Azijska džungla Kwai

Ovo je prekrasno mjesto na Birmano-Tajlandskoj granici, na obali rijeke Kwai, odlučili smo posjetiti i prije nego što su se odmarali na Tajlandu.

Proveli smo glavno vrijeme odmora u Pattaya, a samo dva dana krenuli smo na izlet u rijeku Kwai, koja se nalazi 30 km od Mma (staro ime Burme). Cijeli paket vrijedio je 2.200 bata, u lokalnoj turističkoj agenciji, turozniov operator zatražio je isti izlet 3600 bahta (1 dolar = 33 bahta).

Azijska džungla Kwai 20194_1

Sve predstavljene fotografije ovdje pripadaju ovom putovanju u azijsku džunglu. Put u jednom smjeru traje oko 5-6 sati. Napustili smo hotel u 6 sati ujutro, doručak s nama sa mnom, naredio mu je u hotelu 1 dan prije polaska. Dva sata kasnije zaustavili smo se na benzinskoj pumpi gdje biste mogli imati užinu. Da budem iskren, više se ne sjećam redoslijeda zaustavljanja, samo se emocije i dojmovi sačuvani u memoriji.

Azijska džungla Kwai 20194_2

Tokom ovog putovanja vidjeli smo puno zanimljivih stvari, posjetili selo slonova, gdje smo se vozili slonovima (oko pola sata), pokazali su predstavu malih slonova i omogućili im da ih hrane bananama.

Azijska džungla Kwai 20194_3

Posjetili smo i jedan manastir, gdje je bilo moguće povezati narukvicu za sreću na Tajlandski monah (donacija 20. palice) i nahraniti divlje majmune (banane od 20 bahta). Majmuni su malo agresivni, bolje im je da im ne priđete vrlo blizu i ne zadirkivanje.

Azijska džungla Kwai 20194_4

Posjetili smo plutajuće tržište, ali postoje sva dva, pa čak i tri puta skuplje nego na običnim tržištima.

Azijska džungla Kwai 20194_5

Odvojeno divljenje zaslužuje mjesto na kojem je tokom 2. svjetskog rata umrlo oko stotine hiljada ljudi tokom izgradnje željeznice. Ovo hodočašće mnogih turista iz svih zemalja naziva se draga smrt. Ljepota pejzaža bilježi duh čak i najsofisticiranijih turista. Uzgred, postoji jeftino tržište u kojem možete kupiti sve suvenire dva puta jeftinije nego u Pattaya.

Azijska džungla Kwai 20194_6

Uveče prvog dana stigli smo u hotel, koji se nalazi na rijeci. Sva željena bi se mogla izliti u dnu rijeke u prslucima. Bolje je uzimati dvije kupaće kostim, jer zbog velike vlage, odjeća se neće osušiti.

Azijska džungla Kwai 20194_7

Podizanje i sutradan u 7 sati. Buffet doručak, sa prekrasnim pogledom na rijeku.

Azijska džungla Kwai 20194_8

Drugi dan koji smo proveli na vodopadu Erawan. Dosegli su samo do 5 nivoa, od 7 mogućih.