Dimenzionalni odmor u Kasselu

U Kasselu je odlučio doći sa bratom u julu 2016. godine. Činjenica je da naš stric, tetka i Kuzina žive u selu u blizini Fuldal Kassela.

Prije svega, trebali smo napraviti vizu. Ludila između Ukrajine i zemalja Evropske unije postala je stvarnost samo od juna 2017. godine, prije nego što je to vrijeme moralo mnogo trčati za okupljanje paketa dokumenata: certifikati o radu i količinu plaće za šest mjeseci, certifikat Od banke o dostupnosti računa, certifikat iz porezne inspekcije prihoda, osiguranja za 30 hiljada eura, fotografija, pozivnica od tetke na njemačkom (u proizvoljnom obliku mogući je u faksima, možete iz ruke) i a Aplikacija - posvećenost uređenom, da je spremna za nas da nas zadržimo u roku od dvije sedmice od našeg boravka u Njemačkoj. Sa svim ovim paketom otišli smo do konzulata, gdje smo prihvatili dokumente u živnom redu, uklonili otiske prstiju, uzeli 35 eura za vizu i dodatnih 22 eura za usluge centra. Nakon nedelje, kurir je donio dokumente na Žitomir.

Ulaznice naručene putem Privat24. Najlakši put od Ukrajine koji će letjeti direktan let za Frankfurt na Majni ili Dortmundu. Budući da bi se ujak mogao sresti samo u ponedjeljak, oni su odabrali let Kijeva-Frankfurtu, koji su izveli međunarodne aviokompanije Ukrajine. Letjeli više od dva sata. SAD su, kao i uvijek na Mau, nije se hranio. U avionu su mnogi emigranti iz Sirije leteli kod nas. Cijena ulaznice - 7500 - 8000 uah. U oba smjera po osobi. Ako letite "Lufthansa", tada će karta za dvoje koštati 11000-12000 uah. po osobi, ali letećete na drugi terminal u Frankfurtu i nećete biti u jednoj kabini sa emigrantima. Zato napravite brojne Nijemce. Napominjem da su ulaznice prodane bez prtljaga: morao sam platiti dodatnih 750 uah. Za prtljagu kroz privatni24. Malo je uznemireno, jer sam uzeo nekoliko dana živaca (usluga i efikasnost ostavlja mnogo za željenu).

U Frankfurtu smo upoznali ujaka. Prije kazeta, odvezao nas je na njegov automobil. Primjećujem da bez automobila u Njemačkoj, posebno mladih. Moj stric ima svoj porodični automobil i odvojeno, ekonomičniji automobili, u tetki. Tako u većini porodica. Postoje javni prevoz, ali malo ih ljudi koristi. Na primjer, prije iste kassela iz Frankfurta šeta vozom, dolazi desno ispod aerodroma. Uživali smo u tome kada sam posjetio još jedan ujaka u Koblenzu. Od Kassela do Koblenza može se doći u Frankfurtu ili Hesseu. Ako odaberete karte putem stranice i unaprijed (takozvani "shparfrais", odnosno privrednoj cijeni), a zatim dođite na stanicu i kupite ih tamo, karta će koštati 49-54 eura po osobi u dvije završava. Ako kupujete na web mjestu, a zatim dvostruko skuplje. Otrijemao sam i primijetio da su automobili novi, vozovi se odlaze na rasporedu, ali ne vrijedi preinantiranje: Na primjer, u jednom od vlakova bio je slomljeni toalet (čin vandalizma) i na putu vandalizma), i na putu vandalizma) Slijedi sljedeće, odnosno platforma za dolasku vlaka (u karata ukazuje na to), a također je poslao vlak u Kasselu ne do stare stanice, kao što je prvi put navedeno, ali u novom, i rekli su o tome automobil samo na njemačkom jeziku. Kaže se da Nemci tečno govore engleski, ali bilo je malo uočljivo: Sve informacije o tablu na stanici služeno je isključivo na njemačkom jeziku.

Iznenađeni njemačkim putevima - brzo, čisto. Na stazi se nalaze toaleti i slobodni i sa svim sadržajima. Odvojeni wc za invalide.

U kaselu je stigao u 4 dana, odnosno su putovali iz Frankfurta oko dva sata. 16.00 - Vrijeme kada Nijemci završavaju posao. Ujak nas je doveo do pekara. U Žitomiru u 16.00 na tržištima puno hljeba, a često jučerašnji dan prije sustave. U Kasselu sve nije u redu. Bulkaya je skoro zatvorena: hleb se pridružio ovom trenutku, malo je peciva. Ujak nam je kupio dosta. Najkvalitetniji. Preostali hljeb u Njemačkoj je uobičajeni da daje siromašne, tako svježi hljeb svaki dan svjež u pekari. Bilo je iznenađeno da se trgovci svi završavaju u papir i apsolutno ne koriste jednokratnu polietilensku vrećicu kao i obično od nas. Nemci se smiješe, želim vam dobar dan, hvala vam na kupovini, ali to je poput norme etiketa, a ne srce.

Sutradan je otišao u šetnju po gradu. Primjećujem da je bilo dovoljno hladno: prvog dana kad sam prošao u trapericama i laganoj jakni, ponekad stavi na majicu i suknju. Općenito, kao što sam primijetio, Nijemci ne vole svijetlu odjeću, posebno s dekolteom. Samo obučeni samo prostitutke. Nažalost, stil odjeće mnogih ukrajinskih devojaka vrlo je sličan stilu njemačkih prostitutki: kratka suknja, gornje, svijetle crvene usne. Prošli smo pored kuće "crvenih lampiona". Stvarno je crvena i nalazi se u blizini turske četvrtine i studentskog kvartala. Dame idu u lov oko 20 sati, kada se većina Nijemaca odmara. Prostitucija u Njemačkoj je legalna, ali nisam primijetio uzbuđenje sa njemačke strane. Dakle, vratit ću se u odjeću: Nijemci, sami nisu baš atraktivne dame, noseći bijelu gornju i crnu dnu, obje suknje i hlače. Ponavljam: Odjeća je skromna, što više ne uzrokuje previše pažnje. Stari Nijemci vole nositi tradicionalnu nacionalnu pantalone za odjeću sa subote. U Nijemcima je kult bicikala. Mnogi biciklistički parkirališta širom kaseta, mnogi penzioneri se odlično vozi. Mnogi penzioneri odmaraju u centru Kassela. Postoji mnogo kafića, gdje za 3 eura, a možete kupiti čaj, pivo, vino sa lepinjem, kobasicom. Na svakom koraku prodaju sladoled za 1 euro. Ovo je lopta s raznim punjenjem u vaflu.

U Kasselu živi oko 200 hiljada ljudi. Za Njemačku ovo je prilično puno. Ali ljudi na ulici se snalaze teško. U popodnevnim satima uglavnom postoje izbjeglice, mnoge žene u muslimanskoj nacionalnoj odjeći. Ujak je rekao da svi plaćaju 170 eura mjesečno za dijete, plus dobru korist i stanovanje. Asimilirao mali postotak izbjeglica. Većina njih ne želi da nauči jezik i zapošljavaju. Odnos običnih Nijemaca na Sirijce, Pakistanis i druge stvari su različiti, oni otvaraju ne volje, ne pokazuju, ali oni također nisu primijetili užitak u njihovim očima. Dakle, izbjeglice ujutro obilaze grad, ali nestaju bez traga bliže u kasnom popodnevu, kada se rodinski Nemci vrate s posla.

U kasselu je prilično dosadno. Život je ovdje mjeren i leopard. Ljudi žive u skladu s rasporedom: vrlo rano ustani i idi na posao (jedna moja tetka djeluje kao kuvar i ujutro ulazi u 4 sata, ujak, ujak, naprotiv, naprotiv, djeluje kao a Kuhajte do drugog smjene od 14.00 do 23.00, ali šest dana u sedmici), u 15.00-16.00 Povratak kući. Ne postoje 24-satne trgovine. Najslađa trgovina radila je do 22.00. U nedjelju, trgovine uopće ne rade. Bilo je jako iznenađeno. Nijemci su proizvodi rezervirani unaprijed ili prelaze prirodu, posjetite dvorcu (bili smo u dvorcu Waldek u blizini Kassela), tamo su kafići.

Ako ste i dalje odlučili posjetiti kasil, a zatim dođite u područje Friedricha. Ovo je samo središte grada, baroknog stila. Na trgu možete pronaći Fryderianum - jedan od prvih koji je bio dostupan svim muzejima Evrope. Svakih pet godina na ovom području izložba savremene umjetnosti dokumentacija se vrši. U 2016. nije ga provodila, ali tetka nam je pokazala album s prethodnom izložbom.

Glavna atrakcija Kassela je statua herkula. Nalazi se na periferiji grada, na nadmorskoj visini, pored šume. Herkule su bili na restauraciji, pa nismo se popeli na vrh. Međutim, u posebnim podsetnicima mogli su ga pogledati. Iz visine herkula cijeli grad je vidljiv. Usput, u večernjim satima ima mnogo mladih i ne samo. Mnogi Nijemci tamo hodaju psi, ali oni idu sa paketima da uklone izmet, postoje i posebne mašine u kojima možete uzeti paket ako ste ga zaboravili kod kuće. Značajno je to sa psima čak i u trgovačkim centrima, ako je na ovratniku.

Nedaleko od kip Herkula nalazi se kasselty umetnička galerija. Izdvojili bi mnoge druge parkovne površine, gdje postoje mjesta za rekreaciju i trčanje. Stara arhitektura. Nadopunjuje svoj vrhunski tramvaj u centru grada.

U Kasselu, kupovina nije loša. Cijene u Njemačkoj o odjeći i dodacima povremeno su niže nego u Ukrajini. Često prodaju na zalihama. U subotu smo otišli u kupovinu. Na primjer, kupio sam torbu od krojača za 38 eura, traperice za 12 eura, majice za 3 eura po komadu, zimski džemper za 5 eura, tenisice - 50 eura. Izbor je široko. Izgubljeni smo otišli u riblji restoran, gdje je 10 eura osnovano na deponiju. Priprema zaista ukusnog, usluga je i na nivou. Ujak je ispričao kako njegov poznanci iz Ukrajine često dolaze u Njemačku samo da kupuju odjeću, pa čak i da je za to i doveli novac.

Ono što je iznenađeno. Prije svega, beskućnik sa iPhoneom, koji je tražio bocu u smeću. Nijemci su opsednuti zasebnom zbirkom smeća i uštede. Ujak kući odvojeno kanta za plastiku, papir, staklo, otpad od hrane. Živite u selu, gdje gnojivaju stajsko gnojivo kao gnojivo, pa mirise na ulici - ne baš, a kod kuće ponekad ako smeće ne izbaci, čekajući pakete od njih. Nemci, još manje ili više osigurani, prolaze plastični. Ne radi novca, već zbog štednje prirode. Na putu od Frankfurta bilo je mnogo vjetrenjača i posebnih biljaka koje čiste vodstvo.

Iznenadio da su svaki koraci. Parkirajte sve, na savjest i platite gdje 0,5 eura na sat, gdje euro na sat. Nemci su užasni knachi, možda se ne bi zbunili ako travnjak ne propadne, pa ujak se zapošljava sa susjedima vrtlara; Ako je spakiran na travi; Ako je pas pao, a niste uklonili. Susjedi pregovaraju o njihovim pravima i obvezama: Na primjer, moj ujak plaća parkiralište njegovog automobila u dvorištu, a automobil Tetina stoji na ulici; Ne brišite noću, kao što su se takođe složili; uzgajaju se samo određene sorte drveća; Ne vičite nakon 22.00. U kući - minimalizam: zid ili gol, ili postoji nekoliko fotografija u okviru. Nema tepiha i setova. U jednostavnosti odjeće; Primijetili su da Nemci radije nose kokice.

Općenito, život u Kasselu se mjeri, lagano, zakazan godinama koji su pred nama. Doći ću ovdje ponovo samo na poziv ujaka. Ne postoji poseban pogon i ekstremni, nema svijetlih boja i slika. Ali čisti, uredno i predvidljivi.