Prekrasno more Sharm El-Sheikh

Posjetili smo odmaralište grada Šarm El-Sheikh sa budućnošću, u to vrijeme njen suprug početkom novembra. Let je bio Moskva-Šarm El-Sheikh. Letjeli u večernjim satima. Od aerodroma do hotela Bukvalno 10 km, ovo je ogroman plus, ne trese se u autobusu. Uzgred, u Šarm El-Sheikhu, hoteli se nalaze jednu i drugu stranu zračne luke uz obalu, I.E. Put od aerodroma prije, gotovo, bilo koji hotel neće trajati dugo vremena.

Uveče, nije bilo moguće upoznati sa morem, već je bilo mračno. Ali ujutro sam čekao iznenađenje, crvena zastava na obali - znači se okupati. Mislili smo da je danas da je vrijeme "loše", pa smo odlučili doći sutradan. Ali sljedećeg jutra zastava je još uvijek bila crvena. Ispada da se more sadiču i omogućava vam da se divite popodnevnom podvodnom svijetu. Crveno more - neverovatno je, možda, nijedan drugi ne dolazi s tim. Naš hotel se nalazio u gradu pod nazivom Nabe Bay, ovdje s obale u moru prvi put ide koralni greben, kao da nastavljaju obalu, a zatim oštri prekid i dubinu. I mnoge zasljepljujuće ribe. Priznajem, u početku sam ih uplašio. Tako su pumpali u moje telo za koje sam mislio da me žele ugristi, ali bili su bezopasni. Imali smo papuče i masku sa mnom - bili smo ugodni za podvodne ljepote, osjećaj koji plivate u velikom akvarijumu.

Prekrasno more Sharm El-Sheikh 11718_1

Posjetili smo jedan izlet u Ras Mohammed, ovo je jedna od nacionalnih rezervi Egipta, koja je poznata po podvodnom svijetu. Isporučio nas je čamac oko mora, napravio nekoliko zaustavljanja za plivanje među koraljima i ribama.

Crveno more nije samo lijepo, već i opasno. Strogo je zabranjeno plivati ​​nakon zalaska sunca, jer su morski predatori na lovu. Također vrijedi koristiti koralne papuče, tako da ne oštećuju noge i ne zakoračimo na morski jež.

Prekrasno more Sharm El-Sheikh 11718_2

Prekrasno more Sharm El-Sheikh 11718_3

Po dolasku žalim zbog toga što su odbili putovati u egipatske piramide (daleko od svega). Ako smo u Egiptu, definitivno ćete potražiti jedno od sedam svjetskih čuda.

Posjetio vodeni park, za cijeli dan su tamo oblikovali na slajdovima.

Egipat Country Musliman - To čini podešavanjem, ženama, djevojkama, ne odmaraju bez muških pratnji. A ako se to dogodilo, budite uredni, prije svega u odabiru odjeće.

Arapi, barem u turnejskoj zoni, nametljivi. Pozvani su da posjete svoje trgovine, ponekad vrlo zele. Usput, sigurno je pregovarati s njima, cijena može biti dva puta.

Ispostavilo se da je prekrasno, vrijeme je bilo lijepo (mislim da je oktobar-novembar najbolji za posjetu Egiptu), voda je bila vrlo topla, a nikad neću zaboraviti crveno more.