Gdje i kako ići u ribolov u Antaliji.

Mislim da je takvo pitanje više puta pojavilo u glavi ne samo onima koji su se odmarali u Antaliji ili će to učiniti u budućnosti, ali su ovdje kupili nekretnine u svrhu stalnog ili privremenog prebivališta u ovom prekrasnom gradu. To je prije pet godina, učinio sam to kupujući stan i kreće se ovdje živjeti ovdje. Kao avidski ribar morao sam samostalno tražiti ribolovna sjedala, jer je bilo praktično nikakve informacije o ovoj temi. Ovo sam ja i gurnuo da pišem ovaj članak.

Jasno je da žive na obali mora, na prvi pogled, ne bi trebalo biti problema sa ribolovom, ali želio sam više sjediti s ribolovom na banci, okružen zelenilom i uhvatiti uobičajenu slatkovodnu ribu. Već nekoliko meseci sam izašao sa odgovarajućim mestima, otišao sam po puno kilometara pješice, čak sam pogledao satelitske karte Antalije, a kao rezultat toga, pretraga je bila okrunjena uspjehom. Našao sam malu rijeku, kilometre tri iz moje kuće. Nalazi se gotovo na odlasku iz Antalije, iz Kemera. Ovo se područje naziva Sarysu, a rijeka se uliva u more, iz kojeg njeni stanovnici nisu samo slatka voda, već i pomor. Prvo što sam vidio na ovoj rijeci je lokalni ribolovci koji su uhvatili u svom kefalu. Čak sam i malo uznemirio, jer sam mislio: "Pa ... opet mornarska riba ... u tom trenutku sam se vrtio i nekoliko silikonskih mamaca. Odlazeći sa sat vremena, shvatio sam da grabežljive ribe ovdje, u cijeloj vjerojatnosti, br. Morao sam otići kući i u sljedećem dolasku na ovo mjesto bilo je pripremljeno. Ovaj put sam imao priliku uhvatiti nekoliko kefalija i prilično pristojnu veličinu, jedan rak i najvažnije, dva križana i malog Sazana, koji su prvi put prihvatili Crucian. Dokazalo se da ne grešim i slatkovodne ribe tamo.

Gdje i kako ići u ribolov u Antaliji. 21261_1

Sledeća moja putovanja bila su uspješnija jer sam već hodao na ribolov skroz. Rovodni štap, plutajuća štap i par grmljavine-donok. Našao sam čak i mamac koji nedostaje strateškog oštećenja, s kojim su velike poteškoće, to su crvi. Ali problem hvatanja ove rijeke sastoji se upravo da postoji dosta rakova i koristi crv može se koristiti samo na plovskoj šipci kada je mamac u srednjoj vodi. Na priključku ulagača crv ne koristi priliku, oni su odmah postali plen rakova. Stoga sam morao koristiti hljeb, kukuruz i razne kaše.

Gdje i kako ići u ribolov u Antaliji. 21261_2

Prema navici, uvijek idem u ribolov vrlo rano i kada lokalni ribolovci dolaze samo u ribu, a to nije ranije od deset jedanaest sati ujutro, već idem kući. I primijetio sam da Turci hvataju izuzetno plutajuće ručno i uglavnom kefal. Mislim da ne prepoznaju postojanje Sazanova, pa čak i Somov, na ovoj maloj rijeci koji se, kao što se pokazalo, ovdje nalazi i. Uhvatio sam svoj prvi som u Sarysu, vjerovatno na četvrtom ili petom ribolovu. Za mene je to bio šok, kada je Donka radila, a iz vode je bila lijepa glava. Od iznenađenja, zamalo sam pao u vodu, jer nisam odmah shvatio da je ovo som. Uprkos matrijoj veličini, a to je bilo 75 centimetara, činilo mi se da je ovo bilo čudovište. Njegov osam brkova umrli su me.

Gdje i kako ići u ribolov u Antaliji. 21261_3

Ribari na plaži kažu da je velika sreća uhvatiti ovakvu vrstu. Nisam se mogao slikati da se on već vraća kući. Trčao je u kiseli kukuruz, koji sam kupio u trgovini.

Što se tiče Sazanova, rijetko nailaze na kukuruz, hljeb djeluje češće. Očigledno je navikao na činjenicu da lokalni ribolovci prilikom hvatanja Kefalia, hljeba i intenzivno uklapaju mjesto. Posljednji put sam otišao u ribolov prošle sedmice, ali sve je bilo ograničeno na nekoliko križica, jer sam uhvatio samo na plovskom štapu za ribolov.

Prije četiri godine rijeka u Sarysu bila je na prilično gluvom mjestu, u gustim grmlja i trske. Bilo je gotovo vidljivo sa staze, stoga nisu mnogi znali za nju. Prošle godine gradske vlasti su ovu stranicu pretvorile u izvrsno rekreacijsko područje, sa uređenim plažama i mjestima za obiteljski odmor.

Gdje i kako ići u ribolov u Antaliji. 21261_4

Otvorena je i zasebna plaža, posebno za žene.

Gdje i kako ići u ribolov u Antaliji. 21261_5

Ali veliki ljubitelji ribara, kao i prije, mogu doći ovdje i uživati ​​u svom hobiju. Štaviše, njihov broj čak se povećao. Osobno ću doći ovdje da nastavim.

Govoreći o morskom ribolovu, glavna masa ribara ide na plažu Konyaalti, u području Porto Whitea, gdje još jedna rijeka teče u more. Korištenjem, u pravilu, pribor "Samodora", za hvatanje Kefalia. Moram reći da je u rijeci, koja teče u more, također uhvatite kefal na plovskom ribolovu. Pokušao sam baciti predenje na ovu rijeku, ali bez pomoći, predator izgleda kao da ne. Sa plažom ne samo da se uhvate samo Kefal.

Gdje i kako ići u ribolov u Antaliji. 21261_6

Nalazi se preko morskog basa, iako je vrlo rijedak, Chupr (usput postoji prilično ukusna riba) i Lavra (Turci se nazivaju Lekrekom). Ponekad druge vrste, uključujući lopticu za ribu, koja je napuhana zrak. Prijatelji su rekli da je lignja naišla. Ovu zimu ću pokušati i imam čisto za lignje.

Od prijenosnijih ribolovnih nalazišta mogu nazvati rijeku na području grada Manavgata, gdje se ponekad održavaju međunarodna takmičenja u sportskom ribolovu. I stotinjak pedeset kilometara od Antalije, na stranu spartena, postoje dvije velike jezera, gornji i donji karajorn. Ribolov je prilično zanimljiv, jer je u tim jezerima naseljeno nekoliko vrsta ribe, uključujući i one grabežljive.

Takve informacije htio sam podijeliti s avidnim ribolovcima. Mislim da će ih zanimati i pomoći će vam da uživate u posjeti Antaliikim ribljim mjestima. I kao što kažu, nema repa koje ste vage.