Kaozan ulica u Bangkoku.

Okupili su se za obavljanje tronedeljnog putovanja zemalja jugoistočne Azije, izabrao sam početnu fazu da živim dva ili tri dana u glavnom gradu Tajlanda - Bangkok. Stoga sam brzo na internetskim forumima profesionalnih putnika, našao informacije koje imaju vlastitu Meku u ovom gradu, ili bolje rečeno, njihov kamp. To je ulica Kaozan, koja je smještena jeftini pansioni, barovi i trgovine.

Pokazalo se da mi se dosegne samo samo za mene. Ne postoji direktna ruta od aerodroma Suvarnabhumi, potrebno je doći do transfera bilo taksijem. Budući da je taksi trošak, radije sam se poželjno pokušao dobiti autobusom. Negdje u otvorenim prostorima, pročitao sam da je od aerodroma potrebno doći do Shattl Bas (besplatni autobus) na autobusnu stanicu prstena, a odatle da napusti autobus broj 556. Ali 556., ispostavilo se, više ne hoda!

Neprimjereno na stanicama stanice, saznao sam da prije Kaozana morate dobiti dva autobusa - prvo br. 555, a zatim napravite transplantaciju u №171.

Postojala je još jedna opcija za povratak na aerodrom i na stanici MRT (podzemni metro) da se vrati kući na Thaya Thai Stop, a zatim dobijte jedan od sljedećih autobusa: №2, br .59, №60, br. 511. Nisam to uradio i sjedio na 555. godine.

Put je trajao otprilike četrdeset minuta i koštalo je 34 bata. Moram zaustaviti Udena, gdje sam sletio, i počeo sam očekivati ​​171. mjesto. Trebalo je oko pola sata. Na autobusnoj stanici bilo je puno ljudi, ali imao sam sreće i otišao sam. Put je takođe uzeo i četrdeset minuta na bangkoku prometnim zastoj i koštalo me 16 bahta.

Evo, konačno i kaoosan! Nalazi se u neposrednoj blizini spomenika pobjede - petnaest minuta pješice.

Normalna urbana ulica, puno prevoza i malo prostora. Prvi hotel koji nije zadovoljan - 1500 bata po sobi. Rolate se na ulici Rambutri, stigao sam na neku tamnu Ardor, gdje sam otkrio Marco Polo Hostel.

Ovako izgleda unutra:

Kaozan ulica u Bangkoku. 2627_1

U ponudi su mi izbora dvije sobe: za 400 bahta i za 500. Prvo se pokazalo kao potpuno bijedan kula, u kojem nije bilo kanta za smeće. 500 soba opremljena je klima uređajem, ventilatorom, širokim krevetom, tušem ... ono što je potrebno! Skladištenje stvari u sefu na recepciji košta 20 bata dnevno. Internet košta 50 bahta na sat.

Šetajući uveče duž ulice Kaozan, otkrio sam da je prilično krhka u noćnoj ulici koja hoda u Pattaya, koja je imala priliku da poseti prethodni dolazak u Tai.

Evo je:

Kaozan ulica u Bangkoku. 2627_2

Glasna muzika, buka, ladice s hranom, koji se priprema sa vama - sve je tamo, ali postoji jedna razlika ... Općenito, možete hodati sa djecom)) sve je malo kulturološka nego u Pattaya.

O buci koju sam spomenuo nije uzalud - nije davao spavati do jutra. Još jedan dan otkrio sam niz diskoteka. A ipak ... u spavanju su bili mali mali crveni insekti. Sa sobom sam imao torbu za spavanje, odmarao se na njemu. Šetnja drugim pansionima nije donio rezultate - manje ili manje jeftine sobe bile su zauzete svuda.

Uz Marco Polo, postojao je prilično pristojan i jeftin kafić - ako napustite hostel, skrenite desno, izađite na put i vidite njenu desnu ruku.

To sam tamo naredio)

Kaozan ulica u Bangkoku. 2627_3

Evo kratkog i svega što sam želio razgovarati o Kaosan - ulici, gdje postoje ruksaci iz cijelog svijeta.

P.S. Još jedan: Ako ste gledali plažu "plaža", onda je heroj, koji je igrao Dihacprio, živio na Kaozan))