Negombo - tropski raj na zemlji

Negombo je pravi raj za one koji vole čisto more, egzotično voće i neobičnu prekrasnu arhitekturu. Moj suprug i ja odmarali su početkom februara - u savršenom vremenu kada u gradu nema nizganja kiše, a sunce uvijek sjaji.

Negombo - tropski raj na zemlji 21113_1

Grad je vrlo miran, ali ovo je njegov šarm. Na plaži nije malo, stoga niko ne može uživati ​​u toplinskoj morskoj vodi, a stvarno je toplo - do 28-29 stepeni, te čist, mali pijesak. Usput, u moru ima puno ribe, čak se bojim da malo plivam, jer sam stalno snimljen nogom. Ali, ali uspio sam se zaljubiti u njih kad smo se bavili ronjenjem. Nikada ranije nisam uronjen, pa sam morao uzimati lekcije od lokalnih instruktora. Jedno zanimanje je učinilo to u 2 dolara, ali nakon 3 sata mirno mogu se uroniti pod vodu.

Plaže u Nembo - samo bajka. Smeće ovde, verovatno, nikad, pijesak je vrlo lep noge i mali. Neki su koralji izbačeni iz vode. Sva plaža u palmi, ali nisam mogao dobiti kokos, vrlo klizav prtljažnik, a ljudi su sumnjivo kose. Ali za to smo nadoknadili kupovinom na tržištu.

Ono što je impresivno u Nembo - hramovima i crkvama, koji su mnogi, postoje katoličke crkve i katedrale.

Negombo - tropski raj na zemlji 21113_2

Moj suprug i ja proveli smo 4 dana, ali sam prišao apsolutno sve i mogao bih reći s povjerenjem - nisam vidio nigdje. Pogotovo mi je osvojio njegova veličina i ljepota katedrale Svete Marije.

Izlet za cijelo vrijeme i moj muž i ja posjetili smo samo jednom - u rezervatu Mutuzavel, gdje više od 200 vrsta životinja živi. Nigdje više ne ide, jer su bili konfiguriraniji u pasivni odmor. Nije bilo izuzeća, osim putovanja do slonova. Ne znam, slučajno je bilo ili je bio ili slon je održan, ali voli steći vodu i proizvesti ga na vožnji koje se sjede na njemu, pa smo se vratili u hotel s vlagom.

Bio sam vrlo impresioniran lokalnim kanalom, gledajući u koga, ako ne kod kuće, pomislio bih da sam stigao do Venecije. Zatražili smo da lokalni ribar vozi nas na njemu i bili u potpunosti uživo. A kanal se pogleda, a lokalne kuće su ocijenjene.

Negombo - tropski raj na zemlji 21113_3

Odvojeno želim ostati u lokalnoj kuhinji. Restorani u njima postoje mnogi i cijene su apsolutno prihvatljive. Riba i tropska voćna salata koštala me 11 dolara, a supa od mora u 6 dolara, riža sa škampima i desert iz lokalnih plodova - po 12 dolara, po jednoj.

Istaknuti, vjerujem da bismo sami mogli odabrati ribu u akvarijumu, što mi se sviđa i njeno odmah pripremili za nas, pa u svježini hrane, definitivno nemamo nikakva sumnja.

Negombo - tropski raj na zemlji 21113_4

Kupovina u Nembo-u je vrlo profitabilna. Lako možete pronaći sjajnu ljetnu haljinu za samo 9-15 dolara. Ili mušku pamučnu košulju za 20 dolara. Kupili smo začine, puno, za 40 dolara.

Za Fishmanov, lokalno tržište ribe - raj. Bila bih sretna ako je stvarna, zgrabila nekoliko riba.

Potrošili utisak grada, osim, veliki broj lutalica životinja. Nema ih na licu mjesta, ali izvan nje je masa. Još jedna nevolja je krađa. Lokalna djeca, sve dok smo se divili hramovima, zamalo ukrali od mene iz torbe moje torbe.

Generalno, Nembo je prekrasno mjesto na kojem se možete opustiti od buke i ljudi. Doći ćemo još.