Sredina. Peking Sian-Luoyang

Priprema moje putovanje počelo je sa vizom. Otvorio sam ga u Ukr. Zagranpipport, u Kijevu. Za vremenski period - 10 dana.

Visa se vrši bez ličnog prisutnosti, viza koštaju 140 cu.

Odlazak je došao iz Moskve, Aeroflota, privrede.

Let je trajao 8,5 sati. Jedan od načina. Na brodu Fed -2 ​​r., Čak i alkoholna pića i pivo.

Turneja je trajala od 22. do 29. maja.

Napajanje.

Na aerodromu su bili upoznati kako se očekuje - sa imenima i imenom kompanije kompanije. Vodiči su svi lokalni Kinezi koji provode sve izlete na ruski. Možete ih razumjeti)

Sredina. Peking Sian-Luoyang 22767_1

Sredina. Peking Sian-Luoyang 22767_2

Prvi dan u Pekingu. Posjetili smo carski vrt Eyejuana (ljetna carska palača). Teritorij palače je dovoljno velik, ali uspjeli smo malo vidjeti. Glavni ulaz naziva se "kapija do istočnih palača". Gate Guard Kineski lav. Također sam uspio vidjeti simbole cara i carice - Drakona i Phoenixa.

Uveče su se očekivali da se patimo u Pekingu. Kako ga pripremam, nije mogao da vidite. Već smo pojeli gotovi proizvod) Kinezi snimljeni nakon patke imaju supu, gdje su ostaci patke - krila, jetra itd. Meso patka je vrlo nježno.

U restoranima svuda daju 1 šolju besplatnih pića, čaja, kafe, vode, gaziranih pića, piva.

Uzeli smo pivo, prilično dobrog kvaliteta.

Za doplatu smo preuzeli obilazak kineskog cirkusa. Ovo je akrobatska emisija, gdje ima dovoljno dobre fleksibilnosti, pažljivosti, oprez, neke su sobe bile samo na rubu života i smrti.

Imajte na umu da je ova vrsta emisije u Pekingu puno. Upoznajte vodič tako da vam predlaže najzanimljivije.

Drugog dana, odmah nakon doručka imali smo sreću da gledamo 7. čudu svijeta - Veliki kineski zid. Budite spremni, popeti se na zid dugačak do prve kule. Nosite udobne cipele i odjeću. Okviri su divni. Uhvatili smo 850 koraka.

Zatim smo otišli u biserni fabriku, postoji toliko različitih ukrasa, kao i kozmetike sa dodatkom bisera.

Nedaleko od programa na programu postojala je poseta zimskoj palači cara. Kako mi se činilo, zima i ljeto su vrlo slični.

Uveče nas je očekivao vlakom u gradu Sian. Bilo je potrebno ići. Svi su vlakovi udobni, kupe. Održavanje u vagonima je slično našem. Jedino, ručnici za zalihe, ne izdaju se.

Kupe ima pokretne utičnice, TV.

Četvrti dan. Dolazak u Xian. Ovde sam već očekivao da smo novi vodič. Imali smo malo mirovanja, užina i otišli smo u povijesni muzej provincije. Podseća na uobičajeni muzej, gde govore o kulturi provincije, njegovom životu itd.

Nakon ručka - velika pagoda divljih gusaka. Teritorija je park, u samom pagodu nisu dozvoljeni. Na teritoriji postoji zvono, možete dati i svojoj želji da se ostvarite.

5. dan. Čuvena vojska terakote. Ovaj muzej je vrlo velik. Sastoji se od nekoliko dijelova pojedinih zgrada. Muzej je vrlo impresivan. Zamislite li da su ove skulpture još uvijek sa 300. na. Vojska je više od 3.000 ljudi, lica se ne ponavljaju. U odvojenoj sobi je prikupljeno nekoliko skulptura - prečka (ovdje obratite pažnju na njegov jedini, već je imao crtež), njen dlan (vidljivog linije života), strijelca (obratite pažnju na čelo bora). Još jedna soba je poznata bronzana kočija. Ovdje ćete se svakako morati sjetiti, a također se trudite da slikate kočiju.

Nakon tako bogatog izleta otišli smo na večeru - "banket Pelmen". Vrlo zanimljiva večera, knedle različitih oblika (kupus, patka, cvijet itd.), Kao i raznim ispunama. Ukusno, meko tijesto.

6. dan. Nakon sutra, na brzinu velike brzine otišli smo u Luoyang (vlak razvija brzinu do 325 km u h.)

Posjetili smo hram pećine zmaja. Izrazita karakteristika - sakupljene statue Bude od 2 ms do 27 m.

Kiša je padala, ali nije nam pokvarila raspoloženje za nas.

Nakon ručka otišli smo u svjetski poznati centar U-Sha - manastir Shaolin.

U-shu performanse uz naknadu. Vrijedno je posjetiti.

To je sve. Iz Loyane stižemo u Peking vlakom. I već je stigao na avionu Peking-Moskva.