Iron port - savršena opcija za rekreaciju budžeta

Prošle godine na odmoru, kao i uvijek, odlučio sam posjetiti primorsko odmaralište, ali budžet je bio ograničen. Morao sam posjetiti željezni luku prošlog ljeta, ispostavilo se vrlo zanimljiv i zasićen odmor. Otišli smo s djevojkom u kartu 10 dana, ostatak se pokazalo da je zaista budžet i s različitim utiscima, ali o svemu u redu.

Odlučio se da se odmara na moru. Moja djevojka i otišli smo u turističku kompaniju i ponudili su nam ih ne skupo, čak bih rekao i povoljnu, opciju odmora u željezničkoj luci. Mi sam koštao samo 2200 po osobi i to je već s skupom i nazad, istina bez obroka. Odmarali na osnovu zatvorenog teritorija sa nekoliko brojeva u kućama, čisto, ugodno, jednostavno. Imamo luksuznu kuglu, a oni su tamo pripremili u kuhinji. Do plaže 3 minute hoda, pa smo nas uvjerili u agenciji.

Iron port - savršena opcija za rekreaciju budžeta 22930_1

Putovali smo iz grada tačno uveče i trebali smo biti u planu da stignemo ujutro na moru. Put je bio težak i iako je autobus bio vrlo ugodan, ali još uvijek nije bilo zgodno za spavanje i cijelu noć praktički nismo zaspio barem dugo vremena.

Dolazak u željezni luku bili smo smješteni u sobi "Lux", iako se ispostavilo da je obična takva mala soba sa toaletom i TV-om, istina je više za takav novac koji nismo računali. Teritorij baze bio je čist i uredan, dodijeljeno je mjesto za obroke i sama trpezarija. Do mora se zaista pokazalo da je 3 minute hoda, o svemu što je obećano.

Plaža nije bila baš čista, posebno s obzirom na to da je tjedan dana prije našeg dolaska bio kiša, more je bilo malo prljavo, a na obali je postojala ogromna količina alge koja iz nekog razloga nije požurila čišćenje. Sve je to dovelo do negativnog stava lokalnim radnicima. Međutim, kao za samo more, toplo je. Sretni smo s vremenom i cijeli odmori su bili popraćeni suncem i smirom. Na plaži se kao svugdje nudilo hladno pivo, slatki kukuruz i mnogo ukusnije i nije baš korisno za zdravlje.

Što se tiče samog sela, tada nema čega gledati šta, na kraju krajeva nalaze se rekreacijske jezgre, hoteli, restorani i klubovi nalaze se uz obalu. Nekoliko ulica i svega. Pronašli smo čitavu 2 bankomati privatnebanke za cijelo selo, red za uklanjanje novca bilo je kilometara. Maksimalno tamo gdje je bilo moguće, tako je ovo lokalno tržište, koje je bilo iz nas 15 minuta hoda. Što se cijene za cijene, bili su malo iznad prosjeka, ali sasvim prihvatljivi.

Iron port - savršena opcija za rekreaciju budžeta 22930_2

Kad je došlo veče, izašli smo da prošetamo nasipkom, jer je sve bilo puno zanimljivije ovdje nego popodne. Život u selu činilo se da žive, bilo je gomile ljudi, atrakcija, suvenira, klubova, barova i drugih. Noćni diskoteci na plaži. Sve za dobar odmor noću. Gužve mladih prošle su obale. Bilo je zabavno i zanimljivo. Što se cijene u noćnim klubovima. Za 50 grivna u bilo kojem klubu možete ući u bilo koji klub, jer su svi gotovo prazni, ima ih puno tamo.

10 dana odmora uletjeli su neopaženo i došao je dan odlaska. Postoji još jedan veliki minus, deložacija nas u 11 sati, i samo da se vratim samo 15 dana i morali smo čekati stvari u trpezariji, jer su izmirili sljedeću grupu. Tačno, ovaj mali minus nismo snažno pokvarili raspoloženje i umorni smo, ali puni pozitivnih emocija vratili su se natrag.