilima. Preko noći.

Hotel "Gagududju Lodge Cooinda" vratio se kasnije, večera (cijena je uključena večera i doručak). I otišli su u noćno krstarenje žutom rijekom. Nije da se adrenalin odmahne u obliku krokodila, u venama je bilo krvi. Da cool! Ali ne moja majka, koja je u Cairnsu čekala 2_) godišnje sina. Pokušao sam da gledam krokodile u očima, a oči su im bili blistavi, neki drugovi su se još uvijek uspeli da se fotografiraju protiv pozadine plutajućih grabežljivca, a ja sam njuškao u čamcu i zavirio u hotel, muža, naprotiv, bio opušten)

Izlet je trajao gotovo 40 minuta, po cijeni od -50 y. e. / osoba. Usput smo se vratili u hotel, broj standarda za 2 noćenja i 3 dana sa doručkom i večerama na 2_h koštaju nas na 650 god. e.

Rezultati, avioni

Od decembra do marta - monsun sezona i prilikom naručivanja turneje, potrebno je odrediti sve više sile odjednom, posebno jer plaćate blizinu izleta. Sva kašnjenja, hrana je dodatni trošak troškova. Hrana na putu iz parka je skupa i slabo. U hotelu - na najvišoj razini, uspio za ujed))))))) Međutim, po mom mišljenju, skupom u pogledu najamnine.

Pokazalo se da je putovanje zasićeno, svijetlo i skupo) vremenu za 2 dana bilo je zadovoljstvo kišom izlijevanja, što je za 2 sata zamotalo put i pretvorilo je u ponor, pa čak i on je bio ljut, iz kojeg je želio sakriti A slapovi su postali spasenje.

U pogledu odjeće s vama na takav plan izleta - uzmite majice kratkim hlačama, te toplim cipelama, kabanima, džemper (za vrijeme tuša je užasno hladno), termopozito sa vrućim čajem i glavom. Kako pokazuje prakse, uzmite užinu sa sobom, jer plaćanjem pristojnog iznosa za ručak, ostat ćete gladni.

Općenito, dođite ovdje u bilo koje doba godine i vrijeme! Ova ljepota vrijedi provesti je i vrijeme i novac!

Uzmite kameru dodatnom memorijskom karticom, odvojite puno i dugo!