Fantastičan vikend u Valenciji u kolovozu 2015

Jeste li ikad bili u Valenciji? Sudjelovao u proslavi velikog sjajnog odmora Blažene Djevice Marije, koji je tako počašćena Valenissy?! Možete odgovoriti na to da ste ateisti ili druge religije, nije važno, to je odmor ogromnih vaga u cijeloj zemlji i vrijedi vidjeti!

Fantastičan vikend u Valenciji u kolovozu 2015 26039_1

Odmah rezervirajte da je fotografija snimljena na telefonu, u 2015., stoga strogo za kvalitetu foto kartica ne sudi!

Saznali smo o ovom odmoru slučajno: Naš turistički agent nas je izvukao na vruću obilazak Vikenda u Španiju, obećavajući da će biti vrlo cool!

Saznavši cijenu, odlučio sam se na putovanju, posebno Valencia - bajkom, a također i da dođem do praznika - općenito san! Samo u avionu otvorili smo program turneje i vidjeli da je praznik religiozan. Neću reći da sam nevjernik Thomas, stvarno vjerujem, čak i poštujem postove, ali ne idem na takve događaje, jer bi moć i vjera trebali biti u duši. Ali nigdje se nije bilo povlačenja, a mi smo odlučili iskoristiti sve prednosti, samo ispraviti program na svoj način.

Turneja je sagorjela, postoji vazdušni let, jela, ostaje za 2 noćenja i 3 dana za dvoje ko koštali smo nas 999 y. e. To je samo zdjela, a ne iskoristiti ovu ponudu bračnog para bez djece bilo bi pogrešno.

Naš hotel

Kao što smo, pokazalo se da je to čitava grupa turista, upoznali smo nas u udobnom autobusu, odveli u hotel. Uzgred, zračna luka je udaljena 10 km od grada i ako se ne sretnete, možete doći taksijem, u autobusima (poput nebeskog autobusa), na željezničkim autobusima, trajektima ili podzemnoj željeznici. Na podzemnoj željeznici malo duže (30-40 minuta na putu). Odsekao nas u 3_h različitih hotela, ali u jednom području. Imali smo priliku da živimo 3 dana u hotelu 3 *** "Jedan snimak Colón 46". Mi, priznajemo, nisu očekivali takvu uslugu. Pa, vrlo je cool, takođe sretan što je hotel potpuno nov (od juna 2015. godine uzeo sam goste) i savršenu lokaciju: u sredinu 4,5 minuta, do povijesnog centra kroz park - 30 minuta, blizu tržišta Tržište - 12 minuta. I, oh, bogovi, naša soba sa balkonom sa strmom pogledom na grad! Nije doveden krevet, novi namještaj, miriše na drvo, mega kupaonica - volimo te, Victoria (naš turistički agent, koji nas nagovara gotovo sat vremena za ovo putovanje). !!!

Fantastičan vikend u Valenciji u kolovozu 2015 26039_2

Valencia

Prihvativši duše, Snag u kafiću našeg hotela, otišao je upoznati sa gradom.

Poznata katedrala udaljena je 10 minuta. Grad je tako upečatljiv sa snagom, veličanstvom, ljepotom, zelenim zasadima, parkovima, ogromnim jarkim neobičnim oblicima zgradama, katedralama, katedrama, i usta se ne zatvaraju od iznenađenja!

Odmah smo počeli fotografirati na telefonu odjednom (ogledalo se zaboravilo kod kuće), a onda jednostavno nije imalo dovoljno sjećanja i odlučila se prvi put u životu samo uživati, hodati i opustiti se)

Dakle, šta ste uspjeli vidjeti i šta vidjeti odjednom, naći ćete se u ovom prekrasnom gradu?!

Centralno tržište i pošta impresionira, arhitektura izgradnje u kojoj je u stilu modernog. Atrakcije na svakom koraku: Palata kongresa, grad nauke i umjetnosti, Albufer Reserve (prirodna zona, stvorena iz zelenih prostora u koritu rijeke). O zoološkom zoološkom jeziku - jednostavno nemam riječi: ovi sisari su iznad vas, a osjećaj je da se vodeni udar radi i da će mi biti pored vas, činilo mi se da ih ne vidim, ali oni Vidimo se.

Nisam hteo da idem u hotel i odlučili smo hodati oko plaže. Nema žurstva u jednom smjeru u jednom smjeru duž obale, plaže su pogođene njihovom ljepotom, veličanstvo, prekrasna infrastruktura, a ponekad su se u potpunosti iznenadili i mali prostor sa divljem florom i faunom. Odavde sam htio otići, čak je i vječno gladan suprug prestao tražiti da jede i samo uživali u pejzažima.

Nazad nije bilo snage za šetnju i odlučili smo se voziti na metrou. Košta nas je koštalo 6 eura za dvoje.

Povratak u centar, otišao je u mali restoran u blizini našeg hotela, naredio čašu vina, njihovog lokalnog jela Paleli i povrće. Dodatno sam uzeo Latte, suprug Expresso i za dvije pločice (ogromno!) Mliječna čokolada sa kakao grahom i različitim svijećama. Večera za dva koštala 32 eura. Vratio se u hotel, pami na balkonu, večernji grad - bajka iz ispunjenih snova)

Valencia. ODZORENJE ODMORA NAŠE DAMOKE

U hotelu Administrator postavili smo malo o programu za odmor i odlučili pogledati otvor jednim okom i večernjim događajem.

Dakle, odlazak u Elche (alicanteska pokrajina) planirana je u 5 ujutro, da se uzdi u takvom satu nakon takvog marta uz obalu jednostavno je nerealno, a ovdje je suprug ostao još uvijek da se osuši, a ja sam imao interes, pa sam imao interes Pridružio se dijelu naše neliječene grupe, mi se dignemo u autobus i preselili u Elche. Turneja je bila uključena u cijenu za one koji su leteli oko vruće turneje, a za ostale koštaju 50 eura / osobu.

Stigli smo u grad i otvorili usta iz iznenađenja, takva proslava Maschataba nisu očekivala nikoga. Ulice, katedrala, kuće - sve je bilo uređeno, u svjetlima. U katedrali svečane službe: Nisam ništa razumio, ali suze Halale su leteli uz obraze, ovaj odmor me toliko dodirnuo. Ogromna kopija naše dame, u bojama i svjetlima, stajala je u hramu. Aroma cvijeća isprepletena je mirisom paljenja svijeća, to je bilo nešto posebno, opuštajuće.

Ne znam koliko sam tamo stajao, ali nazvao sam me vodič. Vratili smo se u hotel oko 13.00. Ručao je na autopilotu i počeo čekati veče. Odmor je počeo 19.00 sati. Ljudi su se toliko okupili da nikad nisam vidio ni na najkvalitetniji koncert, čini se da je mnogo ljudi vjerski praznik, ali natjecanja Formule 1, koja se održavaju i u Valenciji.

Fantastičan vikend u Valenciji u kolovozu 2015 26039_3

Statuta od 1,33 cm nosila je duž ulica sa posebnim rutama, ljudi pjesme pjesme, mole se i zahvalili na dobroj godini i žetvu. Koncerti, kazališne emisije, pleše - sve je u pratnji Božjeg majke. I ako sam bio protiv posjeta takvom događaju, sad vam savjetujem da vidite ovu ljepotu i veličinu! Postoji legenda, ako tražite dan uzašašća, majku Božju, iskreno, onda će biti želja! Proverili smo sebe, naše čudo u dva dana - dve godine)

Nakon praznika postojala je svečana večera, stolovi su bili slomljeni: meso, riba, povrće, masline (vrste 20). Slatkiši i čaj)

Večera koštamo 30 eura + 8 eura na Latte i Cappuccino.

Dan odlaska i brzi obilazak iznajmljenog automobila u moru

Nakon što se iz hotela izletili, otišli smo na izlet do mora. Transfer do aerodroma planirano nezavisno. Na mjestu smo uspjeli ne samo gledati uništenu zid tvrđave, koji je okružen gradom. Uspjeli smo ne samo da vidimo olujne pejzaže na cijelom gradu s ruševinama tvrđave, već i vidjeti ostatke manastira, ostataka drevne crkve. I bilo je moguće i dodirnuti freske iz 15. veka.

Ovaj put sam morao promijeniti staru dobru tradiciju da bacim novčić u more, zakopali smo 2 kovanice u ruševinama. Izlet sa vodičem za 2 porodice koštao je 375 eura.

Dovedeni smo do aerodroma, prije nego što je ovaj vodič dozvolio da nam dobije dobar alkohol, hranu. S vama je u koferu, uzeli su kanistar ulja za 25 eura i pokazali gdje možete imati užinu. Uspio sam kušati hamber, opet postići ulja maslina, čokolade i otići kući)

Dakle, trodnevni izlet nam je došao na 1380 EPO sa letom i izletima.

Vrijedi se ovdje vratiti, pa čak i ako ne vjerujete u to, idite na odmor, nećete samo pomoći da pronađete mentalnu ravnotežu, već ćete doživjeti ovaj adrenalin.