Dugo očekivano putovanje u London

Preučio sam engleski od prvog razreda u jezičkoj gimnaziji. Zatim još pet godina na jezičnom univerzitetu. Ujedinjeno Kraljevstvo i London za mene je nešto poput relikvije. Svake godine smo studirali London u najmanjim detaljima, njegove atrakcije. Nažalost, dok u Engleskoj studira u Engleskoj, nije bilo prilika za odlazak u Englesku, nisu ponudili nikakvu studentsku ture i nije bilo financijske prilike za nastavak sami. Imamo i samo dva do tri sretna učitelja koja su posjetili London još uvijek dok studiraju.

I ove godine konačno smo sakupili potrebnu količinu sa mojim mužem i odlučili posjetiti tuman Albion. Pitanje neovisnog putovanja nije stajalo, previše teško naučiti vizu, pa smo se okrenuli putničkim agencijama gdje nam je ponudio veliku turneju u sedmici sa letom iz Minsk-a. I koštao nas je ne tako skupo kao što smo pretpostavili. Osim toga, cijena je obuhvatala osnovne izlete koje su bile vrlo usput.

Prvi utisak iz Londona bio je kao da sam tamo više od jednom. Činilo se da mu boli rodbinu i poznanstva. Šesnaest godina studiranja engleskog jezika nije prolazilo uzalud))) Prvi sastanak sa vodičem bio je na Trgu Trafalgar. Stupac Nelson učinila je dojam svojom skalom. Zatim smo otišli u Westminster Abbey. Tamo sam mogao učiniti turneju jer sam se sjetio tema srcem. Uveče smo šetali u gradu. Činilo mi se da sam spavao, a London bi sanjao mene - u tako divlju oduševljenje.

Dugo očekivano putovanje u London 12666_1

Sutradan je bio dan muzeja: posjetili smo nacionalnu umjetničku galeriju i Britanski muzej. Napokon sam vidio slike kostoljskog omiljenog mene.

Sledećeg dana smo otišli u Central Castle. Svi moji utisci mogu se izraziti u jednoj riječi - oduševiti!

Dugo očekivano putovanje u London 12666_2

Vidjeli smo i poznatog Big Ben-a i londonskog mosta i kule i Landana Ah. I nekoliko sati hodao je u vodiču.

Dugo očekivano putovanje u London 12666_3

Što se tiče hrane, jeli gdje sam imao. Potpuno kupljena hrana u supermarketima, u večernjim satima pronađenih ugodnih kafića. Isprobao je nacionalnu ribu posudu i čips. Normalna pržena riba s prženim krompirom. Općenito, hrana nije impresionirala.

Prešao oko grada na metrostu. Dobro je što nam je vodič savjetovao da kupimo kartu za tjedan dana, u protivnom bi trošili tri puta više novca za putovanja.

Definitivno ću poželjeti ponovo doći u London i živjeti tamo duže, osjećati se kao pravi Englez. Možda kada naš sin raste, mi ćemo odabrati jezički program za njega i okupiti se na glavni grad Velike Britanije.