Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala

Upravo se dogodilo da je Portugal još mnogo godina i dalje sanjao i kako nismo tražili da posjetimo, svi putevi vodi obilaznice. Ali naša porodica se dugo pokazala da je moguće čak i nemoguće! I evo me na putu za san sa 4_ dnevnom radnom posjetom IT izložbi. Iskreno ću vam reći, tako šareni, svijetli, vrlo drevni grad koji nisam vidio! Da, Lisabon me je iznenadila na sve, počevši od temperature u aprilu, završavajući arhitekturom, mostovima, zgradama u raznim stilovima, zalaska sunca, zore i ne samo on, kao i prekrasnim tri grada koji su uspjeli posjetiti, kombinirati posao i odmor .

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_1

Ali sve postepeno.

Poznanstvo sa Portugalom. Lisabon u aprilu.

Budući da se poslovno putovanje pokazalo spontanim (kolega se razbolio i znam da je flamanski (izložba bila mjesto sastanka s holandskim), još uvijek je bilo valjane vize, a ja sam imao informacije o projektu, da bih imao informacije o projektu ), da vidimo prognozu i okupili normalan kofer, bilo je vrijeme. Znao sam da je Portugal bila topna zemlja, ali 7. aprila sam "sreo" temperaturu zraka +35! Ravno nenormalna toplina, a u koferu polovinu zimskih stvari i nekoliko ljetnih asortimana napušteno u koferu.

Hotel je pucao od strane kompanije, usluge su uključivale srušivač sa / na aerodromu, obroku i uredskim mašinama. Vozio sam se na automobilu i sve ostalo pješice i na opštinskom prevozu, i imao sam sreću s Vodičem (portugalski kolega), koji mi je pokazao Lisabon sa strane da mi nijedan vodič neće reći, i zahvaljujući mu Još 3 prekrasna gradova!

Mogu samouvjereno reći da sam imao sreće. A ako imate priliku posjetiti Portugal, hrabro vožnja bez obzira na doba godine. Ovo je nepredvidiva zemlja: ocean je već toplo, prosječna temperatura zraka je +25 i sve to u aprilu!

Dakle, smještanje u imaginarnom Mouriaria hotelu (cijena po sobi sa doručkom izlazila je 55 eura) i tuširanjem, otišao sam u šetnju po gradu. Hotel ima odličnu lokaciju: 8 km od zračne luke, 5 minuta od stanice metroa i kvadrata.

Planirano je djelomično vidjeti područje najbliže stanu, pronaći kafić za večeru i sudjelovati u jahti regati (saznao sam za vlasnike hotela).

Sve se više upravljalo, još više: uskim ulicama za koje možete lutati svakodnevno i nećete biti umorni od čekanja novih pronalaza, poznatih lisabonskih tramvaja, božanske portugalske kuhinje, restorani sa terasama, gdje se možete večerati i razmotriti regata (košta 50 eura). Jedini incident mi se dogodio kad nisam mogao objasniti nijanse prije nego što sam ušao u okean. Savršeno govorim engleski i oni govore portugalski. I, kao i uvijek sretan, u našem timu turista pokazalo se kao djevojka koja govori na lokalnom dijalektu i posjedujući engleski)

Vratio sam se u hotel prilično kasno, ali u ugodnom umoru.

Rezimiram svoj dan, reći ću da sam zadovoljan!

Lisabon sa lokalnim vodičem. Predsjednički tužan.

Nakon posla, čekao sam ugodno iznenađenje: moj kolega je predložio pokazivanje grada i pripremio iznenađenje. Video sam Lisabon ne sa strane da pišu u ture, Nete i rekli vodičima, videli su ta mjesta u kojima su lokalne, ugodne ulice, a iznenađenje je bio predsjednički vrt i kraljevsko pucanje (izvanredan cvijet sa žutim pupoljkom i Srednja - nježna ljubičasta)

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_2

Vrt je fasciniran svojom snagom, vintage retka drveća i cvijeća, ptica, osiromašeno hodanje stazama i ljepoti ...

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_3

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_4

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_5

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_6

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_7

U vrtu se uspjelo vidjeti čak i mytov stablo)

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_8

Danas sam uspio posjetiti lokalni restoran sa terasama Restaurante Santo André, stoji na peti i okret lisabonskog tramvaja. Moj kolega mi je preporučio da naručim supu, meso pečenim povrćem, čašu portugalskog vina i torte, a ja sam uzeo ribu i vino. Moja večera koštala me 18 eura i 5 eura koji sam napustio tipet.

Učiniovši zgodan i uzimajući s tobom slatko (volim tjesteninu s čajem za noć), otišli smo u vinski podrum sa čitavom zbirkom vina različitih sorti. U ovoj ustanovi ne možete pokušati samo vino, već i liječenje ploče od sira. A takođe ukus ukusno jelo o ostrige i dagnja. Mmmm, ovo je nešto božansko! Zatim smo čekali veselo putovanje na tramvaj sa vicevima i neupadljivom pričom o Portugalu. A kad je bio potpuno mračan, pozvan sam na plažu. Za mene se, poput djevojčica udata, takav prijedlog je zvučao nešto čudno. Ali nažalost, pogrešno sam ga razumeo. Ne na plaži, ali na noćnom okeanu! Topli, borbeni valovi za kamenje, u blizini ugodne čiste plaže s malom kavana, koja služi svim istim ukusima i aromatičnom kafu!

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_9

Da, odustao sam! To je išlo i verovatno sam lutao preko okeana od sat vremena, a u tom trenutku sam toliko želeo da se moj muž i sin bili u blizini, kako bi mogli vidjeti sve ovo prelepo i uživati ​​u tim božanskim jelima kuhanim duša.

Vrijeme je dozvoljeno, nije bilo previše hladno na plaži, jakna se ne bi ometala u mene, voda u okeanu bila je stupnjeva 17, i nije željela otići.

Porto: okean, tramvaji, plaža, katedrale i crkve, zidni firme fernandine.

Izložba je bila u fazi završetka. Imao sam 1,5 dana i bogomio sam apsorbirao sve informacije koje sam uložio i ponudio da vidim! Nakon rada, čekali smo putovanje u luku.

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_10

Ovo je drugi najveći grad, malo sličan Lisabonu, ali istovremeno sa takvim ekspresivnim razlikama. Mještani kažu da u Lisabonu ljudi rade i luka se zabavlja.

I, međutim, mještani blistaju osmijeh, iz cijelog grada, možete vidjeti ostatke zida tvrđave, a penjanjem na zid, grad je na dlanu.

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_11

Nažalost, posljednji radni dan bio je predugo, i zato smo morali skratiti vrijeme boravka u luci, ali sam sve vidio. Šta si želio!

Kako su me iznenadili plaže: ovo nije Lisabon sa svojim plažama sa razvijenom infrastrukturom, kafićima i najčišćeg pijeska, kao da je tražio noću! Čak i na čuvenoj plaži Praia de Foz do Douro može se vidjeti umjesto algi morskog kupusa!

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_12

Sve sam hteo da pitam: Restaurateurs nisu dozvoljeni uz isporuku, ali oni sakupljaju plaže, tretiraju se i salata je spremna)

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_13

Nakon toga iskreno priznajem, nikad nisam jeo morsku kotliću, iako je sasvim koristan zbog prirodnog joda i ja sam je prethodno obožavao!

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_14

Dakle, osim poznate plaže uspio sam vidjeti poznata mjesta turista, mostova, crkava, ulica, voziti se ponovo na tramvaju, ravnicama, okeanu i šumama.

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_15

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_16

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_17

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_18

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_19

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_20

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_21

I zapanjujući pogled na Obidos sa srednjovjekovnih zidova, obišli smo gradski zid (i grad) oko oboda.

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_22

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_23

Osmjehnuli smo se veselom spomeniku postmanu i pismom i perspektivu saveznicima)

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_24

Uspio sam posjetiti blagdan čokolade, okusio je čokoladnu fontanu

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_25

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_26

A Ponte D. Luis 1 je izvanredno mjesto sa posebnom aurom, veličanstvo, zaključak smo se prebacili na brod.

Izlet je bio valjan i predložen je posjetiti sve mostove grada Porto (troškovi od 22 eura), naredili su karpaccc i vino tamo (večera koštala dva u 25 eura).

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_27

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_28

Dan odlaska i "jogging" uvređenim i battalijum

Dan odlaska približavao se svemu, a bez obzira koliko mi nedostajalo dom, ali stvarno sam želio vidjeti uvredu i bataliju.

Ovi mali gradovi definitivno su vrijedni pažnje. Obdysh je poznat po ugodnim uskim ulicama, hodanje s morskim plodovima i bijelim kućama, čiji su zidovi svi u bojama. Obidos me podsjetio na Santorini, samo u Grčkoj su kuće plave, a ovdje su bijele.

Ali Battalia, za koju sam tako želio vidjeti, a ja sam to uspio, volio sam zbog manastira sagrađenim od kamena! Ne samo da je moguće razgovarati s opatcem, dobiti blagoslov, vrijedi vožnju, što je pokvarila posebnu energiju.

Ne znam ko, ali, ali ja sam izvana, manastir je podsjetio katedralu svetog Vita u Pragu i isklesane cipele u Karlovy Vari.

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_29

Lisabon, luka, obidush i batalia - slatka četverortal Portugala 26029_30

Polazak i zaključci

Vraćajući se u Lisabon i trčanje oko suvenirnica, kupio sam poklone i slatkiše svojoj porodici, bacili novčić u okean i obećao da ću se vratiti ovdje na odmor.

Evo fenomenalnog! Bez obzira na doba godine i vremenske prilike, ako imate priliku, idite!

Čak i ako odeća nije za sezonu, možete kupiti dobre stvari na prodaji (kupio sam šare -1,5 eura, majicu -2,99 eura i šorc - 3,75 eura).

Za sve financijske mogućnosti možete odabrati svoj odmor čak i u skupim zemlji! Hvala mom kolegi i koji su se razbolili, ušao sam u bajku!