Berdyansk - Jeftino i lijepo

Dogodilo se da je grad u kojem sam prvi put vidio more u djetinjstvu, Berdyansk je postao. Vjerovatno se to može objasniti mojom ljubavlju prema njemu. Ovo je odlična prilika za kombiniranje odmora na predivnoj i kulturnom odmoru. Bolje vrijeme za posjetu, mislim da je jula, odnosno najviše sezone. Moja porodica i mi smo obično u kući, minuta 10 minuta od mora, ovaj put nije prelazio.

Hrana se pripremila, kupuju proizvode u lokalnom supermarketu i na tržištu. Primjećujem da su cijene ovdje apsolutno ne odmarali, sve je prilično jeftino. Većina mi je osvojila vruću dimljenu ribu sa lokalnog tržišta. Takva ukusna nisam jela davno i što se prodaje u našim supermarketima, čak ni pažljivo.

Nekoliko puta smo otišli na lokalne kafiće za odmor, posebno nakon vodenog parka, kada nije bilo snage za kuhanje. Dijelovi su obično prilično veliki. U prosjeku, u našoj jednoj posjeti kafić je otišao oko 80-100 grivna po osobi.

Od uma - voda ispod slavine apsolutno ne piju, slani i ne posebno čisti, pa sam morao kupiti vodu iz izvora.

Praktično u centru grada, u blizini nasipa, nalazi se luka, more u tom području je vrlo prljavo, pa je bolje odabrati plaže da plivaju ili idemo na "pletenicu" koje smo učinili. Sam port, nažalost, neće biti dostupan, teritorija je zatvorena, ali da se divimo ogromnim brodovima, možete lako.

Berdyansk - Jeftino i lijepo 21012_1

Sada o plažama. Da biste normalno postavili more, morate doći u 6 sati ujutro, u protivnom ćete ležati na izlazu. Ako je more i dalje relativno čisto, onda pijesak uzrokuje mnogo željenog. Na plažama u centru grada postoji puno cigareta i smeća. A stalne krikove lokalnih trgovaca ne daju se ni za opuštanje. Na "pljuvačkom" tišem, puno mirnijem, pa čak i čistijim. Takođe, tu je spasilac.

Berdyansk - Jeftino i lijepo 21012_2

Većinu vremena proveli smo na plaži, a kad je bio bung, hodao je po gradu i otišao na izlete. Najčešće se svidjeli izleti u kućni muzej Petera Schmida i Muzeja lokalnog lore. Lično sam bio tamo 5 i kad ću sljedeći put biti u Berdyansku, i dalje sam, i dalje, vrlo lijep tamo. Iskoristite gradske štandove, osim ako se želite upoznati sa istorijom grada, ali više smo radili sve ostalo za gledanje sebe.

Napominjem da je Berdyansk grad koji je po ribi poznat od strane bika. Čak ima i mali ponuđač gdje se priprema razna konzervirana hrana. Pa, najsušenije ribe ovdje nije iznenađeno. Na rivi čak je instaliran čak i spomenik "hljebu bika".

Berdyansk - Jeftino i lijepo 21012_3

Jednako zanimljivo mjesto za mene bio je lokalni vodeni park. Ostali smo tamo nekoliko sati, ali sutradan se opet vratio. Mnogi tobogani i, važno, čista voda u bazenima.

Odvojena pažnja zaslužuje nasip, posebno noću. Ipak izdaleka, na pristupu možete vidjeti "prokleti" točak, koji je posebno lijepo blistao noću. Pored njega, još uvijek postoje mnoge atrakcije na nasipu, međutim, uglavnom za djecu. Iako, postoje i odrasli. Na "rodeo show" rado vozimo cijelu porodicu.

Berdyansk - Jeftino i lijepo 21012_4

Duž nasipa, jednostavno ogroman broj tablica sa suvenirima, u rasponu od magneta, završavajući slikama. Iskušenja ima toliko toga da je gotovo nemoguće kupiti ništa.

Sažimit ću, primijetit ću da je Berdyansk najbolji za obitelj. Ovaj grad je dobro pogodan za rekreaciju sa djecom. Iako i mladi, i stariji ljudi, također neće biti dosadni. Lično, kao i u djetinjstvu, svidjelo se, a u odrasloj dobi ništa manje volim.